TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 21/4/15
בוקר יום שלישי 21.4.2015 יום הפקיעה

וול סטריט -

לאחר הירידות של סוף השבוע עלה אתמול ה S&P כ 0.92% ומתקרב שוב לשיאו 2120
בסקירת הבוקר של יום ראשון כתבתי כך -
"ההערכה שלי היא שהירידות של יום שישי הן נקודתיות
אני מעריך שהמדדים יחזרו לעצמם ויאיימו שוב על השיאים האחרונים"
וזה אכן קרה מהר - השאלה היא מה הסיבה לעלייה אתמול ?
התשובה היא שום דבר...למרות כל הדיבורים על סין כאילו היא טריגר עם הרפורמות ואחר כך עם סיבה נוספת לריכוך הבשורה
לא באמת היתה סיבה לרדת למעט אולי יוון שגם לה אני מניח יימצא פתרון
לכן המדדים ירדו נקודתית כחלק מלקיחת אויר לקראת התמודדות מול השיא
נכון לעכשיו עדיין ההערכה שלי היא ש 2120 תיחצה ב S&P
בכל אופן ניכנסים לסופ"ש ארוך - בסופ"ש הזה חו"ל תיסחר ארבעה ימים כאשר ת"א לא תוכל להגיב לכלום אלא תסגור "חשבון" ביום ראשון רק
קשה לומר מה יקרה בארבעת הימים האלה
אפשר רק להסיק מהתנהלות המדדים אצלנו עד לסיום


מדד המעו"ף עלה אתמול כ 0.7% וסגר כמעט על 1680
מניות הבנקים הם אלה שהובילו את המדד כאשר הן תורמות לעלייה בחצי אחוז
את השאר נתנו שאר המניות במדד כולל הדואליות
הבנקים העלו אתמול את אחוז הדיוידנד וזה היה הטריגר לזינוק בהם

לסיכום:
אמרתי אתמול שני דברים
המדד אמור לחזור למינימום 1686 עד 1688
מצד שני קיימים לי עדיין אינדיקטורים שליליים עד ל 1664
סביר להניח שהפקיעה היום בין אם תהיה אפסית או חיובית המדד יבקר לאחריה או בה עצמה במינימום 1686 עד 1688 והדגש הוא על מינימום
במוקדם או במאורח אני גם מניח שהמדד יחצה את 1700
השאלה ספציפית היום לקראת היציאה ליום העצמאות זה איך יסגור המדד את היום
האם ייסוג עד לסיום או ישמור על חוסן וזה יתן אויר טוב לקראת סופ"ש
לכן נמתין וניראה


מדד הבנקים -
למדד הבנקים קיימות כרגע שתי רמות חסם מלמעלה
1420 ו 1380
אני מעריך שהוא ישיג את שתיהן אבל עלול להיתקל בקושי מול 1420
במידה והמדד יתבסס מעל 1420 אעריך לו יעד חדש משמעותי
צריך לזכור - עם הרכבת הממשלה וכניסה של כחלון לאוצר ייתכנו רפורמות בבנקים
כלומר בעניין הזה כלום לא ברור


הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל כ 0.1%
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי כ 0.35% ואני מצפה שהוא ישמור על הירוק עד פתיחת המסחר בפועל כאשר ארבעה ימי מסחר בלעדינו לא לחיזוי מלא כרגע אלא אולי לקראת סוף יום
הדאקס חזר לעצמו אתמול לכאורה והוסיף 1.73%
אני מזכיר שההערכה שלי לגביו היא חזרה ל 12200 ומחיקת שני ימי הירידות האגרסיביים
יעד כללי נותר 12800 בשלב זה
לא ברור מה הדאקס יעשה בארבעה ימים רק אומר שאני לא מצפה ממנו לעשות שיא חדש
אלא אני כן חושב שהוא נימצא במיקום בעייתי מאוד שמוגדר דשדוש על גבול המשך מימוש
מימוש בדאקס אפשרי גם עד 11300
הדולר - ממשיך לייצב את עצמו בין 3.9 ל 4 שקלים
האפשרות שהוא יזלוג ל 3.84 פוחתת בשלב הזה
מקרו -
אין היום נתונים משמעותיים למעט נתוןם מגרמניה בשעה 12:00
באופן כללי השבוע הזה מתאפיין בדלילות נתונים
עונת הדוחות במרכז - כולל המשבר היווני - או אירוע גיאו פוליטי


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
זה יום פקיעה ורצוי לראות קודם היכן המדד פוקע
אבל בכל מקרה כפי שכבר אמרתי אני מצפה שאו בפקיעה או לאחריה המדד ילך ל 1688
מהנקודה הזו הכל פתוח - אני אשמח שהמדד יסגור טוב ויפה ביחס לנקודת הפקיעה שלו
ויתן תחושה טובה לקראת יום העצמאות
מלמטה עדיין קיימים אינדיקטורים בעייתיים עד 1664


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il