TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 15/4/15
בוקר יום רביעי 15.4.2015

וול סטריט -

ה S&P לאחר התנהלות מעורבת בלילה סיים בירוק קל אופטימי וסה"כ 0.16%
ברקע עומדת עונת הדוחות
ביחס לדברים שרשמתי אתמול אין שינוי

אתמול רשמתי כך :
"טווח תנועה ב S&P הוא טווח דשדוש 2060 עד 2120
נכון לעכשיו אני מעריך שה S&P לוקח אויר לפריצת 2120
כלומר בלילה הקרוב עדיין הוא יכול להתנהל שלילי חלקית או מלא"

בפועל ה S&P אכן התנהל מעורב וסגר חיובי והוא עדיין בעמדה של לכאורה לקיחת אויר לתנועה מעל 2120
תנועה שיכולה להוביל אותו ל 2140 עד 2160
אבל כל תנועה בוול סטריט כלפי מעלה אמורה להיות איטית וכבדה
על כל תנועה של כ 2% מעלה מגיע מהלך דשדוש יורד
מתחילת השנה ה S&P בדשדוש
כל עוד הוא מעל 2040 יש לו פוטנציאל ל 2180 עד 2200
מעבר לעניין עונת הדוחות - יש לשווקים עוד את עניין יוון להתמודד מולו בסוף החודש


מדד המעו"ף התנהל אתמול בדיוק בטווח המסחר ששלחתי אתמול
הוא פתח שלילי ...התרומם עד 1694...וסגר שלילי על 1678/9
סה"כ בסיכום יום איבד אתמול המדד כ 0.62%
ומאחר ולא היה גורם מאזן כלפי מעלה
אז המדד איבד גובה בלחץ מניות הבנקים ובלחץ של טבע

לסיכום:
הפקיעה היא ביום שלישי הקרוב
כולל היום מדובר על ארבעה ימי מסחר
בארבעת הימים האלה עד יום שלישי בבוקר המדד יכול לפגוש את 1660
אני מאמין שהיום ספציפית המדד יחזור לאיזור 1686 (עומד כרגע על 1678)
אבל זה לא אומר שהוא יישאר שם
כלומר כפי שציינתי בימים האחרונים אני חושד שעד לפקיעה תהיה לו נטייה להילחץ מטה בשאיפה לאזיור ממנו פריגו הקפיצה את המדד ביום ראשון


מדד 75 נחלש אתמול בכ 0.7% לרמת ה 902
אני עדיין מעריך לו כיעד קרוב את רמת ה 940


הבוקר הארביטראז חיובי כ 0.37%
חוזה S&P ניסחר בנטייה שלילית כרגע אבל לא משמעותית
הדאקס בדומה למעו"ף ביצע אתמול נסיגה נקודתית של 0.9%
אני עדיין מעריך לו יעד של 12800...אבל יש לציין שבניגוד לכל הפעמים הקודמות בהם חשתי ביטחון ביעד גם אל תוך סייקלים יורדים עמוקים ...הפעם מדובר על הערכה בלבד
הדולר מדשדש ללא שינוי משמעותי בין ה 3.9 ל 4 שקלים
סין - הצמיחה הסינית נימצאת בבלימה
לכן שנחאי בתגובה לנתון התמ"ג יורדת הבוקר
אבל יש לשים לב שהמדד הסיני ביצע מהלך חד בזמן האחרון ...מהלך דורש תיקון
אבל על פניו יש סימנים שיש לו לאן לטפס (אולי ל 5000) ...יכול להיות שהסינים יבצעו מהלך להאצת הצמיחה ...לא ברור

היום - תיקבע הריבית באירופה ואיננה צפויה להשתנות
תהיה הקשבה לנאום של דארגי במקביל
אבל הנתון החשוב מבחינתנו יהיה מדד המחירים לצרכן בארץ - יפורסם רק ב 19:30 בערב
מדד חלש עשוי לדחוף חזק את הנגידה שלנו להוריד ריבית שוב
כלומר בהפוך על הפוך יכול להיות שמדד חלש יהיה טוב לשוק


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1672/4 עד 1686
אני מניח שהמדד יפגוש היום את איזור 1684 עד 1686
כניראה שהפתיחה תהיה חיובית
אבל מאיזור 1684 עד 1686 צריך לחשוד בהמשך זליגה מטה
הסגירה עצמה במדד היא סיפור אחר לגמרי היום
יש שלושה גורמים -
מסחר החפיפה מול וול סטריט
התנהלות הדאקס היום
התנהלות המדד שלנו על בסיס הערכה לנתון מדד המחירים לצרכן שיפורסם רק בערב


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il