TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 26/3/15
בוקר יום חמישי 26.3.2015 יום הפקיעה

וול סטריט -

המדדים בוול סטריט רשמו יום ירידות חד
ה S&P איבד 1.46%
מדד הנסדאק איבד 2.37%
אומנם רשמתי אתמול שהמדדים בוול סטריט צפויים לרדת אבל ציפיתי לעוצמה נמוכה יותר
העוצמה של אתמול ותמונת הויקס מסמנים המשך ירידה לכיוון החלק התחתון של מה שכתבתי אתמול קרי 2040 ב S&P
המצב הוא עדיין התכנסות מחירים
אבל - החשד שה S&P לא יסתפק ב 2040 אלא ירד גם ל 2000 הוא חשד סביר
יש מקום להאמין שרמת ה 2000 או 2040 תבלום אותו - אחרת הוא ילך ל 1900
לפני שיתאושש חזרה

באופן כללי - הסיבה לירידות אתמול היא סנטימנט וכל השאר תירוצים
את הסיבה תולים בחשש מעונת הדוחות הקרובה
זו סיבה מסורתית אבל היא בדרך כלל גם סיבה נקודתית
בחודשים האחרונים וול סטריט ביצעה כבר מספר גלי מימוש
כאשר החד שבהם היה עד 1840 ב S&P
המדדים לא ביצעו גל עולה שעוקף משמעותית את השיאים שכבר הושגו
יש מקום להאמין שיתבצע גל עולה לקביעת שיא חדש עד ל 2200 ב S&P
אבל בהחלט הרמות הנוכחיות מצריכות זהירות



מדד המעו"ף התממש אתמול עד 1591 אבל סגר ב 1611 על רקע הפקיעה המתקרבת
מרגע הפתיחה עצמה המדד כבר היה במוד שלילי וירד באופן כמעט רציף עד 1591
לאחר מכן באה רכבת הרים עד 1516 וסגירה ב 1611
מניות הבנקים לא היו אחידות
המניות הדואליות גם הן לא שידרו אחידות
אבל מרבית מניות המדד סיימו בירוק

לסיכום:
אתמול הערכתי ירידה לרמת 1594 בכל פתיחה שהיתה
בפעל המדד השיג 1591 ומה שעשה אחר כך כבר ידוע
אלא שלאורך היום ציינתי שהוא יחזור לרמת ה 1592 לבחינה חוזרת שלה ולדעתי אף מתחתיה
בכל אופן מבחינתי עדיין כל ירידה במדד לצורך עלייה


הבוקר הארביטראז הוא שלילי בישעור של מינוס 0.8%
חוזה S&P ניסחר גם הוא שלילי באיזור ה 0.4%
הדאקס סיים אתמול שלילי קצת מעל לאחוז וצפוי גם היום לפתוח שלילי
אבל ההערכה שלי כרגע גם בו שכל ירידה היא לצורך עלייה והשגת שיא חדש
הדולר ניתמך אתמול ואפשר לומר מלאכותית על ידי בנק ישראל ששוב ביצע רכישת דולרים
אין היום נתוני מקרו משמעותיים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
מאחר ונקודת הפקיעה איננה ידועה עדיין אז גם לרשום טווח זה לא רצוי
אבל בכל אופן רוב הסיכויים שהמדד יבקר ב 1592 שוב כבר היום
ואני חושב שגם ירד מ 1590 לכיוון 1584
אבל עדיין כל ירידה לצורך עלייה בו
כפי שרשמתי אתמול קיימת אינדיקציה שלילית עד 1592
וכפי שמסתמן כרגע אנחנו נרד גם מ 1590 כניראה בפתיחה עצמה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il