TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת הורוביץ נדל"ן בבעלות חני הורוביץ מובילה את פרויקט הבוטיק "מוזה –MUZZA" בגליל ים


חני הורוביץ צילום עמית שאל
החברה מקדמת בימים אלו שיווק דירות 5 חדרים במחירים של החל מ-6 מיליון ₪ ושיווק הפנטהאוז היוקרתי במחיר של החל מ-15 מיליון ₪
פרויקט "מוזה" ממוקם במתחם ירוק בצמוד לפארק של כ-200 דונם, וממקום על קו התפר שבין צפון תל אביב למרכז הרצליה. הפרויקט כולל 9 קומות, וסה"כ כ-52 יח"ד עם 26 סוגי דירות שונים.

פרויקט מוזה משתרע על פני 9 קומות ויש בו 52 דירות בלא פחות מ-26 סוגי דירות שונות. בבניין ניתן למצוא מדירות 5 חדרים ועד פנטהאוזים ודירות גן מפנקות. חצי מהדירות במתחם כבר נמכרו וכעת מוצעות למכירה דירות 5 חדרים מרווחות במחירים של החל מ-6,095,000 ופנטהאוז מפואר המתפרש על פני 209 מ"ר ועוד 123 מ"ר מרפסות, במחיר של 15,000,000 מיליון שקל. הרחבה החיצונית המיוחדת של מוזה תאפשר מעברים טבעיים בין עיצוב החוץ לפנים ותשמור על הייחודיות של הבניין והנוכחות שלו בסביבה. הבניין עצמו יכיל 3 מעליות לרווחת הדיירים, לובי ראשי בעיצוב התואם את בנייני היוקרה בעולם, 2 קומות חניון וקומת מחסנים, טרקלין אירוח מפואר וכל זאת בתכנון מוקפד וחומרים משובחים.

חני הורוביץ, מנכ"ל ובעלים קבוצת הורוביץ נדל"ן, ציינה כי: " המוזה שלנו בתכנון הפרויקט הייתה מגמת ה-StayCation. אנשים רוצים להרגיש שהם במלון בוטיק באחת מהחופשות היוקרתיות שלהם – גם כשהם בכלל בבית הפרטי שלהם. אין סיבה להתפשר על פחות מזה והחוויה המוקפדת של מלונות יוקרה יכולה להישמר גם כשבונים בניין מגורים. הישראלים התרגלו לערי בטון עם בנייה צפופה וחלונות שמשקיפים לחלונות אחרים מבלי שיש טיפת אוויר וחיים ביניהם. אנחנו עושים את זה אחרת ומתאימים לקהל היעד שאנחנו רוצים לראות בבניין הזה "

גליל ים הביקוש למגורים בגליל ים בהרצליה נמצא בשיאו, עם מאות משפחות שכבר רכשו דירות בשכונה המתהווה. המיקום על קו התפר שבין צפון תל אביב למרכז הרצליה, מושך אוכלוסייה איכותית שמחפשת סביבת חיים משודרגת בצמוד למקומות העבודה ומרכזי ההייטק של ישראל.
רק בספטמבר האחרון (12.9.21) דווח כי מגרש ל-82 יחידות דיור בגליל ים נמכר ב-204 מיליון ₪,
100 מיליון יותר מהערכת השמאי. מחירי המגרשים משקפים את תהליך עליות המחירים הרציף שמאפיינים את גליל ים, מגמה שצפויה להימשך עם בנייתה של השכונה החדשה.
לצד הבניינים הסטנדרטיים שנבנים כעת בשכונה, החלה בנייתו של "מוזה". מדובר בפרויקט יוקרתי במיוחד של קבוצת הורוביץ, שמביא את העיצוב התל אביבי בסגנון הבאוהאוס היישר למרחבים הירוקים של גליל ים. מוזה שואב את ההשראה שלו מבית רייספלד המפורסם על רחוב הירקון 96 בתל אביב, ומייצג כל מה שחסר בבנייה הסטנדרטית שרואים בכל שכונה חדשה בארץ: הרבה אוויר, תנועה, אינטימיות וייחודיות. על העיצוב הופקדה משרד האדריכלים הנחשב LSA, שהצליח לייצר בניין עוצר נשימה.

על השכונה בגליל ים השכונה קורמת עור וגידים ועם האכלוס של מוזה, הדיירים יוכלו ליהנות מכל השירותים המפותחים של האזור: גני ילדים, בתי ספר, חנויות נוחות, מסעדות, סופרמרקט, תחבורה נוחה וזמינה ועוד. השכונה עושה רעש בשוק הנדל"ן המקומי, במיוחד עכשיו אחרי עסקת הקרקע שנחתמה, ויודעים שמי שיקנה עכשיו ירוויח דירה יוקרתית ואקסקלוסיבית בנוף השכונתי, שתאפשר איכות חיים ברמה גבוהה מאוד למי שיכול להרשות את זה לעצמו.

אודות קבוצת הורוביץ נדל"ן:
קבוצת הורוביץ מתמחה בייזום, בנייה ואכלוס פרויקטים בתחום הנדל“ן ומאחוריה כבר עשרות פרויקטים מוצלחים ואלפי יחידות דיור שנמכרו באזורי ביקוש ברחבי הארץ ובהם: רמת גן, הרצליה, רמת השרון ופתח תקווה. כמו כן, הקבוצה מתמחה ברכישת קרקעות והשבחתן תוך הגדלת נפח זכויות הבניה בקרקע על ידי שינויי תב״ע נקודתיים בליווי מיטב האדריכלים בישראל. בשנים האחרונות, פועלת הקבוצה לטובת הקמת פרויקטים יוקרתיים המשלבים מגורים, משרדים ומסחר, שהפכו למבוקשים מתמיד.
לצד חני, פועל צוות מקצועי רחב וביחד, הם מובילים את הקבוצה קדימה. הקבוצה מחולקת ל-3 חטיבות: חטיבת הפיתוח והבניה הכוללת יזמות, תכנון, קבוצות רכישה, פרויקטי פינוי בינוי ותמ"א (מגדלים, שכונות בוטיק והתחדשות עירונית). חטיבת הלקוחות הכוללת את יחידת המחקר, שיווק ומכירות ושרות לקוחות, והחטיבה הכלכלית הכוללת את פעילות קשרי משקיעים, שיתופי הפעולה, ספקים ופיננסים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il