TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הודעה מטעם איגוד האינטרנט בהמשך להודעת מש' המשפטים- בנושא חסימת אתרים ע"י המשטרה‎


היועץ המשפטי לממשלה דחה את בקשת המשטרה להשתמש בסמכויות הרגולטוריות של שר התקשורת ולחסום אתרים
פרופ' ישע סיון, נשיא איגוד האינטרנט הישראלי: "אין זה ראוי שהמשטרה תורה לחסום אתרים כלשהם בלא שהמחוקק האציל לה סמכות מפורשת. טוב עשה המחוקק כשנמנע מהאצלת סמכות זו למשטרה"


בתגובה לפסיקת ביהמ"ש המחוזי לטובת איגוד האינטרנט הישראלי, בנושא חסימת אתרי אינטרנט על ידי המשטרה, אשר קבע כי הצווים שהוציאה המשטרה לספקי האינטרנט לחסום את האתרים אינם חוקיים, [http://www.isoc.org.il/pr_heb/pr_201204a.html], הגישה המדינה ביום ראשון האחרון ערעור על פסה"ד.

במקביל, ניסתה המשטרה לקבל את אישור היועץ המשפטי לממשלה, להשתמש בסמכויות הרגולטוריות הנתונות בידי שר התקשורת, ולאפשר לו, כ"גורם מתווך", להורות לספקי האינטרנט לחסום אתרים.

היועץ המשפטי לממשלה דחה דרישה זו של המשטרה, מחשש ל"מדרון חלקלק", וטשטוש ההבחנה הראויה בין הסדרת התשתית לבין הסדרת התוכן, אשר ראוי כי לא תבוצע על ידי גורם פוליטי באופן ישיר, וקרא לזירוז תיקון החקיקה בנושא.

פרופ' ישע סיון, נשיא איגוד האינטרנט הישראלי, התייחס להתפתחויות האחרונות בנושא ואמר, "חסימת אתרים מקפלת בחובה פגיעה פוטנציאלית קשה בחופש הגישה למידע, שהוא זכות חוקתית ראשונה במעלה הדרושה לשם הגשמת הזכות של חופש הדיבור. היות שכך, אין זה ראוי שהמשטרה תורה לחסום אתרים כלשהם בלא שהמחוקק האציל לה סמכות מפורשת כזו. טוב עשה המחוקק כשנמנע מהאצלת סמכות זו למשטרה, שכן פגיעה בזכויות חוקתיות הנוגעות לכלל הציבור על סמך החלטת מפקד מחוז ששיקוליה עלומים, אינה ראויה במשטר דמוקרטי. אם המחוקק יסבור שיש צורך במנגנון לחסימת אתרים, חזקה עליו שיידע לעגן זאת בחוק - דבר שממנו נמנע במפורש עד עתה".

כזכור, בחודש אפריל קיבל בית המשפט המחוזי בתל אביב לעניינים מנהליים את עתירת איגוד האינטרנט הישראלי נגד משטרת ישראל בנושא חסימת אתרי אינטרנט וקבע כי הצווים שהורו לספקיות האינטרנט לחסום את האתרים אינם חוקיים וכי מניעת הגישה לאתרים, בכלל זה אפילו אתרי הימורים, היא פגיעה בחופש הביטוי. עוד קבעה השופטת כי האיגוד מייצג את הגולש הישראלי כבעל עניין ישיר ומדובר בנושא בעל חשיבות ציבורית כללית.

איגוד האינטרנט הישראלי הינו גוף בלתי תלוי וללא מטרת רווח הפועל לקידום האינטרנט לכלל הציבור בישראל. יעדי האיגוד הינם פיתוח ושיפור שירותי התשתית החיוניים לקיומו של האינטרנט בישראל, והרחבת השימוש באינטרנט לאזרחי ישראל למטרות חינוך, למידה, בידור, מסחר וקשר לממשל. כל זאת תוך שמירה על האופי הפתוח והגלובלי של האינטרנט לתועלת הקהילה והסרת חסמי גישה חברתיים, טכנולוגיים ורגולטוריים. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האיגוד: www.isoc.org.il


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il