TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 18/3/15
בוקר יום רביעי 18.3.2015

וול סטריט -

בשני ימי מסחר עשה ה S&P מה שכתבתי לכם ביום שני לפני הסגירה
ביום שני בלילה עלה ה S&P יפה עד לסיום 1.35%
ולמחרת בוצע יום מעורב כאשר הוא מאבד 0.33% עד לסיום
מדד הנסדאק סיים ירוק בשני הימים
ה S&P עומד כרגע על 2074 ובהחלט יש מצב שהוא יזרום לכיוון 2120
כפי שכבר כתבתי בסקירות קודמות הוא אמור לחזור לשיאו
ברקע למימוש של הלילה האחרון עמד מחיר הנפט ששוב מכביד
אבל יותר ממחיר הנפט זה עניין ועידת השוק הפתוח סביב נושא קביעת הריבית ומה תאמר הנגידה ילין על העניין זהה בעיקר
זה אמור להתרחש רק בשעה 20:30 בערב לכן ללילה הקרוב הכל בעצם פתוח
ותלוי בניסוחים של ילין


מדד המעו"ף לאחר הירידה של יום ראשון סגר את יוש שני בעלייה של 0.6%
וחזר לרמת 1563
ביום שני הבנקים תיקנו את עצמם ואת הירידה של יום ראשון
כאשר גם הדואליות תורמות כ 0.3%
בשורה התחתונה הדואליות משמשות כרגע משענת למדד
כאשר הבנקים אינם יציבים

לסיכום:
המדד סגר את יום שני בעלייה סבירה
איך הוא יגיב לתוצאות הבחירות ? אם מתעלמים מתמונת המדד אז יש צדדים לכאן או לכאן
על פי הנתונים היבשים ובהתעלם מעניין הבחירות המדד מבחלינתי אמור לפתוח בירוק
והתקרב ל 1570
ומשם הוא עשוי לזגזג ולהמתין למצב בוול סטריט או הדאקס
כל פתיחה שלילית מבחינתי תתקבל בהפתעה כתגובה לתוצאות הבחירות
המדד עשוי עדיין להישאר בטווח דשדוש רחב בן 50 נקודות ויש לקרא את הסקירות שלי מתחילת השבוע בנוגע לתרחיש הזה
מה שיקרה אחרי הרכבת הממשלה עוד כמה שבועות איננו ברור
אבל ברור שהשוק יאהב ממשלת אחדות אם תקום כזו וברור שכחלון הוא אולי טוב לאזרח אבל הרבה פחות לשוק ולמונופולים


הבוקר הארביטראז חיובי משמעותי כ 0.6%
חוזה S&P ניסחר על גבול האפס לא משמעותי וסביר שעד לשעה 20:30 המסחר בוול סטריט יתנהל בנדנדה ויחליט על הכיוון שלו לסגירה רק אחרי שילין תדבר
הדאקס לאחר העלייה של יום שני סגר אתמול במימוש שמחק את מרבית העליה של יום שני
המימוש בא מאיזור ההערכה שלי 12000
אומנם הדאקס חצה את ה 12000 ל 12200 אבל זה איזור ה 12000 עדיין
ובמצב הנוכחי הוא במוד מימוש כרגע ועדיין כל יריעדה בו לצורך עלייה לכיוון 13000 לדעתי

מבחינת המקרו -
מה שיעניין היום זה רק הנאום של ילין החל מ 20:30 לאחר הצהרת ועידת השוק הפתוח

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1568/9 עד 1563/4
על הנייר הפתיחה אמורה להיות חיובית אלא שזה תלוי יותר במניות הבנקים
מהדואליות כבר ברור מה הולכים לקבל
השאלה היא רק איך יפתחו מניות הבנקים את היום שלהן לאחר הבחירות בפתיחה
כלומר האם הם יאזנו את הדואליות...יכול להיות שכן למרות הסגירה הטובה בהן ביום שני
כלוןמר נקודת הפתיחה היא מעט בעייתית ביום כזה ויש כאן שני כוחות
אני מעריך פתיחה חיובית... אבל מסורסת עקב התנהלות הבנקים בפתיחה ...במידה והפתיחה הכללית תהיה חיובית יש לקחת בחשבון היחלשות הדרגתית תוך יומית...במידה והיא תהיה שלילית בלחץ הבנקים יש מקום לאופטימיות בהצשך היום לדעתי


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il