| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 25/11/12 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 25.11.2012 שבוע הפקיעה1. שבוע פקיעה לפנינו והמניפלציות בשבוע הזה ידועות וכבר ראינו ביום חמישי חלק מיזההפתיחה היתה סבירה ומטה ביחס לציפיות וכנ"ל מה שקרה בהמשך ובפרט במסחר הנעילה.2.... יראה, 22/11/12 הסגירה הן בספוט והן בגלוםלא אומרת שורט ליום ראשוןהמצב הכללי המדד עדיין שווריהמדד ירד לסגור גאפ אבל ביצע את זה בצורה מכוערתתבדקו הלילה אם הדאקס סוגר מעל 7215 וזה סימו שווקי להמשך שהמעו"ף יתקשה להתעלם ממנו גם בשבוע... יראה, 22/11/12 תנועה שלילית לא צפויה מבחינתילא יכולתי ולא היתי לוקח את המהלך הזהזה בא משום מקום ללא שום תימוכין לא מהדאקס ואפילו לא מתנועת הגלום רגע לפנילפי הגלום בלבד כרגע זה עדיין לא ניגמר והמדד בעצם מבצע סגירת פער ל... יראה, 22/11/12 תוספת קטנהאם הבורסה תשיק באמת סדרות של אופציות עם פקיעה שבועית...זה יהיה מעולה לעניין הזה אני מדבר על המייל הקודםושוב אני מדגיש...זה לא במסגרת השירות וכל אחד על אחריותו...אני כרגע נימצא בתהליך של בדיקה לזה על... יראה, 22/11/12 בקרובאני מתחיל לתת טרייד במייל ...לא קשור למה שאני נותן בד"כ בסמסזה גם לא נועד עבור כל אחדאני כותב מה אני לוקח מחיר קנייה ומציב מחיר מכירה מראש וסטופ(לפעמים זה ליומיים שלושה)אבל בד"כ אני... יראה, 22/11/12 גלום צריך להגיע קרוב ל 1217 חזרהאני יוצא להפסקה... יראה, 22/11/12 אין לי עדיין שום אינדיקציההמסחר מהבוקר מתנהל קו ישראבל יש מצב שיפרצו לכיוון 1220 בגלום פריצה מינורית ולא מהותיתאני עלול לפספס את זה ללא אינדיקציההסטופ לקול 1210 יושב כרגע בין מחיר 1420 למחיר 1440כל ירידה בגלום תשלח את מחיר... יראה, 22/11/12 תיזהרו שחיקה עוד תגיעאני יצאתי מכל הקולים ועברתי לגדר להמתנהניתראה עוד חצי שעה... יראה, 22/11/12 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 22.11.2012ניגמרה המלחמה לעת עתה ...אל תצפו לתגובה חיובית בגלל זה בת"א כי זה לא שייךת"א התנהלה באופן כללי בזמן המלחמה כאילו לא היתה מלחמה סה"כ מבחינה כלכלית מדובר כאן... יראה, 21/11/12 הסגירה למחר היא בבירור אופטימית למרות המצבזה פחות או יותר מה שחשבתי מהבוקרמצד שני שימו לב איך השחיקה קשה מחר למשל כל מהלך שלילי במדד יגרזן את מחירי הקולים ולא משנה שהשוק אח"כ יתאוששקול 1210 למשל במדד הנוכחי אפילו יהיה שווה מחיר 800 900... יראה, 21/11/12 נתון המקרו עמד בצפי ללא חריגה לכאן או לכאןלא הפתיע לכאן או לכאןבאופן כללי אני שוורי על השוק ולא דובי עליו...בעיקר בגלל חוסן הבנקיםועוד דוחות יגיעו בקרובהיתי מעדיף שהשוק יתן עוד פוש קטן לכיוון 1200 כלומר כלפי מטה על מנת לשחרר חלק מהאחזקה שלי... יראה, 21/11/12 נתון המקרו עמד בצפילא הפתיע לכאן או לכאןבאופן כללי אני שוורי על השוק ולא דובי עליו...בעיקר בגלל חוסן הבנקיםועוד דוחות יגיעו בקרובהיתי מעדיף שהשוק יתן עוד פוש קטן לכיוון 1200 כלומר כלפי מטה על מנת לשחרר חלק מהאחזקה שלי... יראה, 21/11/12 הבהרהלולי המצב הביטחוני לא היתי בוחר בצד השורט בכלל היוםעכשיו יושב שני צדדים עדייןגם וול סטריט והדאקס אני לא חושב שירדו היום אלא להיפךאבל לאור האינדיקציות שיש לי ולאור המצב אני חייב למצות את האפשרות לפחות... יראה, 21/11/12 מחר אין מסחר בארה"בנתון תביעות האבטלה הוקדם להיום לשעה... יראה, 21/11/12 יש עדיין שתי אינדיקציות שליליותאני מחמזיק קול 1210 מול פוט 1200המצב בספוט הוא כזה שעדיין לא מצדיק בחירת צד אחד בלבדגם המצב במדדי חו"ל והדאקס הוא כזה כל מה שיש כאן זה רק מצב... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |