| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 21/4/15 בוקר יום שלישי 21.4.2015 יום הפקיעהוול סטריט - לאחר הירידות של סוף השבוע עלה אתמול ה S&P כ 0.92% ומתקרב שוב לשיאו 2120 בסקירת הבוקר של יום ראשון כתבתי כך - "ההערכה שלי היא שהירידות של יום שישי הן נקודתיות אני מעריך שהמדדים יחזרו לעצמם ויאיימו שוב על השיאים האחרונים" וזה אכן קרה מהר - השאלה היא מה הסיבה לעלייה אתמול ? התשובה היא שום דבר...למרות כל הדיבורים על סין כאילו היא טריגר עם הרפורמות ואחר כך עם סיבה נוספת לריכוך הבשורה לא באמת היתה סיבה לרדת למעט אולי יוון שגם לה אני מניח יימצא פתרון לכן המדדים ירדו נקודתית כחלק מלקיחת אויר לקראת התמודדות מול השיא נכון לעכשיו עדיין ההערכה שלי היא ש 2120 תיחצה ב S&P בכל אופן ניכנסים לסופ"ש ארוך - בסופ"ש הזה חו"ל תיסחר ארבעה ימים כאשר ת"א לא תוכל להגיב לכלום אלא תסגור "חשבון" ביום ראשון רק קשה לומר מה יקרה בארבעת הימים האלה אפשר רק להסיק מהתנהלות המדדים אצלנו עד לסיום מדד המעו"ף עלה אתמול כ 0.7% וסגר כמעט על 1680 מניות הבנקים הם אלה שהובילו את המדד כאשר הן תורמות לעלייה בחצי אחוז את השאר נתנו שאר המניות במדד כולל הדואליות הבנקים העלו אתמול את אחוז הדיוידנד וזה היה הטריגר לזינוק בהם לסיכום: אמרתי אתמול שני דברים המדד אמור לחזור למינימום 1686 עד 1688 מצד שני קיימים לי עדיין אינדיקטורים שליליים עד ל 1664 סביר להניח שהפקיעה היום בין אם תהיה אפסית או חיובית המדד יבקר לאחריה או בה עצמה במינימום 1686 עד 1688 והדגש הוא על מינימום במוקדם או במאורח אני גם מניח שהמדד יחצה את 1700 השאלה ספציפית היום לקראת היציאה ליום העצמאות זה איך יסגור המדד את היום האם ייסוג עד לסיום או ישמור על חוסן וזה יתן אויר טוב לקראת סופ"ש לכן נמתין וניראה מדד הבנקים - למדד הבנקים קיימות כרגע שתי רמות חסם מלמעלה 1420 ו 1380 אני מעריך שהוא ישיג את שתיהן אבל עלול להיתקל בקושי מול 1420 במידה והמדד יתבסס מעל 1420 אעריך לו יעד חדש משמעותי צריך לזכור - עם הרכבת הממשלה וכניסה של כחלון לאוצר ייתכנו רפורמות בבנקים כלומר בעניין הזה כלום לא ברור הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל כ 0.1% חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי כ 0.35% ואני מצפה שהוא ישמור על הירוק עד פתיחת המסחר בפועל כאשר ארבעה ימי מסחר בלעדינו לא לחיזוי מלא כרגע אלא אולי לקראת סוף יום הדאקס חזר לעצמו אתמול לכאורה והוסיף 1.73% אני מזכיר שההערכה שלי לגביו היא חזרה ל 12200 ומחיקת שני ימי הירידות האגרסיביים יעד כללי נותר 12800 בשלב זה לא ברור מה הדאקס יעשה בארבעה ימים רק אומר שאני לא מצפה ממנו לעשות שיא חדש אלא אני כן חושב שהוא נימצא במיקום בעייתי מאוד שמוגדר דשדוש על גבול המשך מימוש מימוש בדאקס אפשרי גם עד 11300 הדולר - ממשיך לייצב את עצמו בין 3.9 ל 4 שקלים האפשרות שהוא יזלוג ל 3.84 פוחתת בשלב הזה מקרו - אין היום נתונים משמעותיים למעט נתוןם מגרמניה בשעה 12:00 באופן כללי השבוע הזה מתאפיין בדלילות נתונים עונת הדוחות במרכז - כולל המשבר היווני - או אירוע גיאו פוליטי טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: זה יום פקיעה ורצוי לראות קודם היכן המדד פוקע אבל בכל מקרה כפי שכבר אמרתי אני מצפה שאו בפקיעה או לאחריה המדד ילך ל 1688 מהנקודה הזו הכל פתוח - אני אשמח שהמדד יסגור טוב ויפה ביחס לנקודת הפקיעה שלו ויתן תחושה טובה לקראת יום העצמאות מלמטה עדיין קיימים אינדיקטורים בעייתיים עד 1664 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |