TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינרום מדווחת על הסכם לרכישת פעילות דקוליין ע"י חברת הבת נירלט תמורת סך של 63 מיליון ש"ח


אינרום
דקוליין מתמקדת בייצור מכירה ושיווק של מוצרי צביעה, ציפוי, חיפוי והדבקה ומוצרים ושירותים נלווים
לדקוליין מתקני ייצור המתאימים לייצור חלק חשוב ומשמעותי ממוצרי נירלט, בכוונת נירלט להרחיב יכולות אלו לייצור מוצריה, על רקע הפגיעה המהותית במפעלה בקיבוץ ניר עוז בפרוץ המלחמה

אינרום תעשיות בנייה בע"מ, מדווחת על חתימת הסכם לרכישת פעילותה העסקית של דקוליין ע"י חברת הבת נירלט, תמורת תשלום בסך 63 מיליון ש"ח במועד השלמת העסקה. דקוליין הפועלת מאזור התעשייה בעמק חפר, מתמקדת בייצור, מכירה ושיווק של מוצרי צביעה, ציפוי, חיפוי והדבקה ומוצרים ושירותים נלווים. העסקה כוללת את רכישת פעילותה העסקית של דקוליין ובכלל זה הציוד, הרכוש הקבוע, המלאי, המוניטין, קנין רוחני, נכסים לא מוחשים ועוד. השלמת העסקה כפופה כמקובל לאישור הממונה על התחרות. לדקוליין מתקני ייצור המתאימים לייצור חלק חשוב ומשמעותי ממוצרי נירלט, כאשר בכוונת נירלט להרחיב יכולות אלו לייצור מוצריה, על רקע הפגיעה המהותית במפעלה בקיבוץ ניר עוז בפרוץ המלחמה. הכנסות דקוליין בשנים 2022 ו-2021 הסתכמו לסך של כ-51.3 מיליון ש"ח וכ-44.1 מיליון ש"ח בהתאמה. מימון התמורה יעשה ממקורותיה העצמיים וממקורות חיצוניים של נירלט.
בנוסף מעדכנת אינרום, כי נירלט ממשיכה ופועלת נמרצות לקידום מימוש חלופות שונות להמשך מתן מענה ראוי ומקצועי ללקוחותיה, על רקע הפגיעה במפעלה בפרוץ המלחמה כאמור ובהן:
מו"מ מתקדם עם ספק אירופאי מוביל ליצור עבורה של מגוון מוצרי צבע לבנייה שלה על בסיס מים
שיתופי פעולה עסקיים עם מספר יצרנים מקומיים, לייצור עבורה של מוצרי צבע לבנייה נוספים שלה
מו"מ מתקדם לשכירת מרכז לוגיסטי המשתרע על שטח של כ-7000 מ"ר בבאר שבע
גיבוש תכנית לשיקום וקימום המפעל בקיבוץ ניר עוז וחזרה לעבודה במתקנים שלא נפגעו בו, ככל שיתאפשר בצל המלחמה. בד בבד לקבלת כספי הפיצויים להם היא זכאית מהמדינה, הן הישירים למפעל והן העקיפים לפעילותה, בהמשך למקדמה שהתקבלה בחודש שעבר ממס רכוש בסך של 100 מיליון ש"ח

החברה סבורה כי רכישת פעילות דקוליין והרחבתה המתוכננת לייצור מוצרי נירלט, יצירת שיתופי הפעולה שצוינו לעיל והמרכז הלוגיסטי החדש, יביאו לצמצום בנזקי המלחמה לפעילותה של נירלט ולהבטחת מקורות ייצור ואחסון חלופיים ברמה איכותית וטובה, להמשך מתן מענה מקצועי ומיטבי ע"י נירלט ללקוחותיה.



ציון גינת, יו"ר החברה, מסר: "מיד עם פרוץ המלחמה נרתמה הנהלת הקבוצה וחברותיה לליווי וסיוע לעובדים והעובדות שלנו, בתוכם כמובן עובדי מפעל נירלט שבקיבוץ ניר עוז, אשר נפגע ישירות ובפרט לאלו המתגוררים ביישובי העוטף. אנו למצער יכולים להתנחם בעובדה שהמלחמה פרצה בשבת, כאשר מפעל נירלט לא היה פעיל ולא נכחו בו מאות מעובדינו כבשגרת העבודה במפעל. תחום מוצרי הצבעים הינו בליבת העסקים של הקבוצה ובהתאם אנו פועלים במלוא המרץ והנחישות לבצע את כל הפעולות הדרושות על מנת להבטיח המשך מענה מצטיין ומקצועי כדרכנו, לשוק הצבע וללקוחותינו הרבים בשוק זה. רכישת פעילות דקוליין הינה אחת מהפעולות המשמעותיות במסגרת זו.
אינרום קבוצה מובילה ואיתנה, ואנו נאמנים להמשך קידום ומימוש האסטרטגיה שלנו להרחבת הפעילויות הקיימות, סל המוצרים, הפתרונות והשירות המיטבי אותם אנו מציעים בקבוצה לכלל לקוחותינו."

נועם שצ'לקה, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו מצויים בעיצומה של תקופה מאתגרת לכל המשק ובכלל זאת לענפי הבנייה והשיפוצים בהם אנו ממוקדים ומרגישים את השפעותיה. ההאטה בביקושים בשל המלחמה, אשר צפויה לפגוע בהיקף ההכנסות ברבעון הרביעי, פוגשת אותנו גם בעיצומו של מאמץ התמודדות עם הפגיעה הישירה והמהותית אותה ספגנו במפעל מוצרי הצבע של נירלט, אשר בקיבוץ ניר עוז, באותה שבת שחורה בפרוץ המלחמה. מאותה העת אנו פועלים נמרצות ובמלוא העוצמה, ראשית במשנה דגש להמשך מתן מענה ללקוחות ולשוק הצבע. הפעולות שביצענו ומבוצעות בנירלט וביניהן רכישת פעילות דקוליין והרחבתה למוצרי נירלט, שיתופי פעולה לייצור מגוון מוצרי צבע של נירלט אצל מספר ספקים בארץ ובחו"ל, שכירת מרלו"ג חדש ועוד, יאפשרו לנירלט לשמור על כוחה ונוכחותה בשוק.
נירלט חברה חזקה ואיתנה, אשר כל העובדות והעובדים הנהדרים שלה, שהינם המנוע הפועם ומקור כוחה של נירלט, מגוייסים ורתומים עד הקצה לקידום ומימוש מיטבי ומהיר של כל הפעולות הנ"ל ואחרות.
בד בבד, אנו פועלים כמובן לשיקום וקימום המפעל שנפגע כאמור, לרבות גיבוש תוכניות לצורך כך, חזרה לעבודה במתקנים במפעל שלא נפגעו, ככל האפשר במגבלות המלחמה ולקבלת כספי הפיצויים בגין נזקי המלחמה להם אנו זכאים מהמדינה, בהמשך למקדמה על סך 100 מיליון ש"ח אותה קיבלנו לאחרונה ממס רכוש.
כלל חברות הקבוצה נערכות להמשך המלחמה ונוקטות במגוון פעולות לצמצום ולהתאמת הוצאותיהן לירידה בהיקף הפעילות בעטיה. בכלל זאת צמצום במתכונת העבודה, הורדת משמרות, עדכון רמות מלאי ורכש, צמצום הוצאות פרסום ועוד. זאת לצד המשך קידום מימוש תוכניות הקבוצה להרחבת פעילותה ובכלל זה הקמת מפעל לוחות הגבס החדש, הנמצאת בעיצומה באתר הקבוצה בפרדס חנה, אשר יהווה מנוע צמיחה חזק ומשמעותי לקבוצה ולסל המוצרים שמציעה ללקוחותיה בעולמות הבנייה.
אנו עם הפנים קדימה, הקבוצה חזקה, יש לה בארגז הכלים את כל היכולות וכל הנדרש על מנת להתמודד עם האתגרים השונים ולממש את יעדיה ותוכניותיה, להרחבת פעילותה ולהעמקת הצעת הערך שלה בשווקי הפעילות השונים בהם היא ממוקדת."

אודות אינרום תעשיות בנייה - קבוצת אינרום תעשיות בנייה פועלת בארבעה תחומי פעילות, באמצעות ארבע חברות בנות שבשליטתה המלאה: איטונג (100%) העוסקת בפתרונות בנייה, כרמית מיסטר פיקס (100%) העוסקת במוצרי גמר לבנייה, נירלט צבעים (100%) ואס.פי. תעשיות (100%) העוסקת בתחום מערכות אינסטלציה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il