TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/4/15
בוקר יום חמישי 2.4.2015 יום פקיעה שבועית

וול סטריט -

ה S&P איבד בלילה כ 0.4% וסגר ב 2060 לערך
בנמוך שלו ראה ה S&P כמעט את 2040 שזו רמת התמיכה הראושנה שלו שציינתי
סה"כ תנועה סבירה בסיכום יום
עדיין העננה סביב המדדים בוול סטריט קיימת
מצד אחד אני מאמין שה S&P יחזור לאיזור 2100 וזה עדיין טווח דשדוש
מצד שני עדיין קיימת סכנה לשבירת 2040...אם כי יש מצב שהיא לא תתרחש כל כך מהר
במקרה הרע היא תחכה מספר ימים
במקרה הטוב - עונת הדוחות תהיה פחות גרועה ממה שמעריכים והמדדים דוקא מעלה
וה S&P גם ל 2180...כרגע זה כלל לא על הפרק
כל עוד 2120 עומדת כחוצץ כבר מספר פעמים מלמעלה
סה"כ באופן כללי - כל תנועה מעלה - ברוב המקרים תהיה מינורית במדדים
לעומת זאת תנועת מטה הן בעלות נטייה חדה

יום שישי בלילה לא יתקיים מסחר בוול סטריט
את סופ"ש אוכל להעריך בהתאם להתנהגות המדדים דוקא בת"א בהמשך היום



מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.31% וסגר על 1631 למרות החריקות מצד וול סטריט
בניגוד לאתמול הסיפור במדד היה כזה
מניות הבנקים ומניות השורה השניה ניסחרו בירוק יפה
לעומת זאת המניות הדורליות הכבידו...זה טיבעי כי הן מושפעות ישירות מהאדום בוול סטריט
לכן המדד שראה כבר 1637 איבד גובה עד לסיום וסגר רק על 1631

לסיכום:
המדד עדיין ניסחר אופטימי
אפשר לומר כך -
חציית 1640 וסגירה טובה מעל או לפחות ללא נסיגה תוך יומית משמעותית
משמעותה ברוב הסיכויים הליכה ישירה פחות או יותר ל 1670
זה סיכוי שנימצא בהחלט בתוקף כל עוד לא יוכח אחרת
מלמטה קיימות שתי רמות -
1620 ו 1614 שהן רמות שעד אליהן המדד יוגדר בדשדוש מינורי


מדד 75 רשם אתמול יום התאוששות
המדד ראה את רמת ה 890 בתחילת מרץ - מאז הוא נימצא בדשדוש בין ה 850/60 ל 890
כמו שאני רואה אותו לפחות כרגע - אני מאמין שהוא יפרוץ או ינסה לפחות לפרוץ את הדשדוש שלו כלפי מעלה...סה"כ המדד סיים את החודש ללא הכרעה כפי שקיויתי לראות מעל ל 880


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.27%
חוזה S&P ניסחר שלילי כרגע בשיעור של כ 0.3%
הדאקס סיים אתמול חיובי אבל כמו אצל המעו"ף הוא איבד מעט מכוחות עד לסיום על רקע התנהלות וול סטריט
סה"כ הדאקס עדיין עומד על ה 12000 כאשר הוא נע בטווח 12200 עד 11400/600
אני עדיין אופטימי לגביו שיפרוץ קדימה לכיוון ה 13000
הדולר - ללא שינוי מהותי כאשר מלמעלה יש את ה 4 שקלים ומלמטה את 3.92

מקרו -
היום אין נתונים משמעותיים במיוחד
אבל ביום שישי יפורסם דו"ח התעסוקה
הבעיה היא שוול סטריט בחופשה ביום שישי...כלומר תגובה לדו"ח תבא ביום שני
אבל כמו שאמרתי אני מאמין בחזרה של ה S&P ל 2100 לערך גם אם ישבור את ה 2040
ושוב אני מזכיר -
מתחת ה 2040 עומדת 1980 עד 2000 ומתחתיה 1900 ב S&P

ברקע - עדיין מתנהל המו"מ עם איראן ורוב הסיכויים שהוא ייחתם בסופו של דבר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1638 עד 1624
סביר להניח שהמדד יפתח בירוק
אבל זה גם יום פקיעה שבועית לכן קשה לדעת
יש לקוות שעד לסוף היום המדד ישמור על חוסן ולא ייסוג אבל צריך לשמור על ראש פתוח בעניין כי בוול סטריט עדיין אין מצב רוח
פרטתי לעיל מה התנאים למהלך הבא של המדד



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il