TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 29/3/15
בוקר יום ראשון 29.3.2015

וול סטריט -

במהלך שני ימים בסופ"ש לא ביצעה בעצם וול סטריט כמעט כלום
ה S&P איבד ביום חמישי 0.24%
אבל עלה אותם ביום שישי
שורה תחתונה שינוי = אפס
ה S&P עומד על 2060 כאשר בשלב זה הוא ניתמך על הרמה הראשונה אותה כתבתי ביום חמישי...קרי איזור ה 2040
זה לא אומר שבזה הסתיים הגל היורד
קיים עדיין סיכון שבגל היורד לא הגיע לסיומו
צריך עוד יום יומיים כדי לקבל תמונה ברורה יותרכי תיתכן עדיין שבירה מטה

ברקע - שלושה גורמים עיקריים
1. עונת הדוחות המתקרבת
2. המלחמה בתימן
3. הסכם של המעצמות עם איראן
אפשר לומר שמדובר בתסבוכת לא פשוטה בין סעיף 2 לסעיף 3
כי אלה שני סעיפים שסותרים אחד את השני שרק אובאמה יכול לייצר כאלה
סעיף 2 מקפיץ את מחיר הנפט - וסעיף 3 מוריד אותו
האמריקאים תומכים בקואלציה הערבית נגד איראן לכאורה
אבל חותמים איתה על הסכם מהצד השני


מדד המעו"ף ניבלם בשלב זה על 1590 ולפי הסגירה ביום חמישי הוא גם לא ציפה לתנוןדה מהותית בוול סטריט ואכן הוא צדק
סה"כ מדד המעו"ף לא הראה רצון גדול לרדת ביום חמישי שהיה יום פקיעה
פתח ב 1592 וסגר ב 1594

לסיכום:
המדד ניסחר סביב 1594 כרגע
מלמטה עדיין קיימת 1590 שעדיין יכולה להישבר בסייקל הנוכחי
כלומר המדד עדיין יכול לרדת ולהיסחר באיזורים 1580/70
גם אם יפתח בירוק היום וזה תלוי בהתנהלות במהלך השבוע מצד חו"ל
בכל אופן אני מאמין בחזרה של המדד לרמת ה 1612 מינימום בשלב זה


הבוקר הארבירטאז לא משמעותי
הדאקס סיים את השבוע בנטייה חיובית
הוא מחק את כל הירידות של יום חמישי וסגר חיובי קל ביום שישי
אני עדיין חושב שהוא יחזור לשיאו ויש מצב גם ל 13000
הדולר ללא שינוי משמעותי
השבוע אין הרבה נתוני מקרו
הנתון היותר מרכזי הוא נתון תעסוקה למגזר החקלאי כולל רמת האבטלה ביום שישי
עוד לפני כן ישנם נתוני אינפלציה מאירופה
ונתונים מסין שניסקור כשיגיע הזמן
אצלנו -
העימות בתימן הוא עימות בעייתי למרות שהוא רחוק גאוגרפית
שליטה איראנית במיצרי באב של מנדב היא בעייתית עבור קישרי מסחר עם המזרח


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1594 עד 1612
היום הזה עשוי להתנהל כולו חיובי
ואף להשיג את 1612
זה לא אומר בכלל שהמשך השבוע המדד ימשיך מעלה
יש להיות חשדניים לטווח הקצר עדיין
כי חזרה ל 1590 היא ריאלית



השורה התחתונה של הסקירה היא:
אומנם עולים הבוקר ואין תזוזה בוול סטריט
אבל זה לא אומר שהסיכון לירידה במדדים חלף עבר

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il