TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יישום חוברת למכתשים אגן לפיתוח שיטה חדשנית להגנת הצומח


לוגו מכתשים אגן
באמצעות שמרים שבודדו מעלי תות
החומר החדש להדברה ביולוגית הוא ידידותי לסביבה, בלתי רעיל
ואפקטיבי למגוון רחב של גורמי מחלות בצמחים –

יישום, החברה לפיתוח המחקר של האוניברסיטה העברית בירושלים, ומכתשים אגן, החברה המובילה בעולם למוצרים גנריים להגנת הצומח, הודיעו היום על חתימת הסכם מו"פ לפיתוח ומסחור של תכשיר חדשני ממקור ביולוגי, לא רעיל וידידותי לסביבה, להגנה על מגוון גידולים חקלאיים.

החומר החדש להדברה ביולוגית, שפותח על ידי ד"ר מגי לוי מהמחלקה למחלות צמחים ומיקרוביולוגיה, הפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית, מבוסס על פטריה דמוית שמר, aphidis Pseudozyma, שבודדה מעלי תות. ד"ר לוי וצוותה מצאו שהשמרים מפרישים חומרים המעכבים את צמיחתם של מספר פתוגנים פטרייתיים ובקטריאליים ומגבירים את עמידות הצמח בפני מחלות תוך עידוד קצב הצמיחה.

"אנו שמחים מאוד לחזק את שיתוף הפעולה שלנו עם מכתשים אגן, מובילה עולמית למוצרי הגנת הצומח ושותפה ותיקה של יישום בפיתוח שיטות וחומרים חדשניים וידידותיים לסביבה להגנת הצומח", אמר יעקב מיכלין, מנכ"ל יישום. החומר החדש להדברה ביולוגית שפותח במעבדתה של ד"ר לוי ידידותי לסביבה ולמשתמש ואפקטיבי ביותר נגד מגוון רחב של גורמי מחלות בצמחים. פיתוחו ומסחורו יאפשרו את המשך התפתחותה של חקלאות בת קיימא לטובת החקלאים, הצרכנים והסביבה."

"אנו נענים לאתגר למנף את הגילוי החדשני. הניסיון והידע שצברנו בעשור האחרון יסייעו בידינו לעבוד יחד וליצור דורות חדשים של פתרונות יעילים ובטוחים לסביבה להגנת הצומח," הוסיף סמי שבתאי, ראש פיתוח חדשנות בהגנת הצומח במכתשים אגן. "בעולם המתמודד עם קצב גידול אוכלוסין מהיר מחד והדרישה העולה למציאת פתרונות בני קיימא מאידך, הצורך במוצרים מסוג זה ברור יותר מתמיד. אנו גאים להיות חלק מהפתרון, ומצפים בשמחה לעבוד עם חברת יישום וד"ר מגי לוי כדי להמשיך לפתח מוצרים חדשניים וידידותיים לסביבה להגנת הצומח."

השמרים שבודדו על ידי ד"ר לוי וצוותה גורמים להדברת מגוון רחב של גורמי מחלות ממקורות פטרייתיים ובקטריאליים בגידולים חקלאיים להם פוטנציאל כלכלי רב. בין מחלות אלו נמנים קימחון, עובש אפור, חילדון. וכן גם חיידקים מזיקים, כמו Clavibacter michiganensis, הגורם למחלת הכיב הבקטריאלי בעגבניות.

אודות יישום
יישום, החברה לפיתוח המחקר של האוניברסיטה העברית בירושלים בע"מ, אחראית בלעדית למסחור הטכנולוגיות והפטנטים שמקורם באוניברסיטה העברית. החברה, שהוקמה בשנת 1964, נחשבת כיום לאחת המובילות בעולם בתחומה. יישום רשמה למעלה מ-8,100 פטנטים על 2,300 המצאות בכל תחומי הטכנולוגיה והביוטכנולוגיה. כשליש מהפטנטים מוסחרו, ומוצרים המבוססים עליהם נמכרים בלמעלה מ- 2 מיליארד דולר בשנה. ליישום 80 חברות פורטפוליו המבוססות על המצאות חוקרי האוניברסיטה, ביניהן מוביל-איי, בריפקם, קולפלנט וביוקנסל. ליישום הסכמי שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות מובילות דוגמת נוברטיס, רוש, ג'ונסון אנד ג'ונסון, טבע, מרק, גוגל, אדובה מונסנטו, סינג'נטה, וילמורין ועוד רבים נוספים. לפרטים נוספים www.yissum.co.il.

אודות מכתשים אגן
מכתשים אגן תעשיות בע"מ היא יצרנית ומפיצה בינלאומית מובילה של פתרונות להגנת הצומח ויצרנית מוצרים גנריים הגדולה במגזר. החברה מספקת לחקלאים פתרונות יעילים המסייעים למלחמתם במחלות ולהגדלת היבולים. בשנת 2012, עמדו הכנסות החברה על למעלה מ-2.83 מיליארד דולר והיא מדורגת במקום השביעי בעולם במגזר האגרוכימיה. החברה ידועה בזכות הידע המקצועי המתקדם שלה, רמה טכנולוגית-כימית גבוהה, מומחיות ברישום מוצרים, וכן בזכות עמידתה בתקנים מחמירים להגנת הסביבה, בקרת איכות קפדנית, וערוצי שיווק והפצה חובקי עולם. למידע נוסף, בקרו אותנו באתר החברה: www.ma-industries.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il