TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מנורה מבטחים חוברת לאקסלרטור IBM Alpha Zone על מנת להאיץ פיתוח סטארטאפים בתחום הInsureTech


מנורה מבטחים
מנורה מבטחים תהפוך לשותפה באקסלרטור היוקרתי של IBM ויחד יבחרו סטארטאפים ישראלים בשלבים מתקדמים בתחום הInsureTech למסלול מיוחד בתוכנית המאיץ

הסטארטאפים יקבלו ייעוץ בתחום הביטוח וגישה לביג דאטה של מנורה מבטחים, ליווי טכנולוגי ועסקי ממומחי IBM בארץ ובעולם, וגישה לשירותי ענן מבוססי בינה מלאכותית – זאת בשווי כולל של מאות אלפי דולרים בשנה

מנורה מבטחים חוברת לאקסלרטור IBM Alpha Zone לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחום הביטוח ע"י האצת סטארטאפים ישראלים ושילובם בעסקי הליבה של מנורה מבטחים.


שתי החברות מזמינות סטארטאפים ישראלים, הנמצאים בשלב שלאחר גיוס הון ראשוני, להתמודד על כניסה לתוכנית ההכשרה המשותפת, כבר מהמחזור הבא של האקסלרטור IBM Alpha Zone. במסגרת התוכנית, הנמשכת כ- 20 שבועות, יתארחו הסטארטאפים הנבחרים לאורך כל תקופת ההכשרה במטה IBM בקריית אריה, יקבלו ליווי טכנולוגי ועסקי אישי ממומחי IBM בארץ ובעולם, גישה לפתרונות IBM Cloud מבוססי בינה מלאכותית וסיוע בהגשת תוכניות לרשות החדשנות.


כמו כן, יקבלו הסטארטאפים שירותי ייעוץ מקצועיים בתחום הביטוח מהמומחים והמנהלים של מנורה מבטחים, וכן לגישה לביג דאטה של החברה לצרכי פיתוח מוצריהן. כל זאת, ללא תשלום, הקצאת מניות או מתן שותפות בחברות הצומחות.
במסגרת התוכנית, יציגו IBM ומנורה מבטחים את החברות המשתתפות בפני משקיעי הון סיכון, ויחברו בינן לבין מנטורים ואנשי תעשייה מובילים בארץ ובעולם.


משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח ומנהל אגף מערכות ומידע וטכנולוגיה: "קבוצת מנורה מבטחים שמה לה ליעד להיות מובילה בתחום החדשנות והטכנולוגיה בענף הביטוח. אנו מברכים על הצטרפותנו כשותפים באקסלרטור היוקרתי של IBM אשר תקדם אותנו להשגת יעד זה".


גיל מי-טל, מנהל קבוצת סטרטאפים ומפתחים ב- IBM ישראל מסר כי: "מדובר בבשורה לסטארטאפים ישראלים מתחום ה- InsureTech. הפתרונות הטכנולוגים והמומחים של IBM, לצד מומחי הביטוח של מנורה והביג דאטה שברשותם, יסייעו להאיץ פיתוח טכנולוגיות אשר ישפרו את הצעות הערך ללקוח והחוויה הדיגיטלית שלו בעולם הביטוח. אנו נרגשים לקראת הצטרפותה של מנורה מבטחים ל- IBM Alpha Zone והרחבת פעילותינו המשותפת לתחום חדש וצומח זה".


81% מחברות הביטוח המציגות ביצועים גבוהים מהממוצע בתחומן, כבר השקיעו בחברות המפתחות טכנולוגיות ביטוח (InsurTech) או עובדות בשיתוף פעולה עם חברות טכנולוגיות כאלה. דו"ח חדש של IBM מעריך כי המספרים האלה מעידים על נכונות עולם הביטוח לאמץ את החדשנות אותה מציגות חברות טכנולוגיות ביטוח .

מנורה מבטחים מצטרפת כשותפה לאקסלרטור, לצד שותפים כגון אלרון, זרוע ההשקעות הטכנולוגיות של קבוצת אי די בי, פירמת רוה”ח ארנסט אנד יאנג, בנק הפועלים (פועלים היי-טק). רשות החדשנות שותפה אף היא לאקסלרטור ומסייעת בפעילותו, כאשר חלק מהסטרטאפים הפועלים בו מגישים במקביל גם בקשות לתכניות תמיכה ברשות.IBM Alpha Zone הינו האקסלרטור העולמי של IBM אשר יפתח בקרוב את המחזור השביעי שלו. מבין עשרות בוגריו נמנים, חברת Nutrino (אשר פיתחה אפליקציה המשלבת את Watson, פלטפורמת הבינה המלאכותית של IBM, בכדי לספק לנשים בהיריון ייעוץ תזונתי אישי, על בסיס מדעי ובזמן אמת), IQP ( אשר פיתחה פלטפורמה שמאפשרת ליצור אפליקציות IoT ללא צורך בתכנות ונרכשה לפני פחות משנה ע"י חברת GE Digital העולמית), חברת Optibus ( אשר פיתחה מערכת שתייעל מערכות תחבורה ציבורית על ידי ניתוח נתונים ומשתנים שונים בזמן אמת וגייסה לאחרונה 12 מליון דולר מקרן פיטנגו וורייזון ונצ'רס) וחברת MedAware ( אשר פיתחה אלגוריתם המאתר ומונע שגיאות מסוכנות במתן מרשמים רפואיים ואשר גייסה לאחרונה 8 מיליון דולר).


להגשת מועמדות לתכנית ההכשרה, ניתן להיכנס לאתר בכתובת: http://www.ibmalphazone.com
קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בניהול עסקי ביטוח, פנסיה ופיננסים. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ- 164 מיליארד ש"ח. מנורה מבטחים מציעה מגוון פתרונות בתחומי חסכון ארוך טווח (ביטוח חיים, קרנות פנסיה חדשות וקופות גמל), ביטוח בריאות וביטוח כללי. מנורה מבטחים מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, המנהלת נכסים בהיקף של למעלה מ- 100 מיליארד ש"ח. בשנות פעילותה, מאז שנת 1935, ביססה מנורה מבטחים שם של חברה אמינה, יציבה ויצירתית, המעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי, אמין ויעיל ותשואות מהגבוהות בענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח, וזאת לאורך שנים.

סרטון אודות IBM Alpha Zone : https://youtu.be/IcfARWm4NZc



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il