TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פולירם נערכת להרחבת הפעילות של חטיבת התרכובים התרמופלסטיים:


פולירם
גייסה בהצלחה כ-97 מיליון שקל בהנפקת מניות, בהשתתפות גופים מוסדיים וקרנות גידור מהמובילות בישראל, במסגרת המכרז המוסדי, הגיעו ביקושים של כ-144 מיליון שקל; המכרז הציבורי ייערך מחר
חברת פולירם תעשיות פלסטיק, מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק חומרי גלם מתקדמים ופתרונות חכמים לתעשיית הפלסטיק הנמצאת בשליטת קרן פימי והחברה הציבורית רם-און השקעות והחזקות (1999) בע"מ, דיווחה כי גייסה אתמול במסגרת השלב המוסדי כ-97 מיליון שקל בהנפקת מניות.
במסגרת המכרז התקבלו ביקושים של כ-144 מיליון שקל מצד גופים מוסדיים וקרנות גידור והשקעה פרטיות, והחברה בחרה לקבל הזמנות בשווי של כ-97 מיליון שקל, במחיר סגירה של 1,620 שקל ליחידה בת 100 מניות. במסגרת המכרז רכשה רם און השקעות והחזקות מניות בשווי של כ-5 מיליון שקל.
מחר צפוי להיערך השלב הציבורי במסגרת ההנפקה.
את ההנפקה הובילה ווליו בייס חיתום.
תמורת ההנפקה צפויה לשמש למימון עסקת הרכישה עליה דיווחה החברה בתחילת חודש נובמבר, במסגרתה עדכנה פולירם כי היא נמצאת במו"מ מתקדם לרכישת חברה במערב אירופה בתחום התרכובים התרמופלסטיים בתמורה לכ-25 מיליון אירו. משא ומתן זה הינו חלק מאסטרטגיית החברה לביצוע רכישות ומיזוגים של יצרני תרכובים תרמופלסטיים הנדסיים באירופה ובארה"ב, מתוך מטרה לממש את פוטנציאל הצמיחה והגידול שקיים בתחום פעילות זה, בו מפתחת החברה מוצרים הנדסיים משולבי פולימרים ותוספים, בהתאם להגדרת התכונות שמאפיין הלקוח.
את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2021 סיימה פולירם עם הכנסות של 679 מיליון שקל, גידול של 42% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2020. במהלך תקופה זו ה-EBITDA של החברה צמח לכ-135 מיליון שקל, עלייה של 69% לעומת ה-EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של 2020, והרווח הנקי הסתכם בכ-87 מיליון שקל, גידול של 82% בהשוואה לרווח בתקופה המקבילה ב-2020.
במהלך 2021, חילקה פולירם דיבידנדים בהיקף מצטבר של 70 מיליון שקל.
במסגרת עדכון המדדים הקרוב, תעבור מניית פולירם להיסחר במדדי תל אביב 90 ותל-אביב 125, החל מיום ראשון הקרוב, ה-6.2.2022.
אודות פולירם תעשיות פלסטיק:
פולירם תעשיות פלסטיק הוקמה ב-1986 והינה מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק חומרי גלם מתקדמים לתעשיית הפלסטיק. החברה פועלת בשלושה תחומי פעילות: פיתוח, ייצור ושיווק של תרכובים תרמופלסטיים הנדסיים; פיתוח, ייצור ושיווק מקשרים, משפרי אימפקט ודבקים (בונדירם); פיתוח, ייצור ושיווק מוצרי פוליטרון שהינם מוצרים תרמופלסטיים הנדסיים הכוללים בתוכם סיבי זכוכית ארוכים.
לחברה פריסה גלובאלית באמצעות 5 מפעלים, 9 חברות בנות ולמעלה מ-40 מפיצים. החברה משווקת יותר מ-1,300 מוצרים למעל 800 לקוחות. פתרונות החברה מתאפיינים בחדשנות ובמורכבות ייצורית.
החברה הונפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב בדצמבר 2020.
בעלת השליטה בחברה היא קרן פימי, לצד רם-און השקעות והחזקות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il