TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Kolmar BNH, חברה קוריאנית מהשורה הראשונה מקדישה למעלה מ-2% מהמכירות השנתיות שלה למחקר ופיתוח


צילום: Kolmar BNH
Kolmar BNH מקיימת קשרים עם למעלה מ-300 לקוחות מקומיים ובינלאומיים, וממנפת את יכולת המו"פ שלה, שהתפתחה במשך תקופה ממושכת.

סז'ונג, דרום קוריאה, 12 במאי 2024, (BUSINESS WIRE)-

Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית של HemoHIM, מזון פונקציונלי משפר בריאות, התגלתה כמובילה בשוק העולמי של ייצור פיתוח מקורי (ODM), הודות להשקעותיה החלוציות במחקר ופיתוח.

Kolmar BNH שנוסדה בשנת 2005, היא חברת ODM למוצרי מזון בריאות תפקודי. יוזמות ODM, המקיפים מגזרים שונים החל בניתוח מגמות ועד למחקר ופיתוח, המשגת מוצרים, ייצור ואבטחת איכות, ובזאת נותנים מענה ללקוחות ששואפים ליזמות עסקית. מסגרת זו פותחת הזדמנויות לאנשים שיש להם דרייב לעסקים וגם רעיונות.

מיומנותה הטכנולוגית של חברת Kolmar BNH מהווה אבן פינה בתחרותיות, המבוססת למעשה על השקעות מו"פ משמעותיות. החברה מקצה מדי שנה למעלה מ-2% מהכנסותיה ממכירות, להוצאות המיוחסות למחקר ופיתוח. החברה אף משפרת את יכולותיה על ידי העסקת יותר מ-30% מכוח האדם שלה, כחוקרים. מעבדת המזון הבריאותי, המהווה חלק אינטגרלי מ-Kolmar BNH, ובה מועסקים למעלה מ-100 חוקרים בעלי תואר שני ודוקטורט, מוקדשת לפיתוח של פורמולציות ושל תפקודים חלוציים חדשים.

Kolmar BNH מקיימת קשרים עם למעלה מ-300 לקוחות מקומיים ובינלאומיים, וממנפת את יכולת המו"פ שלה, שהתפתחה במשך תקופה ממושכת. הסניף הקוריאני של Haleon, קונגלומרט בריאות עולמי הינו אחד מלקוחותיה המרכזיים של Kolmar BNH, שעבורם החברה מייצרת את מוצר הדגל, מולטי-ויטמין צנטרום, המופץ בקוריאה.

HemoHIM, המופץ על ידי Atomy, מייצג סוג של מוצר עתיר טכנולוגיה של Kolmar BNH. המרכיב העיקרי, קומפלקס תמצית HemoHIM של אנג'ליקה ג'יגאס etc, הוא המרכיב הראשון מקוריאה המוכר באופן ייחודי כמשפר התפקוד החיסוני, אשר פותח בשיתוף פעולה עם המכון לחקר האנרגיה האטומית בקוריאה. מוצר זה חדר לשווקים ב-19 מדינות, לרבות אוסטרליה, ארצות הברית, תאילנד, טייוואן, מרכז אסיה ודרום אמריקה.

'HemoHIM G', מוצר שמותאם לשוק האירופי, מהווה עדות נוספת ליכולות המו"פ של Kolmar BNH. מוצר זה הייעודי ליצוא לשוק האירופי, עוצב בקפידה כדי לעמוד בתקנות מזון מגוונות ברחבי מדינות אירופה, גם הטעם והארומה שוכללו על מנת לספק את העדפותיהם של הצרכנים האירופיים על ידי שילוב מרכיבים שנבחרו בקפידה כגון Angelica sinensis, Ligusticum chuanxiong ו-Paeonia lactiflora.

ניתן לייחס את ביצועי המכירות המדהימים של Kolmar BNH, בקרב חברות מזון בריאות תפקודי ODM קוריאניות, להצלחה של HemoHIM. החברה זכתה בפרס "מגדל הייצוא ב-200 מיליון דולר", בעקבות שיעור מכירות העולה על 600 מיליארד KRW בתוך עשור וחצי מיום היוסדה, בטקס "יום הסחר" של איגוד הסחר הבינלאומי של קוריאה ב-2021.

Kolmar BNH שואפת להעצים את התחרותיות שלה בשוק העולמי, על ידי עידוד מאמצי מו"פ בתחום פיתוח חומרי הגלם, תוך שימת דגש על גילוי יתרונות בריאותיים נוספים באמצעות מחקר מעמיק של 'HemoHIM G'.
גורם רשמי מ- Kolmar BNH אמר, "כחברת ODM מובילה במגזר המזון התפקודי הבריאותי של קוריאה, Kolmar BNH נשארת איתנה במחויבותה לעריכת מו"פ וכן בשאיפתה לספק שירותים הממוקדים בצרכי הלקוח. אנו שואפים לרתק את קהל הלקוחות העולמי על ידי הצגת המומחיות הטכנולוגית שנצברה לאורך שנים של חדשנות ייעודית".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il