TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם צפויה להיפתח במגמה מעורבת


לוגו הבורסה
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו חיובי בשיעור של 0.13%

הבורסה בתל אביב צפויה להיפתח במגמה מעורב  על רקע מסחר חיובי בארה"ב.אמש הדאו-ג'ונס הוסיף 0.38%, מדד ה-S&P500 טיפס 0.34% והנאסד"ק התחזק ב-0.46%.


בזירת המאקרו בארה"ב פורסמו אתמול בארה"ב מדד מכירות הבתים בהמתנה, המבוססים על חוזים למכירת בתים שנחתמו בחודש הקודם. לפי הנתונים, המכירות ירדו ב-1.3% בחודש יולי, לרמה של 109.5 נקודות. צפי האנליסטים בשוק עמד על עלייה של כ-0.2%.


שר-החוץ של ארה"ב, ג'ון קרי, אמר כי סוריה תיתן את הדין על שימוש בנשק כימי נגד אוכלוסיה אזרחית חפה מפשע. כמה שעות אחרי הנאום דיווח "וושינגטון פוסט", כי האופציות שנבחנות עתה בבית הלבן מתמקדות במהלומה צבאית על מטרות צבאיות בסוריה שאינן קשורות במישרין ללוחמה כימית.


היום יפורסם נתון מכירות הבתים הקיימים לחודש יולי. בחודש הקודם עמד הנתון על 5.08 מיליון, כאשר החודש צופים האנליסטים עלייה לרמה של 5.15 מיליון.
בנוסף יפורסם הנתון המרכזי של השבוע - פרוטוקול וועידת השוק הפתוח (ה-FOMC). הפרוטוקול צפוי לחשוף באם חל שינוי כלשהו במדיניותו של הפד' בהתאם למגמת העלייה בשקיפות של הבנק כלפי השוק.


המסחר במט"ח היה אתמול סוער גם כן: הדולר זינק אתמול בשיעור חד של 1.5% ושערו היציג נקבע ברמה של 3.6570 שקלים. היום הדולר היציג המשיך את המגמה , אך באופן מתון יותר - עלה ב-0.25% לרמה של 3.6660 שקלים.


במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים: "התקיפה המסתמנת בסוריה גרמה ביממה האחרונה לבהלה בשוק המט"ח המקומי ולבריחה המונית מהשקל. בעולם הדולר התחזק בשיעור מתון יחסית. הקריסה החדה של השקל נובעת מהסיכון הגיאו-פוליטי שמיוחס לשקל מהסכנה שתקיפה אמריקנית בסוריה תביא להתלקחות בין סוריה לישראל".


החוזים על הנפט זינקו ב-1%, למחיר של 110.1 דולר לחבית. החוזים על הזהב סיימו בירידה של 0.1%, לרמה של 1,418 דולר לאונקייה.


מניות במרכז
כלכלית ירושלים מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2013:
החברה מציגה רווח נקי של כ- 31 מיליון שקל
דודו זבידה, מנכ"ל כלכלית ירושלים, אמר היום: "הקבוצה עשתה כברת דרך משמעותית כשהירידה בתשואות האג"ח והעליה במחיר המניה מעידות על הבעת האמון של השוק בדרך זו. אנו צופים כי ברבעון הבא יישום התכנית האסטרטגית צפוי לבוא לידי ביטוי באופן נרחב יותר הן בהורדת המינוף והן בשיפור היחסים הפיננסים"


אנלייט אנרגיה מתחדשת מסכמת רבעון ברווח נקי של כ- 6.8 מיליון שקל
הכנסות החברה זינקו בכ-440% לכ- 44.6 מיליון שקל
גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט אנרגיה מתחדשת: "החברה ממשיכה ברבעון השני בפעילות הצמיחה שלה  להמשך הגדלת צבר ההכנסות. החברה הובילה השנה כמה מהעסקאות הגדולות שהיו לאחרונה הכוללות בין היתר את הסגירה הפיננסית של פרויקט חלוציות, עסקת רכישת סונן באיטליה והזכייה במכרז סאנפאוואר. החברה צופה כי בתקופה הקרובה תמשיך  בהשקעה והקמה של מיזמים חדשים  תוך מימוש נכסים קיימים והצפת הערך שלהם עבור החברה ובעלי מניותיה"


הצלחה בשלב המוסדי לקבוצת נתנאל בגיוס סדרת אג"ח חדשה: ביקושי יתר של 22 מיליון שקלים, 155% מהיקף הסדרה המוצעת
היקף השלב המוסדי עומד על 40 מיליון שקלים מתוך סך כולל של 50 מיליון שקלים. הביקושים בשלב המוסדי הגיעו לכ-62 מיליון שקלים
הריבית המקסימלית נקבעה על 8.15% שקלי
השלב הציבורי יערך ביום חמישי הקרוב


קבוצת נתנאל סיימה היום בהצלחה את השלב המוסדי בגיוס סדרת אג"ח חדשה (סדרה ד') בהיקף כספי כולל של 50 מיליון ש"ח. במסגרת השלב המוסדי שנערך אמש, גייסה החברה 40 מיליון שקלים בהשתתפות הגופים המוסדיים המובילים בישראל. החברה הציעה במסגרת המכרז 50,000 יחידות במחיר נקוב של 1,000 שקלים ע.נ כל בדרך של מכרז על שיעור הריבית.
הביקושים במכרז המוסדי עמדו על כ-62 מיליון ש"ח, 155% מהיקף הסדרה המוצעת, והריבית נסגרה בשיטת מכרז על 8.15% שקלי.


קליל מאחלת שנה טובה למשקיעים:
משתפת את רווחיה עם ציבור בעלי המניות ותחלק דיבידנד של 9,000,000 ש"ח:
הרווח המיוחס לבעלי המניות גדל ברבעון השני של 2013 ב- 44.5% ל-13.7 מיליון שקל; ההכנסות עלו ל- 96.4 מיליון שקל .  הרווח במחצית הראשונה של 2013 עלה ב-32.8% ל- 25.8 מיליון שקל;
ההכנסות עלו ל- 189 מיליון שקל; השיפור נרשם במקביל לעלייה בשכר העובדים
 הונה העצמי של החברה עמד ביום 30 ביוני  2013 על 213.2 מיליון שקל, והיווה 77% מסך המאזן
יו"ר קליל צורי דבוש, מסר " במסגרת החזון של קליל "לגרום לסביבתנו לחייך ולהיות גאים במעשינו", אחרי שברבעון הקודם העלינו את שכר העובדים, הגיע הזמן של ציבור בעלי המניות לחייך גם כן ולכן נחלק עכשיו 9,000,000 ₪ "


על בד ממשיכה לצמוח:
הרווח הגולמי ברבעון השני גדל ב-27% ומהווה 23% מהמחזור לעומת 19% ברבעון המקביל
גידול של כ-5% בהכנסות החברה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
גידול של כ-23% ברווח התפעולי בחציון
הרווח התפעולי ברבעון בניכוי הכנסות/הוצאות חד פעמיות הסתכם בכ-28 מליון ₪ לעומת רווח תפעולי של כ-15 מליון ₪ ברבעון מקביל אשתקד, גידול של כ-87%
הטמעת קו הבד החדש נמשכת בהצלחה, תוך הקטנת הרכישות מספקים חיצוניים והגדלת הרווחיות.
מהלכי התייעלות בתחום הייצור והלוגיסטיקה, ושיפור תמהיל הלקוחות והמוצרים תורמים גם הם את שלהם ומביאים לשיפור בתוצאות



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il