| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 8/4/15 בוקר יום רביעי 8.4.2015 יום פקיעה שבועית וחול המועד פסחוול סטריט - המדדים בוול סטריט בסיכום יום לא ביצעו הרבה אם כי המסחר הסתיים שלילי קל לאחר שרוב הלילה הוא ניסחר אופטימי חיובי הסגירה היתה על רקע הציפיות להיות בלילה ולפרוטוקלי הריבית האחרונה ילין תדבר ומן הסתם ינסו להבין ממנה מתי בדיוק היא תעלה את הריבית בפעם הראשונה הציפיות הן שזה לא יקרה בחודשיים הקרובים אלא יידחה לסוף השנה עוד ברקע הציפייה לפתיחת עונת הדוחות עם הדו"ח של אלקואה היום שורה תחתונה - השבוע הזה מתנקז ליום הנוכחי היום בלילה צפוי יום מעורב בוול סטריט שסופו יקבע את המומנטום לטווח הקצר כלומר סופו יקבע האם הולכים ל 2120 ב S&P ולדשדוש עולה באופן כללי לשיאים חדשים או לשבירה כלפי מטה מדד המעו"ף סיים אתמול בגבוה היומי שלו 1661 כשהוא מוסיף אחוז מחזור המסחר היה נמוך על רקע החג הבנקים והדואליות סיפקו תמיכה למדד ביחד אם כי הבנקים באופן סולידי גם סקטור הגז תמך ולא היה גורם שלילי משמעותי במדד לסיכום: ההערכה שנתתי ל 1670 עוד מרמת 1640 מתקרבת מהר אני מעריך שגם אם המדד יפקע שלילי קל היום או שלילי היעד הזה יגיע בקירוב בכל זאת מדד 75 הוסיף אתמול כ 1.3% וסגר על 907 900 היא רמה שציינתי כמועמדת להשגה אבל חושב כבר בכיוון של רמת ה 930/40 הבוקר הארבירטאז הוא שלילי כ 0.2% על רקע סיום המסחר בוול סטריט חוזה S&P ניסחר חיובי מינורי הדאקס סיים חיובי כמו המעו"ף ומתקרב ל 12200 שוב באם יתבסס מעל לרמה הזו יהיה אפשר לומר שהוא בדרכו ל 12800 עד 13000 רמת ה 13000 היא רמה שנקטתי כיעד להשגה לאחר רמת ה 12000 שהושגה במזרח נירשמות עליות שערים משתי סיבות 1. מסיבת עיתונאים של הבנק המרכזי ביפן בה צויין שרכישות האג"ח ימשכו ה QA היפני 2. ספקולציות לגבי הקלה כמותית בסין אין שינוי משמעותי בדולר מקרו - שני אירועים מרכזיים היום 1. פתיחת עונת הדוחות על רקע הירידה שחווה מחיר הנפט והחשש מפגיעה ברווחי החברות 2. חשיפת פרוטוקלי הפד בנוגע לריבית טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1656/7 עד 1664 על הנייר המדד אמור לפקוע שלילי מינורי אני מצפה שהמדד יעבור לאחר הפקיעה לחיובי ויחתור להשגת 1664 מינימום כמובן ש 1670 היא יעד כללי להשגה אבל לאור הסגירה בלילה בוול סטריט זה לא יהיה קל ובכל מקרה סגירה טובה במעו"ף אצלנו ובדאקס תספק רמז עבה לדעתי למה שיתרחש בלילה בוול סטריט כי מדובר לדעתי בלילה מפתח מעבר לים זה היום האחרון למסחר השבוע מה שאומר שסגירה במדדים תהיה חשובה מבחינתי להעריך את סוף השבוע הזה יום רגוע ומוצלח לכולנו וחג שמח יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |