| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 2/4/15 בוקר יום חמישי 2.4.2015 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - ה S&P איבד בלילה כ 0.4% וסגר ב 2060 לערך בנמוך שלו ראה ה S&P כמעט את 2040 שזו רמת התמיכה הראושנה שלו שציינתי סה"כ תנועה סבירה בסיכום יום עדיין העננה סביב המדדים בוול סטריט קיימת מצד אחד אני מאמין שה S&P יחזור לאיזור 2100 וזה עדיין טווח דשדוש מצד שני עדיין קיימת סכנה לשבירת 2040...אם כי יש מצב שהיא לא תתרחש כל כך מהר במקרה הרע היא תחכה מספר ימים במקרה הטוב - עונת הדוחות תהיה פחות גרועה ממה שמעריכים והמדדים דוקא מעלה וה S&P גם ל 2180...כרגע זה כלל לא על הפרק כל עוד 2120 עומדת כחוצץ כבר מספר פעמים מלמעלה סה"כ באופן כללי - כל תנועה מעלה - ברוב המקרים תהיה מינורית במדדים לעומת זאת תנועת מטה הן בעלות נטייה חדה יום שישי בלילה לא יתקיים מסחר בוול סטריט את סופ"ש אוכל להעריך בהתאם להתנהגות המדדים דוקא בת"א בהמשך היום מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.31% וסגר על 1631 למרות החריקות מצד וול סטריט בניגוד לאתמול הסיפור במדד היה כזה מניות הבנקים ומניות השורה השניה ניסחרו בירוק יפה לעומת זאת המניות הדורליות הכבידו...זה טיבעי כי הן מושפעות ישירות מהאדום בוול סטריט לכן המדד שראה כבר 1637 איבד גובה עד לסיום וסגר רק על 1631 לסיכום: המדד עדיין ניסחר אופטימי אפשר לומר כך - חציית 1640 וסגירה טובה מעל או לפחות ללא נסיגה תוך יומית משמעותית משמעותה ברוב הסיכויים הליכה ישירה פחות או יותר ל 1670 זה סיכוי שנימצא בהחלט בתוקף כל עוד לא יוכח אחרת מלמטה קיימות שתי רמות - 1620 ו 1614 שהן רמות שעד אליהן המדד יוגדר בדשדוש מינורי מדד 75 רשם אתמול יום התאוששות המדד ראה את רמת ה 890 בתחילת מרץ - מאז הוא נימצא בדשדוש בין ה 850/60 ל 890 כמו שאני רואה אותו לפחות כרגע - אני מאמין שהוא יפרוץ או ינסה לפחות לפרוץ את הדשדוש שלו כלפי מעלה...סה"כ המדד סיים את החודש ללא הכרעה כפי שקיויתי לראות מעל ל 880 הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.27% חוזה S&P ניסחר שלילי כרגע בשיעור של כ 0.3% הדאקס סיים אתמול חיובי אבל כמו אצל המעו"ף הוא איבד מעט מכוחות עד לסיום על רקע התנהלות וול סטריט סה"כ הדאקס עדיין עומד על ה 12000 כאשר הוא נע בטווח 12200 עד 11400/600 אני עדיין אופטימי לגביו שיפרוץ קדימה לכיוון ה 13000 הדולר - ללא שינוי מהותי כאשר מלמעלה יש את ה 4 שקלים ומלמטה את 3.92 מקרו - היום אין נתונים משמעותיים במיוחד אבל ביום שישי יפורסם דו"ח התעסוקה הבעיה היא שוול סטריט בחופשה ביום שישי...כלומר תגובה לדו"ח תבא ביום שני אבל כמו שאמרתי אני מאמין בחזרה של ה S&P ל 2100 לערך גם אם ישבור את ה 2040 ושוב אני מזכיר - מתחת ה 2040 עומדת 1980 עד 2000 ומתחתיה 1900 ב S&P ברקע - עדיין מתנהל המו"מ עם איראן ורוב הסיכויים שהוא ייחתם בסופו של דבר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1638 עד 1624 סביר להניח שהמדד יפתח בירוק אבל זה גם יום פקיעה שבועית לכן קשה לדעת יש לקוות שעד לסוף היום המדד ישמור על חוסן ולא ייסוג אבל צריך לשמור על ראש פתוח בעניין כי בוול סטריט עדיין אין מצב רוח פרטתי לעיל מה התנאים למהלך הבא של המדד יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |