| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 16/3/15 בוקר יום שני 16.3.2015וול סטריט - (ניכתב אתמול) ה S&P עלה ביום חמישי כ 1.26% אבל איבד ביום שישי כמחצית מהעלייה שלו בסיכום יום ביום שישי כבר איבד ה S&P את כל העלייה של יום חמישי אבל בסיכום יום חזר לעצמו רק למחצית מהירידה וסה"כ איבד כ 0.6% ה S&P נכון לעכשיו סימן תחתית 2040 וההנחה שלי שבמסגרת הסייקל היורד הנוכחי הוא לא ירד מ 2000 עד 1980 אלא מהאיזור הזה הוא יחזור מעלה גם קרוב לשיאו מדד הנסדאק סימן כרגע תחתית 4850 וגם כאן ההנחה שלי היא שהוא לא ירד מ 4800 לפני שיחזור חזרה קרוב ל 5000 מדד המעו"ף פתח אתמול חיובי - השיג כמעט את 1574 ונסוג עד לסיום ל 1553 סה"כ איבד המדד אתמול 0.73% על רקע ארבירטאז חיובי במרכז אתמול היו מניות הבנקים - מדד הבנקים חטף אתמול בסיכום יום ירידה של 1.67% אבל בגדול הוא סגר רחוק מהרמה הנמוכה התוך יומית שהיג שהיתה גם רמת התמיכה שלו אם מסתכלים על מניות הבנקים בסיכום יום השפעתם לא היתה דרמטית מי שסחף את המדד לירידה היו מניות המשנה במדד עם ירידה ממוצעת של 2% כולל סקטור הגז לסיכום: אתמול כתבתי את הדברים הבאים טרם פתיחת המסחר וטרם המימוש : "המדד עומד נכון להיום על 1565 כל איזור 1574 הוא איזור מוקש שלא בהכרח שייחצה במסגרת הסייקל העולה הנוכחי כלומר לאחר כל הגל העולה שהמדד הזה חווה מבחינתי הוא אמור להיכנס לתקופת דשדוש זה אומר שהמדד יבצע ימי ירידות וישאר תחום בתוך טווח מסויים טווח שאני מעריך אותו בן 50 נקודות תלוי מאיזו נקודה הוא יתחיל כרגע ניראה לי בין 1520 +- ל 1570/80 +- " 1. הרמה שהערכתי למדד כרמת מימוש היתה 1574 וזו הרמה ממנה הוא התממש 2. הקטליזטור היו מניות הבנקים - כל הדיבורים על כחלון כשר האוצר בפוסט שפירסם ראש הממשלה נתנו יד למימוש בבנקים - לדעתי מדובר בתירוץ למימוש נורמלי והגיוני ותו לא זה לא אומר שבעתיד לא תבא רפורמה בבנקים אבל זה לא היה סוד שהפתיע שורה תחתונה - המימוש היה הגיוני ביותר ומאוד סביר לרמות האלו המדד עשוי לבצע ניסיון נוסף לחזור לשיאו כבר בטווח הקצר מצד שני התרחיש שרשמתי לעיל על תנועת דשדוש תחומה גם היא אפשרית מדד 75 המשיך אתמול לאבד גובה במימוש נורמלי אתמול הוא סגר באיזור ה 850 לדעתי התנועה שלו תחומה בין 880 ל 830/40 אני אופטימי לגביו עדיין וניראה איך הוא יסגור את החודש הנוכחי הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P גם הוא חסר משמעות ונע סביב האפס הדאקס סגר טוב את סוף השבוע כאשר הוא הוסיף ביום שישי 0.86% וקבע שיא חדש על 11900 והוא כאמרו קרוב מאוד ליעד שלי 12000 כמובן שיש לי יעד נוסף 12500 עד 13000 אבל אין ביטחון שהיעד הזה יושג ישירות לכן אני מסתכל על ה 12000 כרגע אתמול פורסם מדד המחירים לצרכן בארץ המדד אומנם עמד התחזיות המוקדות אבל הוא מציג ירידה נוסת ולכאורה סכנה של דיפלציה הורדת הריבית של בנק ישראל היתה כניראה מוצדקת לנוכח הנתונים האלה יחד עם זאת הירידה במדד ניראית תוצאה של נתונים זמניים בגדול אי אפשר להתעלם מיזה - יש בעיה שצריכה פתרון יש דיבורים על או הורדה נוספת בריבית או שימוש בכלים אחרים כל הורדת ריבית תמשיך לחזק את הדולר וטובה לשוק באופן כללי שימוש בכלים אחרים זה כבר סיפור אחר - זה טוב לשוק ללא ספק אבל לא בטוח שטוב לדולר אין היום נתוני מקרו משמעותיים מחר לא יתקיים מסחר עקב יום השבתון שנובע מהבחירות טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1544/5 עד 1562 המדד עשוי לפתוח חיובי קל או על קו האפס יש מצב שהוא ייסחר מעורב אבל אני מצפה שבחלק מהיום הוא יקיים מסחר חיובי סביר גם שהוא יבקר ברמה הנמוכה של אתמול לפחות ...וגם אם לא יבצע את זה היום הוא יחזור ל 1548 מינימום יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |