| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 18/3/15 בוקר יום רביעי 18.3.2015 וול סטריט - בשני ימי מסחר עשה ה S&P מה שכתבתי לכם ביום שני לפני הסגירה ביום שני בלילה עלה ה S&P יפה עד לסיום 1.35% ולמחרת בוצע יום מעורב כאשר הוא מאבד 0.33% עד לסיום מדד הנסדאק סיים ירוק בשני הימים ה S&P עומד כרגע על 2074 ובהחלט יש מצב שהוא יזרום לכיוון 2120 כפי שכבר כתבתי בסקירות קודמות הוא אמור לחזור לשיאו ברקע למימוש של הלילה האחרון עמד מחיר הנפט ששוב מכביד אבל יותר ממחיר הנפט זה עניין ועידת השוק הפתוח סביב נושא קביעת הריבית ומה תאמר הנגידה ילין על העניין זהה בעיקר זה אמור להתרחש רק בשעה 20:30 בערב לכן ללילה הקרוב הכל בעצם פתוח ותלוי בניסוחים של ילין מדד המעו"ף לאחר הירידה של יום ראשון סגר את יוש שני בעלייה של 0.6% וחזר לרמת 1563 ביום שני הבנקים תיקנו את עצמם ואת הירידה של יום ראשון כאשר גם הדואליות תורמות כ 0.3% בשורה התחתונה הדואליות משמשות כרגע משענת למדד כאשר הבנקים אינם יציבים לסיכום: המדד סגר את יום שני בעלייה סבירה איך הוא יגיב לתוצאות הבחירות ? אם מתעלמים מתמונת המדד אז יש צדדים לכאן או לכאן על פי הנתונים היבשים ובהתעלם מעניין הבחירות המדד מבחלינתי אמור לפתוח בירוק והתקרב ל 1570 ומשם הוא עשוי לזגזג ולהמתין למצב בוול סטריט או הדאקס כל פתיחה שלילית מבחינתי תתקבל בהפתעה כתגובה לתוצאות הבחירות המדד עשוי עדיין להישאר בטווח דשדוש רחב בן 50 נקודות ויש לקרא את הסקירות שלי מתחילת השבוע בנוגע לתרחיש הזה מה שיקרה אחרי הרכבת הממשלה עוד כמה שבועות איננו ברור אבל ברור שהשוק יאהב ממשלת אחדות אם תקום כזו וברור שכחלון הוא אולי טוב לאזרח אבל הרבה פחות לשוק ולמונופולים הבוקר הארביטראז חיובי משמעותי כ 0.6% חוזה S&P ניסחר על גבול האפס לא משמעותי וסביר שעד לשעה 20:30 המסחר בוול סטריט יתנהל בנדנדה ויחליט על הכיוון שלו לסגירה רק אחרי שילין תדבר הדאקס לאחר העלייה של יום שני סגר אתמול במימוש שמחק את מרבית העליה של יום שני המימוש בא מאיזור ההערכה שלי 12000 אומנם הדאקס חצה את ה 12000 ל 12200 אבל זה איזור ה 12000 עדיין ובמצב הנוכחי הוא במוד מימוש כרגע ועדיין כל יריעדה בו לצורך עלייה לכיוון 13000 לדעתי מבחינת המקרו - מה שיעניין היום זה רק הנאום של ילין החל מ 20:30 לאחר הצהרת ועידת השוק הפתוח טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1568/9 עד 1563/4 על הנייר הפתיחה אמורה להיות חיובית אלא שזה תלוי יותר במניות הבנקים מהדואליות כבר ברור מה הולכים לקבל השאלה היא רק איך יפתחו מניות הבנקים את היום שלהן לאחר הבחירות בפתיחה כלומר האם הם יאזנו את הדואליות...יכול להיות שכן למרות הסגירה הטובה בהן ביום שני כלוןמר נקודת הפתיחה היא מעט בעייתית ביום כזה ויש כאן שני כוחות אני מעריך פתיחה חיובית... אבל מסורסת עקב התנהלות הבנקים בפתיחה ...במידה והפתיחה הכללית תהיה חיובית יש לקחת בחשבון היחלשות הדרגתית תוך יומית...במידה והיא תהיה שלילית בלחץ הבנקים יש מקום לאופטימיות בהצשך היום לדעתי יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |