| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 26/3/15 בוקר יום חמישי 26.3.2015 יום הפקיעהוול סטריט - המדדים בוול סטריט רשמו יום ירידות חד ה S&P איבד 1.46% מדד הנסדאק איבד 2.37% אומנם רשמתי אתמול שהמדדים בוול סטריט צפויים לרדת אבל ציפיתי לעוצמה נמוכה יותר העוצמה של אתמול ותמונת הויקס מסמנים המשך ירידה לכיוון החלק התחתון של מה שכתבתי אתמול קרי 2040 ב S&P המצב הוא עדיין התכנסות מחירים אבל - החשד שה S&P לא יסתפק ב 2040 אלא ירד גם ל 2000 הוא חשד סביר יש מקום להאמין שרמת ה 2000 או 2040 תבלום אותו - אחרת הוא ילך ל 1900 לפני שיתאושש חזרה באופן כללי - הסיבה לירידות אתמול היא סנטימנט וכל השאר תירוצים את הסיבה תולים בחשש מעונת הדוחות הקרובה זו סיבה מסורתית אבל היא בדרך כלל גם סיבה נקודתית בחודשים האחרונים וול סטריט ביצעה כבר מספר גלי מימוש כאשר החד שבהם היה עד 1840 ב S&P המדדים לא ביצעו גל עולה שעוקף משמעותית את השיאים שכבר הושגו יש מקום להאמין שיתבצע גל עולה לקביעת שיא חדש עד ל 2200 ב S&P אבל בהחלט הרמות הנוכחיות מצריכות זהירות מדד המעו"ף התממש אתמול עד 1591 אבל סגר ב 1611 על רקע הפקיעה המתקרבת מרגע הפתיחה עצמה המדד כבר היה במוד שלילי וירד באופן כמעט רציף עד 1591 לאחר מכן באה רכבת הרים עד 1516 וסגירה ב 1611 מניות הבנקים לא היו אחידות המניות הדואליות גם הן לא שידרו אחידות אבל מרבית מניות המדד סיימו בירוק לסיכום: אתמול הערכתי ירידה לרמת 1594 בכל פתיחה שהיתה בפעל המדד השיג 1591 ומה שעשה אחר כך כבר ידוע אלא שלאורך היום ציינתי שהוא יחזור לרמת ה 1592 לבחינה חוזרת שלה ולדעתי אף מתחתיה בכל אופן מבחינתי עדיין כל ירידה במדד לצורך עלייה הבוקר הארביטראז הוא שלילי בישעור של מינוס 0.8% חוזה S&P ניסחר גם הוא שלילי באיזור ה 0.4% הדאקס סיים אתמול שלילי קצת מעל לאחוז וצפוי גם היום לפתוח שלילי אבל ההערכה שלי כרגע גם בו שכל ירידה היא לצורך עלייה והשגת שיא חדש הדולר ניתמך אתמול ואפשר לומר מלאכותית על ידי בנק ישראל ששוב ביצע רכישת דולרים אין היום נתוני מקרו משמעותיים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: מאחר ונקודת הפקיעה איננה ידועה עדיין אז גם לרשום טווח זה לא רצוי אבל בכל אופן רוב הסיכויים שהמדד יבקר ב 1592 שוב כבר היום ואני חושב שגם ירד מ 1590 לכיוון 1584 אבל עדיין כל ירידה לצורך עלייה בו כפי שרשמתי אתמול קיימת אינדיקציה שלילית עד 1592 וכפי שמסתמן כרגע אנחנו נרד גם מ 1590 כניראה בפתיחה עצמה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |