TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ASUS מציגה נייד מתקפל עוצמתי וחדשני ב-CES 2022


Zenbook 17 Fold OLED_UX9702_PC mode
קו המוצרים החדש ממשיך להציג את התפתחות המחשוב האישי ומאתגר את הגבולות עם עיצובים פורצי דרך, ביצועים קיצוניים ועמידות ברמת פרימיום
נקודות מפתח
Zenbook 17 Fold OLED, Zenbook 14X OLED Space Edition ו-Zenbook 14 OLED משלבים עיצובים בולטים, ביצועים של הדור המעודכן ותצוגות מדהימות
ASUS Chromebook Flip CX5 וסדרת ExpertBook B5 תצוגה ויזואלית נרחבת, ביצועים מבריקים ויכולות מודרניות לארגונים ול-SMB
ProArt Display PA169CDV מעצים יוצרים מקצועיים עם טכנולוגיית EMR של Wacom לתמיכה ב-ASUS ProArt Pen, ועם רזולוציית 4K מדהימה וצבעים באיכות הגבוהה ביותר
ניידי המשחקים ASUS TUF Gaming F15 ו-TUF Dash F15 כוללים מעבדי אינטל מהדור ה-12, את MUX Switch ועיצובי מארז מעודנים יותר עבור מגוון רחב של גיימרים
ASUS, הכריזה על החידושים העדכניים ביותר באירוע ההשקה הווירטואלי Incredible Unfolds, והיא ממשיכה את המורשת ודוחפת שוב את תעשיית המחשבים לטריטוריה חדשה עם העיצוב המתקפל פורץ הדרך של Zenbook 17 Fold OLED ועם העיצוב המיוחד של Zenbook 14X OLED Space Edition. בנוסף, היא הציגה באירוע ההשקה ניידים מסדרת Zenbook 14 OLED, Chromebook Flip CX5 ו-ExpertBook B5 להעצמת משתמשים צרכניים וארגוניים כאחד, את ProArt Display PA169CDV עם טכנולוגיית EMR של Wacom שמעניקה חוויות אינטראקטיביות ליוצרים מקצועיים באמצעות ProArt Pen של ASUS, ואת מחשבי המשחקים ASUS TUF Gaming F15 ו-TUF Dash F15 שמביאים ביצועים מצוינים למגוון רחב של גיימרים.
"ASUS תמיד עסקה במה שמדהים, ואנחנו גאים ביכולת שלנו להציע פתרונות מבריקים לאנשים בכל מקום, ממשתמשים עסקיים ועד ליוצרים, גיימרים ועוד", אמר המנכ"ל המשותף של ASUS, סמסון הו שהזניק את אירוע ההשקה.
ASUS מפתחת את המחשבים האישיים לעולם ההיברידי בו המחשוב נמצא בכל מקום וכולם תמיד פועלים, תמיד ניידים ותמיד נעים בין מכשירים והקשרים. קו מחשבי ה-Zenbook החדש נוצר עבור משתמשים שיותר ויותר מתמצאים בטכנולוגיה וזקוקים למחשבים מהירים וחזקים יותר מתמיד. עם מעבדי Core מהדור ה-12 של אינטל, הפתרונות החדשים הללו מעצימים את המשתמשים עם שילוב של ביצועים מוחלטים, תכונות חדשניות ועיצובים מעודנים, וכולם משתלבים בתוך מארזים דקים, קלים וניידים במיוחד.
"מעבדי Core מהדור ה-12 של אינטל ופלטפורמת Intel Evo מספקים ביצועם, קישוריות וחידושים מובילים, ומאפשרים את החוויות המאומתות שאנשים רוצים בתחומים שונים", אמרה מישל ג'ונסטון הולטהאוס, סגנית נשיא ומנכ"לית קבוצת המכירות, השיווק והתקשורת, אינטל. "מאמץ הפלטפורמה המשותף שלנו עם ASUS, ושיתוף הפעולה בפיתוח החדשנות הזו, משפרת את חוויית המחשוב הנייד עם אינסוף אפשרויות".
במהלך אירוע ההשקה, ASUS הכריזה גם על עיצובים חדשים עבור ב-Zenbook 17 Fold OLED, Zenbook 14X OLED Space Edition ו-Zenbook 14 OLED. חלק מהניידים החדשים ממשפחת ה-Zenbook, כגון Zenbook 17 Fold OLED ו-Zenbook 14 OLED, יציגו מונוגרמה מחודשת של ASUS המבוססת על הקונספט הוויזואלי של סמל השנה ה-30 של ASUS. המונוגרמה המודרנית מייצגת את כל מה ש-Zenbook דוגלת בו: חדשנות ברמה עולמית, התמקדות במשתמש ומסירות ליצירת חוויות משמחות.

חדשנות על הבמה
Zenbook 17 Fold OLED (UX9702)
התפתחויות מדהימות: ASUS עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם אינטל ו-BOE Technology Group כדי להשיק את Zenbook 17 Fold OLED, נייד ה-OLED המתקפל הראשון בעולם בגודל 17.3 אינץ'. העיצוב פורץ הגבולות מציע שני גדלים של תצוגת OLED במכשיר אחד: מסך מגע גדול בגודל 17.3 אינץ', ברזולוציית 2.5K ביחס היבט של 4:3 המתקפל באמצע ליצירת שני מסכי 12.5 אינץ' ברזולוציית 1920x1280 פיקסלים וביחס היבט של 3:2. בשילוב עם מקלדת ה-ErgoSense Bluetooth של ASUS ומשטח השליטה בגודל מלא, העיצוב המתקפל מספק רבגוניות עבודה במצבים מרובים - מחשב, מחשב נייד, טאבלט, מקלדת על המסך, ספר והרחבה.
מסך המגע המתקפל, המבוסס על OLED, מגיע עם הסמכת צבעים של PANTONE כדי להציע בידוריות עוטפת. הוא גם מאושר בידי TÜV Rheinland לשמירה על העיניים, ומציע תמיכה של 100% במרחב הצבעים DCI-P3 - מלווה בתמיכה ב-Dolby Vision HDR לאיכות תמונה חיה במיוחד, כשהתמיכה ב-Dolby Atmos מבטיחה אודיו סוחף ומערכת סאונד רבת עוצמה עם אישור של Harman Kardon.
מצלמת HD IR מציעה יכולות חכמות של הדור הבא, והיא פועלת יחד עם Windows Hello והשבב החדש Visual Sensing Controller של אינטל כדי לאפשר מספר תכונות חדשות מבוססות בינה מלאכותית, כולל זיהוי נוכחות משתמש. כמו כן מכיל המחשב חיישן צבע משולב להתאמה אוטומטית של בהירות המסך וטמפרטורת הצבע, ומצלמת רשת באבחנה של 5 מגה פיקסל עם טכנולוגיית 3D Noise Reduction של ASUS מבטיחה שיחות וידאו ברורות יותר.
כדי להבטיח ביצועים וקישוריות ללא מאמץ, המחשב הנייד מגיע עם מעבדי הדור ה-12 העדכניים ביותר של אינטל מסדרת Core i7 U, ועם גרפיקת Iris Xe מובנית ושתי יציאות USB-C Thunderbolt 4 התומכות בטעינה מהירה של סוללת 75Whr ובחיבורים למסכים חיצוניים.
העיצוב של Zenbook 17 Fold OLED, שפותח במשותף עם אינטל, יעמוד בדרישות של פלטפורמת הניידות Intel Evo באמצעות מפרטי החומרה של אינטל ועמידה ביעדים המרכזיים של היענות, התעוררות מיידית, חיי סוללה, טעינה מהירה ושיתוף פעולה חכם. Zenbook 17 Fold OLED יהיה זמין לרכישה באמצע 2022.
Zenbook 14X OLED Space Edition (UX5401)
Zenbook 14X OLED Space Edition הבלעדי הוא מחשב נייד יוקרתי במהדורה מיוחדת שפותחה לציון יום השנה ה-25 למשימת 600 הימים של המחשב הנייד ASUS P6300 בחלל, וכדי לייצג את רוח המותג של ASUS: In Search of Incredible.
Zenbook 14X OLED Space Edition, הכולל פרטי עיצוב ייחודיים בנושא חלל וגימור בצבע טיטניום Zero-G מיוחד, חוגג אבן דרך מרכזית בהיסטוריית הניידים של ASUS, והוא מעודד משתמשים להתחיל את מסע הגילוי שלהם ולחקור מעבר למגבלות.
באופן בלעדי למהדורת החלל מותקן באופן חיצוני, על המכסה, מסך ZenVision עתידני בגודל 3.5 אינץ', עם פאנל OLED, שיכול להציג הודעות ואנימציות הניתנות להתאמה אישית.
מהדורת החלל נבנתה כדי לעמוד בקשיים של מסע בחלל, והיא תואמת לפרוטוקולי הבדיקה הקשוחים במיוחד של מערכות החלל האמריקאיות SMC-S-016A, כך שהיא מסוגלת לעמוד בטמפרטורות קיצוניות (24- עד 61 מעלות צלזיוס) כאשר היא פועלת ורוטטת (20 - 2000 הרץ).
המחשב הנייד שאינו מהעולם הזה בנוי לספק ביצועים מהממים. הוא מגיע עם מעבד דור 12 של אינטל עד סדרת Core i9-H, שבב גרפי Iris Xe של אינטל, עד 32 גיגה-בייט זיכרון RAM, אחסון SSD בממשק PCIe 4.0 x4 ותמיכה ב-WiFi 6E. מסך ה-OLED תומך המגע, ביחס היבט של 16:10, מציע רזולוציית 2.8K בקצב ריענון של 90 הרץ ותאימות לתקן הצבעים PANTONE, והוא מספק ויזואליות מציאותית במיוחד עם אישור DisplayHDR True Black 500, עם תמיכה של 100% במרחב הצבעים DCI-P3, ושמירה על העיניים עם אישור של TÜV Rheinland.
Zenbook 14 OLED (UX3402)
ה-Zenbook 14 OLED החדש הוא נייד חזק, מלוטש וקל משקל עם מסך בגודל 14 אינץ' שמציב רף חדש לשלמות ניידת. הדור החדש הזה מביא מראה ותחושה מודרניים לסדרת Zenbook, עם עיצוב מכסה חדש ומודגש ושתי אפשרויות צבע חדשות ואלגנטיות: Aqua Celadon ו-Ponder Blue.
המחשב הנייד משלב את מיטב התצוגה והשמע כדי לספק חוויות סוחפות: מסך NanoEdge מסוג OLED ביחס היבט רחב של 16:10 ברזולוציית 2.8K וקצב ריענון של 90 הרץ, בבהירות 500 ניט ותאימות PANTONE ותמיכה של 100% במרחב הצבעים DCI-P3, תמיכה ב-Dolby Atmos ומערכת קול בהסמכת Harman Kardon עם מגבר חכם שמציע צליל מרחבי חזק. התצוגה משופרת עוד יותר עם תאימות ל-DisplayHDR True Black 500 שמציעה צבעים שחורים עמוקים והסמכת TÜV Rheinland לשמירה על העיניים.
למרות גודלו הקומפקטי - עובי של 16.9 מ"מ בלבד ומשקל 1.39 ק"ג - המארז המיוצר כולו מאלומיניום מכיל מעבדי Core מהדור ה-12 של אינטל עם השבב הגרפי Iris Xe, ומגיע עם עד 16 גיגה-בייט זיכרון RAM, כונני SSD PCIe 4.0 מהירים במיוחד, סוללת 75WHr ותמיכה ב-WiFi 6E כדי לספק ביצועים וקישוריות מעולים. יש גם מערך חיבורים מלא, כולל שני חיבורי Thunderbolt 4 USB-C.
עם פיתוח משותף עם אינטל, העיצוב של Zenbook 14 OLED עומד בדרישות פלטפורמת Intel Evo באמצעות מפרטי החומרה של אינטל ועמידה ביעדי המפתח שהם היענות, התעוררות מיידית, חיי סוללה, טעינה מהירה ושיתוף פעולה חכם.
סדרת ASUS ExpertBook B5 (B5402C ו-B5402F)
ExpertBook B5 של ASUS היא סדרת מחשבים ניידים קלים במיוחד הזמינה הן בתצורת צדפה מסורתית והן כמחשב 2-ב-1 עם סיבוב של 360° עבור ניידות, גמישות ובהירות מוחלטת. הדגמים החדשים של ExpertBook B5 (B5402C) ו-ExpertBook B5 Flip (B5402F) מגיעים עם מסכי 14 אינץ' רחבים - ומשלימים את דגמי ה-B5 הפופולריים הקיימים עם מסכי ה-13 אינץ' כדי לספק קו מוצרים מקיף לעסקים.
השלדה המינימליסטית המעוצבת במדויק, מיוצרת משילוב מאלומיניום טהור וסגסוגת מגנזיום/אלומיניום כדי להציע קלילות רבה מתמיד. מעבד Core i7 של אינטל, עם השבב הגרפי המובנה Iris Xe, מספק כוח מחשוב רציני, והוא נתמך בידי 48 גיגה-בייט זיכרון RAM והגרסה העדכנית ביותר של WiFi 6E.
הציר המאפשר פתיחה ב-360° של B5 Flip מאפשר להשתמש בו במגוון מצבי עבודה, מאוהל ועד לטאבלט, לשיתוף פעולה מיידי, שיתוף תוכן או מצגות. עט אלקטרוני נמצא כאפשרות בהישג יד.
סדרת B5 החדשה מציעה גם חיי סוללה לאורך כל יום העבודה ומשולבים בה טכנולוגיות חדישות רבות כדי לשפר את יעילות העבודה, תוך כדי תנועה. זה כולל ביטול רעשים דו כיוני מבוסס בינה מלאכותית שמציע שיחות ושיחות ועידה ברורות יותר, תמיכה ב-SSD RAID כפול לאחסון רב-תכליתי במהירות גבוהה ו- NumberPadלהזנת נתונים מהירה.
פרטיות המשתמש, הגנה ברמת אבטחה עסקית הם גם אבני יסוד בסדרת B5, עם חיישן טביעת אצבע מובנה, מצלמת אינפרה אדום כדי לאפשר כניסה למערכת באמצעות זיהוי פנים, שבב TPM 2.0 ועמידות לפי התקן הצבאי המדויק MIL-STD 810H.
ASUS TUF Gaming F15 ו-F17
הניידים TUF Gaming F15 ו-F17 מציעים את המעבד Core i7-12700H מהדור ה-12 של אינטל וכרטיס מסך ברמה של עד GeForce RTX 3070 לניידים של NVIDIA עם TGP מרבי של 140 וואט - שילוב חזק המספק ביצועי משחקים מדהימים. לתוספת כוח ושליטה, MUX Switch בחומרה עוקף את אחד ממכשולי הביצועים בניידי משחקים, אשר נוטים לנתב את המסגרות הגרפיות של כרטיס המסך דרך השבב הגרפי המשולב במעבד אל התצוגה. גיימרים יכולים להשתמש ב-Armorory Crate כדי להפעיל מצב שבב גרפי ישיר שממזער את השיהוי ומשפר את הביצועים ב-5-10% בממוצע. כדי להתאים לביצועים הללו, למאווררי Arc Flow של המחשבים הניידים יש עיצוב מעודכן עם 84 להבים. לכל להב מאוורר בודד יש עובי משתנה וקצה של 0.1 מ"מ, וזה עוזר להקטין את מערבולת האוויר ולשפר את הזרימה.
העיצוב הכללי עדין יותר ומציע 13% יותר זרימת אוויר מהדור הקודם. עבור תצוגה ברמת משחקים, כל ניידי TUF 2022 מצוידים באפשרויות תצוגה בקצב ריענון גבוה, כולל עד FHD ב-300 הרץ למשחקי FPS מהירים ביותר או QHD ב-165 הרץ לחוויות סוחפות יותר. בנוסף, F15 ו-F17 מציגים עיצובים חדשים בהשראת אנימה והם עברו בהצלחה את מבחני MIL-STD-810H כדי להבטיח את העמידות שלהם בדרכים.
TUF Dash F15
TUF Dash הושק במקור ב-2021, והוא פותח כדי להציג שלדה דקה וקלילה עם ה-DNA של TUF Gaming. עכשיו TUF Dash F15 ממשיך את המסורת הזו עם החומרה העדכנית ביותר, תוך שמירה על עובי של מתחת ל-20 מ"מ.
הוא מגיע עם מעבד Core i7-12650H מהדור ה-12 של אינטל, כרטיס מסך ברמה של עד GeForce RTX 3070 לניידים עם MUX Switch, ומדובר במכונת משחקים בעלת יכולות יוצאות דופן במארז דק וקליל. זיכרון DDR5 חדש, הפועל במהירות 4,800 מגה-הרץ מתמודד בקלות אפילו עם ריבוי המשימות האינטנסיביות ביותר, ותושבות SSD כפולות עם תמיכה ב-PCIe 4.0 מאפשרות די והותר אחסון במהירות גבוהה, ותוך כדי תנועה.
התצוגה מיוצרת מפאנל ברזולוציית QHD בקצב ריענון של 165 הרץ, וכיסוי של 100% ממרחב הצבעים DCI-P3 עוזר לשמור על הגיימרים שקועים במשחק, ומספק מרחב צבע מדויק ליצירת תוכן. עם תמיכה ב-Thunderbolt 4, הוספת תחנת עגינה חיצונית או כונן אחסון מהיר היא פשוטה וישירה. בנוסף, כדי לדאוג לשקט נפשי תוך כדי תנועה, TUF Dash F15 תומך גם באספקת חשמל באמצעות חיבור USB Type-C בהספק של עד 100 וואט, המאפשר טעינה באמצעות מגוון רחב של מטענים וסוללות תואמים.
SPECIFICATIONS
ASUS Zenbook 17 Fold OLED (UX9702)


CPU
12th Gen Intel Core i7 U-Series processors
Display
17.3ʺ Foldable OLED 2.5K (2560x1920), 4:3 aspect ratio, LED backlit 350 nits, touchscreen
[Folded] 12.5’’ 1920x1280, 3:2 aspect ratio
Operating system
Windows 11 Pro
Windows 11 Home
Graphics
Intel® Iris Xe Graphics
Main memory
16 GB LPDDR5 on board
Storage
1 TB M.2 NVMe™ PCIe® 4.0 SSD
Connectivity
WiFi 6E
Bluetooth® 5.2
Camera
5 MP camera with ASUS 3D Noise Reduction
HD camera with IR function and Intel Visual Sensing Controller
Color sensor for automatic color temperature and brightness adjustment
I/O ports
2 x Thunderbolt™ 4 USB-C® (up to 40 Gbps)
1 x audio combo jack
Keyboard and touchpad
ASUS ErgoSense Bluetooth® keyboard and touchpad
Audio
Harman Kardon-certified and Dolby Atmos®️ with built-in quad-speakers
Built-in array microphone with Cortana and Alexa voice-recognition support
Battery
75 Wh
AC adapter
Type-C®, 65 W AC Adapter,
Output: 20 V DC, 3.25 A, 65 W, Input: 100-240 V AC 50 / 60 Hz universal
Dimensions
Unfolded: 378.5 x 287.6 x 8.7~11.7 mm
Folded: 287.6 x 189.3 x 17.4~31.9 mm
Weight
Without ASUS ErgoSense Bluetooth keyboard and touchpad: 1.6~1.7 kg
With ASUS ErgoSense Bluetooth keyboard and touchpad: 1.99 kg


ASUS Zenbook 14X OLED Space Edition (UX5401ZAS)


CPU
12th Gen Intel® Core™ i9 H-Series processors
12th Gen Intel® Core™ i7 H-Series processors
12th Gen Intel® Core™ i5 H-Series processors
Display
14” 16:10 2.8K OLED (2880 x 1800) slim-bezel NanoEdge display (touch)
14” 16:10 2.8K OLED (2880 x 1800) slim-bezel NanoEdge display (non-touch)
Operating system
Windows 11 Pro (ASUS recommends Windows 11 Pro for business)
Windows 11 Home (ASUS recommends Windows 11 Pro for business)


Graphics
Intel® Iris® Xe graphics
Main memory
8 GB / 16 GB / 32 GB LPDDR5 onboard
Storage
512 GB / 1 TB PCIe® 4.0 x4 M.2 SSD
Connectivity
Up to dual-band Intel® WiFi 6E
Bluetooth® 5.2
Camera
720p HD camera
I/O ports
2 x Thunderbolt™ 4 USB-C® with ASUS USB-C® Easy Charge
1 x USB 3.2 Gen 2 Type-A
1 x Standard HDMI® 2.0
1 x MicroSD card reader
1 x audio combo jack
Touchpad
ASUS NumberPad 2.0 / ASUS ErgoSense touchpad
Audio
Certified by Harman Kardon and Dolby Atmos®️
Array microphone with Cortana and Alexa voice-recognition support
Battery
63 Wh 3-cell lithium-polymer battery
AC adapter
Output: 20 V DC, 5 A, 100 W
Input: 100-240 V AC, 50 / 60 Hz universal
Dimensions
311 X 221 X 15.9 mm
Weight
Approx. 1.4 kg


ASUS Zenbook 14 OLED (UX3402)
CPU
12th Gen Intel® Core™ i7 P-series processors
12th Gen Intel® Core™ i5 P-series processors
Display
14" 2.8K 16:10 OLED NanoEdge 90Hz touchscreen
14" 2.8K 16:10 OLED NanoEdge 90Hz non-touch
14" 2.5K 16:10 IPS NanoEdge 60Hz non-touch
Operating system
Windows 11 Home
Windows 11 Pro
Graphics
Intel® Iris® Xe graphics
Main memory
16 GB LPDDR5 onboard
8 GB LPDDR5 onboard
Storage
512 GB PCIe® Gen4 SSD
1 TB PCIe® Gen4 SSD
Connectivity
WiFi 6E (802.11ax)
Bluetooth® 5.2
Camera
720p HD camera
I/O ports
2 x Thunderbolt™ 4 Type-C®
1 x USB 3.2 Gen 2 Type-A
1 x HDMI® 2.0
1 x microSD
1 x audio jack
Touchpad
ASUS NumberPad 2.0 (optional) / ASUS ErgoSense touchpad
Audio
Dolby Atmos®️ and Harman Kardon-certified built-in stereo speakers
Built-in array microphone with Cortana and Alexa voice-recognition support
Battery
75 Wh
AC adapter
65 W Type-C® adapter
Dimensions
313.6 x 220.6 x 16.9 mm
Weight
1.39 kg



ASUS Zenbook 14 OLED (UM3402)
CPU
AMD Ryzen™ 7 5825U processor
AMD Ryzen™ 5 5625U processor
Display
2.8K 16:10 OLED 90Hz touchscreen
2.8K 16:10 OLED 90Hz non-touch
2.5K 16:10 IPS 60Hz non-touch
Operating system
Windows 11 Home
Windows 11 Pro
Graphics
AMD Radeon™ graphics
Main memory
16 GB LPDDR4X on board
8 GB LPDDR4X on board
Storage
512 GB PCIe® 3.0 SSD
1 TB PCIe® 3.0 SSD
Connectivity
WiFi 6E
Bluetooth® 5.2
Camera
720p HD camera
I/O ports
2 x USB 3.2 Gen 2 Type-C®
1 x USB 3.2 Gen 2 Type-A
1 x Standard HDMI® 2.0
1 x microSD card reader
1 x audio combo jack
Touchpad
ASUS NumberPad 2.0 (optional) / ASUS ErgoSense touchpad
Audio
Dolby Atmos®️ and Harman Kardon-certified built-in stereo speakers
Built-in array microphone with Cortana and Alexa voice-recognition support
Battery
75 Wh
AC adapter
65 W Type-C® adapter
Dimensions
313.6 x 220.6 x 16.9 mm
Weight
1.39 kg


ASUS TUF Gaming F15/F17 SPECIFICATIONS
Processor
12th Gen Intel® Core™ i7-12700H
Graphics
Up to NVIDIA® GeForce RTX™ 3070 Laptop GPU GDDR6 8 GB
TGP 115 W (140 W with Dynamic Boost)
Operating System
Windows 11
Display
15.6”
QHD (2560 x 1440) 165 Hz / 3 ms 100% DCI-P3 IPS-level panel with adaptive sync
FHD (1920 x 1080) 300 Hz / 3 ms 100% sRGB IPS-level panel with adaptive sync
FHD (1920 x 1080) 144 Hz IPS-level panel with adaptive sync
17.3”
FHD (1920 x 1080) 144 Hz IPS-level panel with adaptive sync
Memory
Up to 16 GB DDR5 4800 MHz
Storage
Up to 1 TB PCIe® 3.0 SSD with an empty M.2 NVMe™ SSD slot supporting PCIe 4.0
Keyboard
Backlit chiclet keyboard
1.7 mm key travel
4 hotkeys & 10 numeric keys
Audio
2-speaker system
Dolby Atmos
Hi-res certified
Two-Way AI Noise Cancelation
Built-in array microphone
Wi-Fi / Bluetooth
WiFi 6 (802.11ax)
Bluetooth® v5.2
I/O Ports
1 x RJ45
1 x HDMI® 2.0b
