TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קניית זהב משומש במזומן – איך זה עובד?


תמונה : pixabay

אם הגעתם לכאן, כנראה שלמדתם לאחרונה שאפשר להיפטר מכל הזהב הישן שאוגר אבק אצלכם בבית ואפילו להרוויח ממנו. קניית זהב משומש במזומן היא תהליך קיים אותו מנהלים אנשי מקצוע המתמחים בזהב ומשכונו. הצעד הראשון הוא לאסוף את כל הפריטים שברצונכם למכור; תכשיטים, מטבעות או אפילו זהב גולמי. לאחר שאספתם הכל, חשוב להעריך את מצבו ומשקלו של כל פריט. ניתן להשתמש במשקל צורפים כדי לשקול את הזהב שלכם בצורה מדויקת.

קניית זהב משומש במזומן לאחר שווידאתם את כל הפרמטרים החשובים

• קבעו את טוהר הזהב שלכם - פריטי זהב מגיעים ברמות טוהר שונות, הנמדדות בדרך כלל בקראט ומסומנות באות K. דרגות טוהר נפוצות הן 10, 14, 18, 20 קראט וככל שמספר הקראט גבוה יותר, כך הזהב טהור יותר. ניתן למצוא את סימון הקראט על הפריט עצמו, או לבדוק אותו אצל צורף או גורם המבצע קניית זהב משומש במזומן שישמח לבחון את הפריט מקרוב.

• נקו את פריטי הזהב שלכם - ניקוי פריטי הזהב שלכם יכול להפוך אותם למושכים יותר עבור קונים, בעיקר אם מדובר בקונים פרטיים. השתמשו בסבון עדין ובמים חמימים כדי לנקות בעדינות את הפריטים. הימנעו מחומרי ניקוי כבדים וקשים העלולים לפגוע בזהב. אופציה אחרת היא להשאיר את הפריטים אצל צורף מקצועי שינקה אותם עבורכם.

• קבלו מספר הערכות - לפני סגירת מכירה, מומלץ לקבל מספר הערכות מקונים שונים; צורפים, חנויות משכון או אפילו מתעניינים אונליין. לקבל מספר הצעות במקביל יאפשר לכם להשוות ולבחור בטובה ביותר.

• חשבוניות – כדאי למצוא את כל החשבוניות, הקבלות והתעודות של הפריטים שברצונכם למכור (לא בכדי תמיד אומרים לשמור אותן). החשבוניות הן הוכחה למחיר המקורי ששולם ולמקור הפריט, כך שניתן להגדיל את ערכו באחוזים רבים – כלומר לקבל עליו יותר כסף. גם אם פריט אינו יפה מספיק, קיים שוק של אספני זהב עתיקים שישמח לשים את ידיו על הפריט המדובר.

הבינו את תהליך המכירה

קניית זהב משומש במזומן מתנהלת בדרכים שונות; ישנם קונים שיבקשו לשלוח את הפריטים בדואר מאובטח, אחרים יעדיפו לפגוש אתכם פנים אל פנים. מהו אופן המכירה הנוח לכם ביותר? בהתאם לכך, מצאו את האדם הנכון לכם על בסיס המלצות וביקורות והמשיכו את התהליך איתו. זכרו שמדובר בפריטים יקרי ערך, ייתכן שחלקם אף עברו אליכם בירושה כך שמדובר באוצרות של ממש. טפלו בהם כראוי.
כך או כך, מכירת זהב משומש יכולה להיות גם נוחה וגם רווחית אם נוקטים בצעדים הנכונים. חשוב לחקור קונים פוטנציאליים ולהבין את שווי הזהב לפני ביצוע כל עסקה שהיא. ככל שתדייקו בבחירת הגורם לו תמכרו ותתכוננו היטב, תוכלו למקסם את התשואות ולהימנע מאי הבנות. כי לזהב שלכם, יש ערך!


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il