| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 9/9/14 עידכוןעוזב מסך ל 10 דקותעדיף גדר לדעתי בשלב הזהסטופ בקול 1440 הוא 450סטופ בפוט 1420 הוא 630הנטייה כרגע היא כלפי מצלהאחזור עוד... יראה, 9/9/14 נקודתית תוך יומי המדד כרגע בעמדה מאיימת מעלהאני לא ממהר לתת טריגר ללונג עדייןאבל להיות דרוכיםאם באמת תבא תנופה אז אינדיקציות השורט יידחו אבל הן יתקיימו תוך ימים ספוריםאני נותר בהמתנה למה יבא לפני מה יעד 1432 ו 1436או זליגה ל 1420 עד 1414כרגע... יראה, 9/9/14 עידכוןסטופ פורמלי הוא 660 בירידה ממנו בפועללא פורמלי יתכן חיתוך של הסטופבכל מקרה קו אדום לפוט הוא 620המדד במוד דשדוש... יראה, 9/9/14 התנועות של המדד אומנם לא פשוטותאבל אני נאמן לכל אינדיקציה שאני אומרמדד אמור לחזור לנמוך יומיאם אני חושב שהאינשיקציה היא מיידית אני הולך עליהכרגע אני חיושב שהשלילית לנמוך יומי תתקייםיש ימים כאלה בהם המדד נע 2 עד 3 נקודות אבל בסוף... יראה, 9/9/14 יש לי כרגע אינדיקציה עד 1425זו הנמוך של אתמול שאמראתי לכם שנחזור אליוכתבתי בסמס סטופ 700יש מצב לניעור וצריך לשים לב לזהלכן אפשר להנמיך סטופ ל... יראה, 9/9/14 מדד מנסה לחזור לעצמו - להמתין לטריגר חדש... יראה, 9/9/14 1430 היא חסם וזה גבוה של סקירת הבוקרמצד שני קיימת אינדיקציה ל 1432 ולה אני מחכהיעד כללי קרוב הוא... יראה, 9/9/14 עידכוןיש לי תקלה במערכתכלומר אני מעט עיוור לדקות הקרובות אבל לאור הפתיחה להישאר באיזון מי שנימצא ומי שלא הסטופ בקול 1440 הוא... יראה, 9/9/14 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 9.9.2014וול סטריט - מדד הנסדאק הוסיף 0.2% ונינעל על 4592 בדרך ליעד שהערכתי 4800ה S&P איבד לעומת זאת 0.3% וסגר על 2000אני נותר עם הערכה של 2100 ל S&P כהערכה כלליתיש לציין השבוע... יראה, 8/9/14 למחרמי שבאיזון שישאר באיזון מי שנימצא על הגדר שישאר על הגדרלפי ההתנהלות והסגירה אין דחיפות לצאת עם חשיפה נחליט החלטות מחריש ימים לא אטרקטיביים למסחרהמדד אני מניח יבקר עוד בנמוך היומי של היום על פי... יראה, 8/9/14 יש אינדיקציה שלילית לנמוך יומימעריך שהמדד ילך ל 1424או קרובניכנסים לחפיפת המסחראני מעדיף... יראה, 8/9/14 עידכוןכהמשך לסמס האחרוןאני מתעלם מהאינדיקציה השלילית כרגעאני מזהה אפשרות להתפתחות מהלך עולהזו אפשרות שיכולה להתמסמס עדייןאני תמיד מעדיף לחפש מהלך בחיתוליולכן שווה תמיד לקחת כניסה שלי גם אם יוצאים בסטופיוצא... יראה, 8/9/14 עידכוןקיימת עדיין אינדיקציה שלילית בעייתיתבלי קשר לזה שיש אינדיקציה לחזרה ל 1432לכן בשלב זה מי שגדר אז שיפעל לפי טריגריםמי שבאיזון קול 40 ופוט שבועי אז יכול להישאר כך כמו שהמדד ניראה כרגע האינדיקציה... יש אינדיקציה עד 1432אני מקווה שהמדד לא ירד עד 1424 למרות שהוא מסוגלאני מתרכז כרגע בחיפוש הלונג עד להודעה... יראה, 8/9/14 אני מעריך כפי סקירת הבוקראני מצפה שהמדד יחזור ל 1432 הגבוה של אתמול ויתמודד איתוהציפייה שלי היא ל 1436מי שיצא אתמול עם קול 1440הסטופ שלו הוא 520 ...אבל לא לכולו אלא לאיזון מול האחזקה בפוט השבועי... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |