TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איתמר ממשיכה להרחיב את פעילותה ביפן


קיבלה אישור Shonin ליבוא ה – WatchPAT ליפן
מנכ"ל איתמר מדיקל גלעד גליק: " יפן נחשבת למעצמה עם כלכלת הבריאות השנייה בגודלה בעולם אחרי ארה"ב ולכן טבעי כי החברה מקדישה לו מיקוד אסטרטגי מיוחד”
איתמר מדיקל דיווחה היום כי קיבלה אישור Shonin לייבוא מכשיר ה WatchPAT, מוצר החברה בתחום הפרעות נשימה בשינה, ליפן מטעם ה-PMDA (Pharmaceutical and Medical Device Agency) שהינה רשות הבריאות היפנית המקבילה למנהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA, אשר אמונה על כל אישורי ייבוא התרופות והציוד הרפואי ליפן
אישור Shonin הוא אחד התנאים ההכרחיים על מנת לאפשר לאיתמר לייבא ולמכור את הWatchPAT ביפן. בהמשך בכוונת החברה לפעול לקבלת כיסוי ביטוחי ייעודי מארגון ה NHI ביפן (National Health Insurance) לבדיקה המבוצעת ע"י מכשיר ה- WatchPAT וכן בכוונתה להתקשר עם גוף בינלאומי מוביל, הפועל בתחום השינה, שישמש כמפיץ של מכשיר ה- WatchPAT ביפן.
מנכ"ל איתמר מדיקל גלעד גליק אמר: "יפן נחשבת למעצמה עם כלכלת הבריאות השנייה בגודלה בעולם אחרי ארה"ב ומהקפדניות בתקני האיכות הנדרשים לרישוי ולכן טבעי כי החברה מקדישה לו מיקוד אסטרטגי מיוחד. קבלת האישור תאפשר לנו לחתור להשגת יעדי המכירות שלנו ביפן".
כזכור, במרץ 2013 הקימה איתמר מדיקל חברת בת ביפן בשם Itamar Medical Japan KK. סניף החברה ביפן פועל למכירת מוצר ה- EndoPAT בתחום אבחון קרדיווסקולרי ותפקוד אנדותל . מוצר זה קיבל את אישור ה- PMDA ב- 2009 וכיום הוא נמכר ביפן ואף נכלל תחת כיסוי ביטוחי של ארגון ה- NHI החל מחודש נובמבר 2012.
את הסניף היפני של איתמר מדיקל מנהל נובורו קגימוטו (Noboru Kagimoto) בעל ניסיון עשיר של כ- 15 שנים בתחום הציוד הרפואי ביפן.
***

אודות NHI- אזרחי יפן (לרבות תושבי קבע) מחויבים בביטוח רפואי, כאשר ישנם שני סוגי ביטוח עיקריים ביפן. האחד הנו ביטוח המיועד לאזרחי יפן המועסקים (Employees' Health Insurance) (להלן: "EHI") והסוג השני הנו ה- NHI המיועד לאזרחי יפן שאינם עומדים בקריטריונים להכללתם תחת ה- EHI. החלטת ה- NHI שצוינה לעיל מחייבת את שני סוגי הביטוחים. יש לציין כי אוכלוסייתה של יפן מונה כ- 127 מיליון איש.
אודות איתמר מדיקל בע"מ
איתמר מדיקל בע"מ הנה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, פועלת מפארק התעשייה בקיסריה ועוסקת מיום היווסדה, במחקר ובפיתוח של מכשירים רפואיים לא פולשניים, לצורכי דיאגנוזה וניטור של מחלות שונות לרבות מחלות קרדיולוגיות והפרעות נשימה בשינה.
אודות מוצר החברה ה- 200WatchPAT
ה- WatchPAT200 (שקיבל את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA) הנו הפיתוח האחרון של החברה ומשמש לאבחון הפרעות שינה. החדשנות של ה- WatchPAT200 היא במזעורו של המכשיר וביכולתו לספק אינפורמציה ואינדקסים נשימתיים, קצב לב, ארכיטקטורת שינה הכוללת אנליזה לקביעת שלבי שינה (שינה קלה ושינה עמוקה), שנת חלום, עוצמת נחירה ותנוחת גוף. טכנולוגית ה- WatchPAT200 זכתה להיבחר לרשימת עשרות החידושים הרפואיים החשובים ביותר לשנת 2010 המפורסמות על ידי Cleveland Clinic, אחד מהמוסדות הרפואיים הנודעים בעולם. איתמר מדיקל שנסחרת בת"א קיבלה מרשות הבריאות היפנית אישור "מפיץ מורשה" (Marketing Authorization Holder). הודעה זו מצטרפת להודעה בדבר קבלת אישור ה- Shonin המאפשר לחברת הבת לייבא את מוצר החברה ה- EndoPAT ליפן. למעשה החל משלב זה יכולה החברה למכור את ה- EndoPAT ביפן, באופן ישיר, ולא באמצעות מפיץ כפי שהיה עד היום, הודעה על כך נמסרה היום לבורסה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il