TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגדל המשרדים הירוק הראשון בישראל: בית הבנק הבינלאומי קיבל תו ירוק


השר ארדן מעניק את התו ליו"ר הבינלאומי
התו הוענק בטקס בבנק בהשתתפות השר להגנת הסביבה גלעד ארדן, יו"ר הבנק ז'אק אלעד, מנכ"ל הבנק סמדר ברבר- צדיק ומנכ"ל מכון התקנים דני גולדשטין
בית הבנק הבינלאומי החדש בשדרות רוטשילד בתל- אביב קיבל תו ירוק ממכון התקנים הישראלי. בית הבנק הוא מגדל המשרדים הראשון בישראל שזוכה לקבל תו ירוק ואחד הבניינים הראשונים שזכו לתו זה בישראל.

בית הבינלאומי הוא אחד הבניינים הייחודיים בישראל בנושא ההיבטים הסביבתיים והוא משלב בתוכו אלמנטים ירוקים רבים המאפשרים חסכון בצריכת אנרגיה בין היתר באמצעות מיקסום השימוש במקורות אנרגיה טבעיים,חלקם ייחודיים בארץ:

קיר חיצוני אקלימי – מעטפת בית הבנק בנויה כקיר אקלימי שהוא למעשה מעטפת זכוכית כפולה המאפשרות לבצע שימוש נוסף באנרגיה שהושקעה על ידי מערכות מיזוג אויר בקירור מעטפת המבנה. בכל מערכת מיזוג אויר מתבצעת החלפת כמות אויר באמצעות יניקת אויר שהושקעה בו אנרגיה לקירור ופליטתו אל מחוץ לבניין.

התכנון החכם של הקיר האקלימי יונק את האוויר המיועד לפליטה, דרך המעטפת, ובדרך זו מתאפשר קירור המעטפת ולחיסכון באנרגיה. העיקרון עובד כמובן גם הפוך בעונת החורף בה מושקעת אנרגיה בחימום.

הקיר האקלימי והצילונים שבו מאפשרים גם שליטה על רמת ההצללה בחדרי הבניין וכך גם אם עובד ישאיר את הצלון פתוח, תאפס המערכת את מצב הצילונים בלילה לקראת הבוקר וזאת בהתאם לזוויות השונות של החזיתות מול השמש.

הקיר האקלימי הוא אלמנט ייחודי עד כה במדינת ישראל והוא אחד ממספר מבנים מיוחדים כאלו בעולם.

מקסום תאורה טבעית - מעטפת הבניין כולה הינה זכוכית שקופה דבר הממקסם את הכנסת האור הטבעי לבניין. האור הטבעי נכנס גם למסדרונות הפנימיים באמצעות אלמנט זכוכית דקורטיבי המפריד בין החדרים למסדרונות, דבר המאפשר תאורה טבעית במסדרונות במרבית שעות יום.

בניין חכם - הבניין הוא בנין חכם עם מערכת בקרת מבנה ייחודית להקטנת וייעול השימוש באנרגיה. מערכת הבקרה המבוססת על גלאי נוכחות מאפשרת ניתוק מערכות בהשהיה מסוימת כאשר חדרים בבנין לא מאוישים.

התו הירוק הוענק בטקס שנערך בית הבינך לאומי הבוקר במעמד השר להגנת הסביבה גלעד ארדן, מנכל"ית משרדו אלונה שפר-קארו, מנכ"ל הבנק סמדר ברבר-צדיק, היו"ר ז'אק אלעד ומנכ"ל מכון התקנים דני גולדשטין.

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן: "בנייה ירוקה היא העתיד הנכון לענף הבנייה בישראל. בכל שנה נוספים בישראל 7 מיליון מ"ר בנויים, והביקוש רק הולך וגובר. בניגוד למדינות אחרות בעולם, בנייה בת קיימה/ירוקה אינה בגדר מותרות, אלא צורך מהותי ודחוף עבור מדינת ישראל. בנוסף לחיסכון במשאבים וחיסכון כלכלי בתפעול ואחזקת המבנים היא תשפר באופן משמעותי את איכות חייו ובריאותו של הציבור."

מנכ"ל מכון התקנים הישראלי דני גולדשטין: "מכון התקנים הישראלי מברך על הצטרפות הבינלאומי למקבלי התו הירוק לבנייה ירוקה. אני מקווה כי זו רק ההתחלה ובית הבינלאומי יעודד חברות נוספות חברות נוספות להצטרף למגמה העולמית של בנייה סביבתית ויישום הלכה למעשה של עקרונות הקיימות".

יו"ר הבנק הבינלאומי ז'אק אלעד אמו כי: "בתכנון בית הבנק ובנייתו יוחסה חשיבות רבה להשתלבות בית הבנק עם הסביבה מה שבא לידי ביטוי הן בתכנון הארכיטקטוני היצירתי והייחודי; הן בהשתלבותו של הבניין עם שני הבניינים לשימור הנמצאים במתחם בית הבנק (בית ועד הקהילה ובית שד"ל 4); ובעיקר באלמנטים הסביבתיים והירוקים מהמתקדמים ומהייחודים בארץ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il