TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אחרי סקעת ואפללו, גם שחקן "הבימה", דורון אורן, רכש דירה במגדל של קבוצת חג'ג' בנתניה


נדלן
אורן, שכסולן להקת "עדן" זכה בשנת 99' במקום החמישי באירוויזיון והשתתף גם ב"רוקדים עם כוכבים", רכש דירת חמישה חדרים, עם נוף לים, ב-1,710,000 ₪
הסלבריטאים ממשיכים לנהור למגדל Master Piece של קבוצת חג'ג' בנתניה. לאחר שבשבוע שעבר רכשו דירות במגדל הזמרים הראל סקעת וקובי אפללו, השבוע הצטרך אליהם שחקן "הבימה", דורון אורן, שהיה בעבר הסולן של להקת "עדן".
אורן (43), שהשתתף עם להקת "עדן" בתחרות האירוויזיון בשנת 99', והגיע איתה למקום החמישי (עם השיר "יום הולדת"), מככב כיום גם בהצגה "כמעט נורמאלי" של תיאטרון הבימה, כמו גם בהצגות נוספות. בעבר הוא הנחה את התוכנית "להיט בראש", השתתף בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" ודיבב שורה ארוכה של דמויות אהובות בסרטי קולנוע כמו הגיבן מנוטרדם, בת הים הקטנה, היפהיפייה והיחפן ומפלצות בע"מ.
אורן רכש דירת כנף בקומה הרביעית, בגודל 125 מ"ר, עם מרפסת בגודל 12.5 מ"ר, כולל מחסן ונוף מלא לים, במחיר של 1,710,000 שקלים. אורן יהיה שכן לקומה של הזמר הראל סקעת, שבשבוע שעבר רכש דירת חמישה חדרים קדמית בקומה הרביעית, ב-1,790,000 שקלים. ביום שני שעבר גם הזמר קובי אפללו רכש דירת חמישה חדרים במגדל, בקומה השביעית, ב-1,790,000 שקלים.
מגדל Master Piece, שיתנשא לגובה של 19 קומות ויכלול 68 יחידות דיור, שוכן באזור המכונה בתוכנית המתאר של נתניה "נת_600", בדרום מערב העיר, על סטריפ הטיילת ובסמוך לקו המים. הפרויקט ממוקם בליבו של אזור תיירותי הכולל את מלונות היוקרה "רמדה" ו"איילנד", והוא כולל בריכת שחייה גדולה, חדר כושר, חדר ג'ימבורי ומועדון דיירים.
תמהיל הדירות כולל דירות 5 חדרים בנות 125 מ"ר ומרפסת שמש בגודל 12.5 מ"ר, שרובן כבר נמכרו. כמו כן כולל הבניין דירות מיני פנטהאוז בנות שישה חדרים, שנמכרות בפרויקטים מתחרים ב-4 מליון שקלים, שמחירן במגדל של חג'ג' כ-2 מיליון שקלים בלבד. כמו כן כולל המגדל דופלקסים בני 226 מ"ר ומרפסת בגודל 53 מ"ר. שני הפנטהאוזים במגדל נמכרו.
מקבוצת חג'ג' נמסר: "הבניין מתוכנן להיות בניין יוקרה ברמה הגבוהה ביותר, עם כל הפסיליטיז הדרושים לשם כך. עם זאת, קבוצת חג'ג' שמה לה למטרה לתת את כל היוקרה הזאת במחירים נמוכים משמעותית מכל מתחריה, וזהו היתרון הגדול של הפרויקט".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il