TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברת ECI


ימים ספורים לאחר שנחתם הסכם התייעלות,על רקע כוונתה של חברת ההייטק לפטר עשרות עובדים ודרישתה לקיצוצי שכר נוספים.
יו״ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי, הודיע לפני זמן קצר להנהלת ECI telecom כי ההסתדרות אישרה הכרזת סכסוך עבודה דחוף בחברה, על רקע כוונתה לפטר עשרות עובדים. רק לפני כשבועיים הגיעה ההסתדרות והנהלת החברה להסכם התייעלות הכולל את פיטוריהם של 43 עובדים, אולם ימים ספורים בלבד לאחר חתימת ההסכם, פנתה הנהלת החברה בבקשה להורדת שכר נוספת.

חברת telecom ECI עוסקת בתחום התקשורת והרשתות ומועסקים בה כ-800 עובדים. עם פרוץ משבר הקורונה, ביקשה הנהלת החברה לבצע הפחתות שכר רוחביות בחברה. ועד העובדים נעתר לבקשה, וסוכם על הפחתת שכר רוחבית למשך חודשיים, במהלכה לא יפגעו ההפרשות הסוציאליות.

מיד בתום חודשיים אלה יצאה הנהלת החברה למהלך פיטורים, תוך הצגת יעד חיסכון שהשתנה תדיר, תוך חוסר עקביות מוחלט במהלך תהליך המו"מ. לאחר מספר שבועות הוסכמו מהלך ההתייעלות שכלל פיטורים, פרישה מוקדמת והפחתות אחוזי משרה. ימים ספורים בלבד לאחר החתימה על הסכם ההתייעלות, תוך חוסר תום לב מוחלט, הודיעה ההנהלה על יעד חיסכון חדש במסגרתו נדרשים הפחתות שכר נוספות, על אף שצורך זה לא הוצג כלל במהלך השיחות על הסכם ההתייעלות.

ועד העובדים נעתר לבקשה, אך דרש בתמורה התחייבות שלא יהיו פיטורים נוספים עד סוף שנת 2021. הנהלת החברה שוב סירבה להתחייב כי מהלך זה הוא האחרון במהלכי ההתייעלות הקרובים. על מנת להגן על ביטחונם של העובדים ולהעניק שקט שיאפשר את המשך העבודה התקינה וצמיחת החברה, הכריזו ההסתדרות וועד העובדים על סכסוך עבודה.

יו"ר ועד עובדי ECI , אופיר לוי, מסר: "בזמן שאנו עדיין מלקקים את הפצעים מתהליך כואב של פיטורי עשרות עובדים וקיצוצי שכר, פנו אלינו להורדת שכר נוספת. ועד העובדים הסכים להפחתה של חמישה חודשים וויתור על כספי הרווחה של השנה עבור התחייבות לשקט עד סוף 2021. גילינו הבנה ואחריות לאורך כל תקופת משבר הקורונה, אך הנהלת החברה ממשיכה לאיים בפיטורים ובהורדת שכר. לא ניתן להנהלה להפקיר את העובדים ונמשיך להילחם על הזכויות ועל הביטחון התעסוקתי שלנו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il