TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 23/3/15
בוקר יום שני 23.3.2015 שבוע הפקיעה

וול סטריט -

המדדים בוול חוזרים לשיאם האחרון
ה S&P ירד ביום חמישי כחצי אחוז אבל עלה ביום שישי כ 0.9%
כשהוא עומד כרגע עלך 2108 ושיאו נימצא ב 2120
על חזרה לשיא כבר דיברתי בימי הירידות
מכאן השאלה היא האם הוא ייפרץ לכיוון 2180 ועד 2200...אכן יש סבירות לזה
אבל הקצב יהיה איטי ובכלל כל טיפוס בוול סטריט אמור להיות איטי והססני
ברקע השבוע היה קביעת הריבית ודבריה של ילין
ילין קבעה שקצב העלאת הריבית יהיה איטי באופן משמעותי מהמצופה
זה הספיק עבור המדדים להבין שעדיין אין אלטרנטיבה לכסף
מתחילת השנה שאלתי את עצמי גם כאן בסקירות איך תסתדר העלאת הריבית בארה "ב
אל מול הורדת הריבית באירופה כולל תוכנית ההקלה הכמותית שהונהגה שם
יש במסגרת החדשה של העלאת הריבית כפי שמסתמן כרגע כדי לתת לזה פתרון
כל מה שצריך מוול סטריט זה לא זינוקים אלא יותר שקט תעשייתי

ספציפית להיום בלילה אין חד משמעיות שהמדדים שם יהיהו ירוקים
אני אף חושד שהמסחר שם בלילה יהיה מעורב


מדד המעו"ף הוסיף אתמול 1.33% כשהוא מרגע הפתיחה רואה רק ירוק
ומצליח לטפס עד 1636 כמעט
הסגירה עצמה בוצעה רק ב 1622
מחזור המסחר היה גבוה ובטח שעבור יום ראשון
אגב מחזורי המסחר - במעו"ף עצמו המחזורים יחסית גבוהים מאז חצה המדד את 1600
אתמול ספציפית כל מניות המדד היו ירוקות למעט נייס

לסיכום:
המדד עומד נכון להיום על 1622
כל עוד הוא ניסחר באיזור 1580/90 היה מדובר בגדר הסביר טרום מימוש הגיוני מתבקש
כל מה שקרה מיום חמישי כולל היום הוא כבר על תקן ציפיות...והן כניראה בשמיים
נכון שמה שתידלק את העלייה האחרונה מיום חמישי היה הסקירה וההערכה של HBSC
אבל מצד שני מדובר על הערכה לכאורה כמו כל הערכה אחרת
אז למה המדד הגיב ככה ?
הנחת היסוד היא - המדד לא טיפש (כמה שזה נישמע קלישאה)
כלומר יש יסוד להניח שמאחורי הדברים יש גרעין של אמת
ההמתנה היא לפלוג היום בשעה 16:00...מה היא תעשה ועוד יותר מה תאמר
יש נן שתי שאלות כרגע -
1. האם היום היא תוריד את הריבית שוב ?
2. האם היא תרמוז על היתכנותה של הקלה כמותית כלשהי ?
שני הסעיפים הנ"ל בספק אבל שניהם מאזנים אחד את השני
האפשרויות הן : (לדעתי)
1. אם היא לא תבצע היום הורדת ריבית וגם לא תרמוז על הקלה כמותית המדד יגיב חריף מטה
אבל עדיין יחזור לטפס בהמשך
2.היא תוריד שוב את הריבית אבל תציין שהקלה כמותית כלשהי לא על הפרק כרגע
המדד עשוי להגיב בשלילה אבל הורדת הריבית תאזן או תמתן אותו
3. היא תוריד ריבית וגם תרמוז על הקלה
או שהיא לא תוריד ריבית אבל תאמר שכל האפשרויות נישקלות כולל הקלה ותדחה את הורדת הריבית בחודש נוסף - מניח שתגובת המדד תהיה חיובית
4. היא לא תוריד ריבית אבל תציין שהכל נישקל בבנק ישראל כולל הקלה וכולל הורדה בחודש חודשיים הבאים

הכל תלוי בהתנסחות של פלוג - מן הסתם היא ערה לתגובת השוק ולציפיות שהוא יצר וגם זה יהווה שיקול לפחות בצורת ההתנסחות שלה
כי גם לאכזב את השוק יפעל בצורה הפוכה לשאיפה לצאת מסכנת הדיפלציה
מתוך האפשרויות שציינתי לעיל סעיף 1 הכי לא ניראה לי



מדד 75 - עלה יפה אתמול אבל עד לסיום איכזב
המדד סגר כמעט על האפס
אני מקווה שהוא יסגור את החודש מעל 880/90
אבל גם אם לא אז עדיין יש מקום לאופטימיות שהשנה הוא יחתור ל 980 מינימום


הבוקר הארביטראז חסר משמעות והדואליות לא צפויות לתמוך את המדד
חוזה S&P ניסחר כרגע בנטייה חיובית קלה
הדאקס צפוי להיסחר בירוק עד מעורב
בעיקרון אני מאמין בהשגת 13000...יחד עם זאת צריך לפקוח עיין על יוון החל מהחודש הבא
קרי מאי יוני
הדולר מעט מתקן מטה אבל עדיין הסבירות היא שהוא ישיג את ה 4.15 שקלים
האירועים החשובים להיום יהיו בשעה 16:00
פלוג תדבר ותעדכן את הריבית
אבל במקרה גם דארגי ידבר במקביל


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1638 עד 1620
בעיקרון המדד עשוי להיות היום עצבני עד לשעה 16:00
ירידה מ 1620 סביר שתשלח אותו לכיוון 1612 עד 1610
אבל בעיקרון תלוי מתי זה יתרחש
במידה וזה יתרחש משעה 16:00 אז גם רמת 1590 היא רמה ריאלית להיום
במידה והמדד יטפס משעה 16:00 אז גם רמת 1650 ריאלית



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il