| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 29/12/13 אין אינדיקציה חיובית תוך יומית ואני לא נוגע היום בלונגהמדד יכול לחזור כל רגע למטהאינקיציית המחיר מתנגנת ברקע ואני תמיד נוטה להאמין לה אני מעריך שהמדד היום יסיים פסימי ומחר הוא עוד יכביד בתוך יומיאם כי מחר אולי יתבצע היפוך או ניסיון להיפוך כי כמו שאני... יראה, 29/12/13 גם אם מחיר הפוט ירד ל 700 ומתחתאתם מכירים ויודעים שרוב הסיכויים שמחירו ישיג את יעדו בתוך החודש כפי אינדיקציית המחיראבל לעשות שימוש בסטופ יש לעשות כמובן ובחינה מחודשת רק לאחר מכןברמה התוך יומית אין אינדיקציות גלום... יראה, 29/12/13 עוזב מסך ל 10 דקות... יראה, 29/12/13 הבהרהאינדיקציית המחיר שציינתי היא מפוט 1270בפוט 1280 עדיין אין אינדיקציית מחיראבל ההנחה שלי היא שברגע שאינדיקציית המחיר בפוט 1270 תתקיים אז נקבל אינדיקציה בפוט 1280 ל 900בינתיים כניסה זהירה לפוט 1280יש גם... יראה, 29/12/13 המדד אמור לחזור 10 נקודות למעלה לפחותאני לא מבטיח שהיום !!כרגע מאז הבוקר הוא בנזילה עד 1324ככל שהמדד ירד יותר ככה החוב כלפי מעלה יגדלכל תמונת המדד מעוותת מעט בגלל שבוע הפקיעה אין כרגע טריגר כניסה ללונגאני ממתין...שימו לב לפוט 1280... יראה, 29/12/13 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 29.12.2013ניגמר חג המולד והסילבסטר בפתח ...שבוע מקוצר באירופה ובארה"ב בפתחבמהלך סוף השבוע לא בוצעה תנועה משמעותית בוול סטריט ה S&P הוסיף ביום חמישי כ 0.45% על רקע נתוני מקרו... יראה, 26/12/13 עידכון לסגירה היוםבסגירה היום בספוט מעל 1330אין לצאת שורט אלא גדר !!!סגירה מעל 1330 תיחשב טובה בעיניי וכלל לא איכפת לי אם המדד ירד ביום ראשון... יראה, 26/12/13 קריאה טובה עד סבירה מנתון תביעות האבטלהלמרות שאני שורט כרגע לתוך יומיאני מאוד מקווה שהמדד שלנו יסגור היום מעל 1330... יראה, 26/12/13 עוד 5 דקות תביעות האבטלה השבועיות... יראה, 26/12/13 המדד הגלום לא ניראה טוב כרגע בתוך יומיאני חושד לזליגה שלו ל 1330כרגע רק לספקולטיביים פוט 1280 אפשרי תחת סטופ 460 עד... יראה, 26/12/13 במידה והמדד יסגור היום יפה קרוב ל 1340יהיה מקום להישאר לונג ליעדים הכלליים שנקבתי כאשר יעד ראשון הוא 1362 (יש קודם את 1352)קודם ראשית חוכמה זה לראות אם אכן המדד סוגר בסדראני לא רוצה לראות את המדד נסוג אל מתחת 1332ובטח שלא מתחת 1330אלה... יראה, 26/12/13 אני לא נילהב מהיום הזהזה יום שאמור להתאפיין בתזוזה לא משמעותית במחירי האופציותאני כן מחכה לראות איך הסגירה הולכת להיראות היוםיותר מעניין אותי לאן המדד ילך בטווח הקצר ולא מה הוא יעשה היום וכמה בתוך יומיאני מסתכל לתוככי... יראה, 26/12/13 עוזב מסך ל 10 דקות... יראה, 26/12/13 אנחנו בחודש חדש - ינוארכמו בכל תחילת חודשהסיכוי למטחנה של פרמיות הוא לא נמוךנכון לעכשיו אני חושב שהמדד צריך לסגור את הפער כלפי מעלה ואין הצדקה לירידות שלו בפקיעהמצד שני יש כפילות באינדיקציות מחיר כלומר אולי תהיה קודם זליגה... יראה, 26/12/13 פקיעה על 1329.4פקיעה הזויה לחלוטין מבחינתי לא צפויה משום בחינה שהיא וזה מה שקורה כשאין זרים בשוק עקב החגבקריאה עקב הפקיעה הזו של המדד הופכת למשימה לא פשוטהנכון לדקה של כתיבת שורות אלו אני מצפה מהמדד שיסגור את הפער... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |