TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 31/3/15
בוקר יום שלישי 31.3.2015

וול סטריט -

וול סטריט רשמה יום של עליות במדדים
ה S&P הוסיף 1.22% וסגר על 2086
אפשר לומר שנכון לרגע זה ה S&P אכן ניתמך ב 2040
יחד עם זאת התמונה הכללית העולה ממנו איננה מבריקה במיוחד
ה S&P נע בתוך טווח דשדוש ואני לא מצפה שהוא יחצה כל כך מהר את 2120 שזו רמת השיא שלו...ועוד יותר ספק אם יגיע לשם ישירות במסגרת המשך המהלך של אתמול בלילה
כלומר בשורה התחתונה יש להתייחס למהלך העולה הנוכחי מעט בחשדנות

ברקע מספר גורמים בעלי השפעה על המצב לחיוב ולשלילה -
1. עונת הדוחות הקרובה והשפעת העלייה בדולר על ריווחי החברות - גורם לא ברור אבל בעל השפעה שלילית
2.הסכם אפשרי מול איראן - גורם בעל השפעה נקודתית בלבד לחיוב באם יצא לפועל
3.העלאת הריבית תהיה בקצב מתון - גורם חיובי
4.מתיחות בתימן - נימצאת על אש נמוכה כרגע - אבל בעלת פוטנציאל נפיץ - גורם פוטנציאלי שלילי
5. אחרי אירופה - רומז הנגיד הסיני על צעדים מוניטריים לחיזוק האינפלציה גם בסין - גורם חיובי
6.דו"ח התעסוקה ביום שישי הקרוב
7.יוון מרחפת ברקע ויש לקוות שהשכל הישר ינצח

אם מסכמים את כל הגורמים האלה - היתי אומר שהכי מיידיים ובעלי השפעה
אלו סעיפים 1+6
צריך יום מסחר נוסף בוול סטריט לפחות לפני שיהיה אפשר לומר באם הולכים לפריצת 1120 ב S&P או להמשך דישדוש ואפילו נסיגה



מדד המעו"ף ובכלל ת"א איכזבה אתמול
אחרי פתיחה יפה המדדים מחקו את כל העליות שלהם
מדד המעו"ף פתח טוב וראה בגבוה שלו כמעט את 1632
אבל עד לסיום נסוג ל 1620 ושם סגר כשהוא מוסיף בסיכום יום רק 0.4%
מי שהחזיק את המדד היו מניות הבנקים ומניות השורה השניה
הדואליות למרות העליות בוול סטריט נחלשו

לסיכום:
הסגירה במדד אתמול עדיין לא מצביעה על שינוי משמעותי לשלילה
כלומר היום הנוכחי עדיין יכול להפוך חזרה את המגמה מעלה
האטפשרויות הן שאיפה של המדד ל 1670
או חזרה לדשדוש בטווח רחב
כרגע עוד אין הכרעה בעניין הזה

מדד 75 - הוא זה שדוקא יוכל אולי לסמן היום את המגמה הכללית
אני מקווה שלמעלחה ואעדכן לגבי ההערכה שלי אליו


הבוקר הארבירטאז הוא חיובי בשיעור של כ 0.4% בעיקר בתמיכת פריגו ונייס
חוזה S&P ניסחר דוקא שלילי בשיעור של כ 0.2%
הדאקס סיים אתמול בעלייה טובה בגבוה היומי שלו בניגוד למה שעשה המעו"ף
אני נותר עם ההערכות לגביו תמול שלשום
הדולר מדשדש אבל בעל נטייה קלה חיובית לחצות שוב את ה 4 שקלים
במקרו היום -
1. דו"ח התעסוקה הגרמני
2. התמ"ג הבריטי
3. האינפלציה באירופה
4. מדד אימון הצרכנים בארה"ב


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1614 עד 1628
כל עלייה אפילו תוך יומית מעל 1628 מעלה את החשד לסיומת טובה במדד וחזרה למוד עליות
זה בטח תקף באם המדד יעלה מעל 1632
מנגד ירידה מ 1618 מעלה את הסבירות להשגת 1614 בתוך יומי
בכל מקרה רק הסיומת תקבע את המגמה הכללית לטווח הקצר
המדד יכול לפתוח באיזור האפס לגלוש מעט ולפס חזרה לסיומת טובה
זו אפשרות שהיתי מעדיף לראות



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il