TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת אקרו פרסמה תשקיף לקראת הנפקה ראשונה לציבור (IPO)


shutterstock
קבוצת אקרו, בשליטת צחי ארבוב, הינה חברה יזמית מהמובילות בתחום הנדל"ן בישראל אשר פועלת משנת 2006 ומוכרת בזכות שורה של פרויקטי נדל"ן אייקוניים
קבוצת אקרו, בשליטת צחי ארבוב, הינה חברה יזמית מהמובילות בתחום הנדל"ן בישראל אשר פועלת משנת 2006 ומוכרת בזכות שורה של פרויקטי נדל"ן אייקוניים, כגון: קמפוס מיקרוסופט בהרצליה פיתוח, פרויקט NOYA ביפו, פרויקט DAVINCI ברחוב קפלן, מגדל רוטשילד 17, פרויקט פלורנטין וילג', פרויקט GOLF בנאות אפקה, פרויקט Yard בנווה שרת, פרויקט ויסוצקי בת"א, Acro Business Campus בצומת סביון ופרויקטים רבים נוספים אשר מתאפיינים באדריכלות ופיתוח נוף ייחודיים וכוללים בחלקם עירוב שימושים. הקבוצה מתכננת לעשות שימוש בתמורת ההנפקה להגדלת הפעילות העסקית אל מעגלי ביקוש נוספים במרכז הארץ, לחזק את זרוע הנכסים המניבים, להמשיך ליזום פרויקטים רחבי היקף הכוללים עירוב שימושים וכן להגדיל את חלק החברה בפרויקטים עתידיים.
קבוצת אקרו מנוהלת על ידי צוות הנהלה מנוסה הכולל את בעל השליטה ויו"ר צחי ארבוב, מנכ"ל החברה זיו יעקובי ומנהלים נוספים אשר עובדים יחד לאורך שנים ורובם בעלי מניות בקבוצה.
קבוצת אקרו הצליחה בתוך עשור לבנות מוניטין של חברה מובילה בתחום הנדל"ן הודות לפעילות יזמית ענפה תוך הקפדה על אדריכלות, איכות ושמירה על סטנדרטים גבוהים של תכנון וביצוע. כמו כן, הקבוצה השכילה לזהות אזורי ביקוש ויצירת מלאי קרקעות משמעותי. הקבוצה בנתה, בין היתר, פרויקטים בשכונות פלורנטין, נווה שרת, יפו ובמתחם יצחק שדה עם השפעה מהותית על פני העיר.
לקבוצת אקרו צבר פרויקטים משמעותי בשלבי ביצוע ותכנון (בשנים 2022 עד 2029) הכוללים כ-7,200 יח"ד (חלק החברה כ-4,700) וכ-720 אלף מ"ר שטחי משרדים, מסחר ומלונאות (חלק החברה כ-310 אלף מ"ר).
צבר הפרויקטים היזמי צפוי להניב הכנסות בהיקף של כ-20 מיליארד ש"ח (חלק החברה כ-12 מיליארד ש"ח) ורווח גולמי צפוי של כ-6 מיליארד ש"ח (חלק החברה כ-3.4 מיליארד ש"ח).
צבר הפרויקטים בתחום הנדל"ן להשקעה צפוי להניב NOI בסך כ-630 מיליון ש"ח (חלק החברה כ-220 מיליון ש"ח).
לקבוצת אקרו הון עצמי בסך כ-1.2 מיליארד ש"ח (958 מיליון ש"ח הון המיוחס לבעלי המניות). החוב הפיננסי נטו עומד על 1.46 מיליארד ש"ח ויחס ההון למאזן עומד על כ-35%.
תחום ההתחדשות העירונית מהווה בקבוצה מנוע צמיחה וכיום לחברה יש צבר פרויקטים בתחום זה הכולל כ-25 פרויקטים עם למעלה מ-3,000 יח"ד אשר צפויים להניב בשנים הקרובות רווח גולמי בסך כ-2.6 מיליארד ש"ח (חלק החברה כ-1.6 מיליארד ש"ח).
הקבוצה רכשה לאורך השנים מתחמי קרקע משמעותיים במתחם יצחק שדה בתל אביב- "הסיטי החדש של תל אביב". הקבוצה סיימה לאחרונה להקים במתחם את מגדל אקרו ומקימה בימים אלה את מגדל אלפא, כאשר בתכנון עוד כ-6 מגדלים הכוללים כ-900 יח"ד, שטחי משרדים בהיקף של כ-150 אלף מ"ר וכ-6,000 מ"ר שטחי מסחר.

אודות קבוצת אקרו
קבוצת אקרו, בשליטת צחי ארבוב, הינה חברת יזמית, מהמובילות בתחום הנדל"ן בישראל. הקבוצה החלה את דרכה בשנת 2006 בתחום קבוצות הרכישה והפכה לחברה יזמית בשנת 2011. בתוך עשור הפכה הקבוצה לשחקן משמעותי בתחום הנדל"ן בישראל עם כ-60 פרויקטים, תוך הקפדה על אדריכלות ייחודית, איכות חסרת פשרות וסטנדרטים גבוהים של תכנון וביצוע עם שורה של פרויקטים אשר הפכו לנקודות ציון ארכיטקטוניות. החברה צפויה להקים עד שנת 2029 מעל 7,000 יח"ד וכ-720 אלף מ"ר של נכסים מניבים.
בין בעלי המניות נמנים זיו יעקובי המשמש כמנכ"ל החברה, אילן קפון ממייסדי החברה ורעיה שטראוס שהצטרפה לאקרו בשנת 2011 עם הפיכתה לחברה יזמית. בשנת 2018 הצטרפה חברת הביטוח הפניקס כבעלת מניות.
את החברה מלווים בתהליך ההנפקה - חברת ברק קפיטל חיתום בניהולו של צביקה מנס וכן עו"ד לירון עזריאל ממשרד עורכי הדין שמעונוב ושות'G


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il