TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת ESET זוכה בציון ה Advanced+ של AV-Comparatives


ESET
חברת ESET זכתה בציון ה Advanced+ במבחנים ההשוואתיים של מעבדת המחקר AV-Comparatives לחודש מרץ 2012. מייסד AV Comparatives: "מפתחי ESET תמיד ראו חשיבות רבה בטכנולוגיה הפרו-אקטיבית במלחמה נגד נוזקות"
חברת ESET, מפתחת האנטי וירוס NOD32, הודיעה היום שהיא זכתה פעם נוספת בציון ה בציון ה Advanced+ מבית מכון המחקר העצמאי לתוכנות אבטחה – AV-Comparatives.


במהלך הבדיקה, שנערכה בחודש פברואר, תוכנות האנטי וירוס "נחסמו" כך שלא יקבלו עדכונים חדשים ולאחר מכן נבדקו התוכנות עם קרוב ל 300,000 דוגמיות של וירוסים וסוגים אחרים של נוזקות. בין הפרמטרים שנבדקו היו אחוזי הזיהוי, כמות הטעויות בזיהוי (התרעות-שווא), ההשפעה על צריכת משאבי המערכת ועוד. חברת ESET הראתה מעל 97% בקטגורית זיהוי המזיקים עם אחוז טעויות אפסי – תוצאות שנחשבות למעולות בתחום האנטי וירוס.


"במהלך השנים ובאינספור בדיקות ומבחנים, נוכחנו ש ESET שמה דגש רב על פיתוח של פתרונות אבטחה שאינם מכבידים על המערכת. הזכייה האחרונה של ESET בציון ה 'Advanced+' מוכיחה זאת פעם נוספת" אומר אנדראס קלמנטי, מייסד AV-Comparatives.


ניתן לעיין בדו"ח המלא בלינק הבא


אודות ESET


חברת ESET הינה ספקית בינלאומית של תוכנות אבטחה ואנטי וירוס למחשבים, שרתים, סמארטפונים וטאבלטים, ביניהם ESET NOD32 Antivirus ו- ESET Smart Security, המיועדים לצרכנים פרטיים ולארגונים בגדלים שונים. החברה מתמחה בפיתוח טכנולוגיות חדשניות ומובילה את תחום ההגנה הפרו-אקטיבית (התמודדות עם מזיקים חדשים על סמך ניתוח קוד ודפוסי התנהגות). מוצריה מאופיינים ביכולות זיהוי חסרות תקדים לצד יעילות מרבית בצריכת משאבי המערכת. משרדי החברה ממוקמים בסלובקיה, ארה"ב, קנדה, צ'כיה וסינגפור, היא מיוצגת ביותר מ-180 מדינות ונחשבת לאחת מחברות ה-Security בעלות קצב הצמיחה הגבוה ביותר. בישראל מיוצגת ESET באופן בלעדי על ידי חברת קומסקיור, המפעילה מרכז פתרונות ותמיכה טכנית בשפה העברית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il