1 x Thunderbolt™ 4 with DisplayPort™ 1.4
1 x USB 3.2 Gen 2 Type-C® with DisplayPort 1.4
2 x USB 3.2 Gen 1 Type-A
1 x Audio combo jack
1 x Kensington lock
Battery
90 Wh
56 Wh
Dimensions
15.6”, 35.4 x 25.1 x 2.24 ~ 2.49 (W x D x H) cm (13.94" x 9.88" x 0.88" ~ 0.98")
17.3”, 39.4 x 26.4 x 2.29 ~ 2.54 (W x D x H) cm (15.53" x 10.39" x 0.9" ~ 1.0")
Weight
15.6”: 2.2 kg (4.85 lbs)
17.3”: 2.6 kg (5.73 lbs)


ASUS TUF Gaming A15/A17 SPECIFICATIONS
Processor
AMD Ryzen™ 7 6800H
Graphics
Up to NVIDIA GeForce RTX™ 3070 Laptop GPU GDDR6 8 GB
TGP 115 W (140 W with Dynamic Boost)
Operating System
Windows 11
Display
15.6 “
QHD (2560 x 1440) 165 Hz / 3 ms 100% DCI-P3 IPS-level panel with adaptive sync
FHD (1920 x 1080) 300 Hz / 3ms 100% sRGB IPS-level panel with adaptive sync
FHD (1920 x 1080) 144 Hz IPS-level panel with adaptive sync
17.3”
FHD (1920 x 1080) 144 Hz IPS-level panel with adaptive sync
Memory
Up to 16 GB DDR5 4800 MHz
Storage
Up to 1TB PCIe® 3.0 SSD with an empty M.2 NVMe™ SSD slot supporting PCIe 4.0
Keyboard
Backlit chiclet keyboard
1.7 mm key travel
4 hotkeys & 10 numeric keys
Audio
2-speaker system
Dolby Atmos
Hi-res certified
Two-Way AI Noise Cancelation
Built-in array microphone
Wi-Fi / Bluetooth
WiFi 6 (802.11ax)
Bluetooth® v5.2
I/O Ports
1 x RJ45
1 x HDMI® 2.0b
1x USB 3.2 Gen1 Type-C®
1x USB 3.2 Gen1 Type-C with DisplayPort™ 1.2
2 x USB 3.2 Gen 1 Type-A
1 x Audio combo jack
1 x Kensington lock
Battery
90 Wh
56 Wh
Dimensions
15.6“, 35.4 x 25.1 x 2.24 ~ 2.49 (W x D x H) cm (13.94" x 9.88" x 0.88" ~ 0.98")
17.3”, 39.4 x 26.4 x 2.29 ~ 2.54 (W x D x H) cm (15.53" x 10.39" x 0.9" ~ 1.0")
Weight
15.6”: 2.2 kg (4.85 lbs)
17.3”: 2.6 kg (5.73 lbs)










ASUS TUF Dash F15 SPECIFICATIONS
Processor
Up to 12th Gen Intel® Core™ i7-12650H
Graphics
Up to NVIDIA GeForce RTX™ 3070 Laptop GPU GDDR6 8 GB
TGP 80 W (105 W with Dynamic Boost)
Operating System
Windows 11
Display
QHD (2560 x 1440) 165 Hz / 3 ms 100% DCI-P3 IPS-level panel with adaptive sync
FHD (1920 x 1080) 300 Hz / 3 ms 100% sRGB IPS-level pane with adaptive sync
Memory
Up to 16 GB DDR5 4800 MHz
Storage
Up to 1 TB PCIe® 3.0 SSD with an empty M.2 NVMe™ SSD slot supporting PCIe 4.0
Keyboard
Backlit chiclet keyboard
1.7 mm travel distance
4 hotkeys & 10 numeric keys
Audio
2-speaker system
Dolby Atmos
Hi-res certified
Two-Way AI Noise Cancelation
Built-in array microphone
Wi-Fi / Bluetooth
WiFi 6 (802.11ax 2x2)
Bluetooth® v5.2
I/O Ports
1 x DC-in jack
1 x RJ45
1 x HDMI® 2.0b
1 x Thunderbolt™ 4
1 x USB 3.2 Gen 2 Type-C® with DisplayPort™ 1.4 and Power Delivery 3.0
2 x USB 3.2 Gen 1 Type-A
1 x Audio combo jack
1x USB 3.2 Gen 1 Type-A
1x Kensington lock
Battery
76 Wh
Dimensions
35.5 x 25.2 x 1.96 ~ 2.08 cm (13.98" x 9.92" x 0.77" ~ 1.08")
Weight
2.00 Kg (4.41 lbs)




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il