TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 26/4/15
בוקר יום ראשון 26.4.2015

וול סטריט -

עזבנו את ה S&P ביום שלישי האחרון ערב העצמאות כאשר הוא עומד על 2100 לערך
במבלך ארבעת הימים האלה הוא עלה מאוד לאיטו וגרד את ה 2120 מלמטה
כיום הוא עומד על 2117 כשבארבעה ימים הוא הוסיף 0.83% לערך
בסקירות קודמות ציינתי את רמת ה 2120 כבעלת חשיבות וכרמה שהמדד צפוי לגרד מלמטה
כמו כן ציינתי שכלך טיפוס יהיה בקצב איטי מאוד ...ממש זחילה
זה מה שקורה בפועל ...תנועה מטה מתקנת תהיה חדה הרבה יותר מכל תנועה עולה
מדד הנסדאק חצה את ה 5050 אבל לא בצורה משכנעת
במקרה האופטימי שזה מה שניראה כרגע -
ה S&P יצליח לחצות את ה 2120 ולהשיג את ה 2180 עד ה 2200
הנסדאק ישיג במקרה כזה את ה 5200
עדיין קיימת סבירות שהמדדים שוב יסוגו לאיזור דשדוש תחתון
ב S&P זה 2080 עד 2060 - כלומר כלל לא בטוח שהוא יצלח את ה 2120 השבוע

ברקע - עונת הדוחות שלא ניראית מפחידה למרות התחזיות המוקדמות ולמרות הדולר
וזה על רקע דלילות בנתוני המקרו


מדד המעו"ף פקע ביום שלישי ערב החג ב 1675..פקיעה שלילית
למרות זאת במהלך היום הוא טיפס כמעט עד 1690
אבל סגר בצורה מגומגמת על 1683 סגירה זהירה על רקע יציאה לחופשה
סה"כ הוסיף המדד 0.23%
טבע ופריגו היו תנודתיות לאורך כל היום ואפשר להגדיר אותן ממש משיכת חבל
זו עולה וזו יורדת וכשהן מתחלפות בתפקידים
כל תזוזה שלהן משפיעה על המדד והן מנטרלות אחת את השניה
מניות הבנקים משכו למטה
מרבית מניות השורה השניה במדד משכו אותו למעלה

לסיכום:
למרות הסגירה המגומגמת ביום שלישי ...המדד עדיין משדר אופטימיות
כלומר רמת ה 1700 עודנה על הפרק אם כי היא תתקשה להגיע על פי התנאים הנוכחיים כבר בסייקל הנוכחי
זה מותנה בהתבססות מעל 1692 ואף 1694
התבססות כזו עשויה לשלוח את המדד גם ל 1720
מצד שני עד שזה לא קורה יש לחשוד בכניסה למהלך מתקן לכיוון רמות 1650/60


מדד 75 חזר לעצמו בשני ימי המסחר האחרונים לפני יום העצמאות
סה"כ הוא הוסיף בהן כ 1.1% וסגר על 895
גם במקרה הזה כמו במעו"ף רמת היעד היא 940
אבל תיתכן נסיגה ל 870 השבוע ואני מתייחס ליום הנוכחי כיום מפתח לעניין הזה
כלומר כיצד יסגרו מדד 75 והמעו"ף היום (או מחר)


הבוקר הארביטראז חיובי כ 0.23% למרות ארביטראז שלילי קל בפריגו וטבע
הדאקס מאז שעזבנו אותו ביום שלישי עומד היום אחוז מתחת לרמה ביום שלישי
הדאקס סגר את השבוע על 11811
אני עדיין מצפה שהוא יחזור ל 11200 אבל מצבו הנוכחי משדר עדיין שהוא בתוך תיקון
זה תיקון שיכול להוביל אותו ל 11100
כרגע הוא לא ניראה לי בשל ליצור מהלך עולה לשיא חדש
הדולר נחלש ומתקרב לרמת ה 3.9 כאשר עולה הסבירות שהוא הולך לבקר ב 3.84
מחר - תיקבע הריבית על ידי בנק ישראל וככל הניראה לא צפויה להשתנות
השבוע שני הנתונים היותר חשובים בארה"ב הם -
ביום שלישי - מדד אימון הצרכנים
ביום רביעי - התמ"ג
נתון התמ"ג האמריקאי הוא בעל חשיבות בפרט בזמן הנוכחי כאשר כל עניין העלאת הריבית מרחף ברקע...יש לקחת בחשבון שכל הטיפוס האיטי שבוצע במהלך יום העצמאות שלנו הוא לכבודינו (בציניות)...כלומר המגמה יכולה להשתנות לרעה בוול סטריט גם השבוע
סימן לטובה או לרעה נוכל לקבל מהתנהגות המעו"ף היום ומחר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1677/8 עד 1692
הפתיחה עצמה צפויה להיות הססנית על גבול האפס או בנטייה שלילית קלה...ובמקרה של פתיחה שלילית אני אצפה למעבר הדרגתי לחיובי
רק התמודדות בהצלחה עם 1692 תשלח את המדד למהלך משמעותי מעלה
עד אז כבדהו וחשדהו כאשר הוא ניסחר באיזור 1685 עד 1688



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il