TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנז קיבלה את אישור ה-FDA להתחלת ניסוי במכשיר לאבחון סרטן הכבד


אקסלנז
כיום שיטת האיבחון של סרטן הכבד מבוססת על בדיקת סקר (screening) באוכלוסיות סיכון באמצעות אולטרא סאונד (בד"כ פעמיים בשנה), כאשר במידה ומופיע חשד לגידול מופנה הנבדק לביצוע בדיקה באמצעי הדמיה מתקדמים ויקרים (MRI או CT)
אקסלנז קיבלה את אישור ה-FDA להתחלת ניסוי קליני רב מרכזי (שלב II) במכשיר לאבחון סרטן הכבד (HCC). האישור ניתן לביצוע הניסוי בחמישה מרכזים רפואיים, מתוכם שלושה בארה"ב, אחד בקנדה ואחד בישראל (במרכז הרפואי הדסה). הניסוי צפוי להתבצע בכ–100 נבדקים. להערכת החברה, הניסויים הקליניים יתחילו כבר במהלך הרבעון הרביעי של 2011.

כיום שיטת האיבחון של סרטן הכבד מבוססת על בדיקת סקר (screening) באוכלוסיות סיכון באמצעות אולטרא סאונד (בד"כ פעמיים בשנה), כאשר במידה ומופיע חשד לגידול מופנה הנבדק לביצוע בדיקה באמצעי הדמיה מתקדמים ויקרים (MRI או CT). בכוונת אקסלנז לנסות ולהציע חלופה מדויקת ואמינה יותר לבדיקת האולטרא סאונד המבוצעת כיום.

סרטן הכבד (HCC) הינו הסרטן השישי בשכיחותו בעולם, שלישי במספר מקרי התמותה ומספר החולים החדשים עולה מדי שנה. כ-700,000 איש בעולם מתים מדי שנה מסרטן הכבד והוא נחשב לאחד מסוגי הסרטן הקטלניים ביותר. אבחון מוקדם של הסרטן הוא מפתח ליכולת למתן טיפול לחולים.

מנכ"ל אקסלנז, סטיבן איתן, אמר היום "אנו שמחים על כניסתה של אקסלנז לתחום אבחון סרטן הכבד ומקווים להביא לפריצת דרך באבחון המחלה. תוצאות הניסוי הראשוני מעודדות ובכוונת אקסלנז להתקדם כעת במהירות ולהתחיל בניסוי הקליני כבר ברבעון הרביעי של 2011. לאקסלנז תוכניות מחקר וטיפול במגוון רחב של בעיות בתפקודי קיבה וכבד ואנו רואים אימוץ נרחב של מערכות ה- BreathID לאיתור ואבחון חיידק ה- H.Pylori. קצב הצמיחה הגבוה של מכירת המערכות בארה"ב, כמו גם איכות המרכזים הרפואיים עמם אנו חותמים על הסכמים למכירת ושימוש במערכת ה-BreathID, מעודדים מאוד באשר לדרישה הגבוהה הקיימת למערכות החברה וליתרון הטכנולוגי הקיים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il