| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 15/3/15 בוקר יום ראשון 15.3.2015וול סטריט - ה S&P עלה ביום חמישי כ 1.26% אבל איבד ביום שישי כמחצית מהעלייה שלו בסיכום יום ביום שישי כבר איבד ה S&P את כל העלייה של יום חמישי אבל בסיכום יום חזר לעצמו רק למחצית מהירידה וסה"כ איבד כ 0.6% ה S&P נכון לעכשיו סימן תחתית 2040 וההנחה שלי שבמסגרת הסייקל היורד הנוכחי הוא לא ירד מ 2000 עד 1980 אלא מהאיזור הזה הוא יחזור מעלה גם קרוב לשיאו מדד הנסדאק סימן כרגע תחתית 4850 וגם כאן ההנחה שלי היא שהוא לא ירד מ 4800 לפני שיחזור חזרה קרוב ל 5000 מדד המעו"ף סגר ביום חמישי על 1565 לאחר שכבר ראה קרוב ל 1570 הרקע לסיומת החלשה יותר היא עידכון המדדים מניות הבנקים הכבידו לאורך היום והכבידו במסחר הנעילה גם על רקע עידכון המדדים סה"כ ההכבדה של מניות הבנקים הסתכמה ביום חמישי בכ 0.4% רוב מניות המדד היו אדומות אבל מי שהחזיק את המדד היו הדואליות בראשון טבע + פריגו + כיל ובסיוע גם של אורמת אלה לבדן החזיקו את המדד למעלה בירוק עם תמיכה של 0.7% לסיכום: המדד עומד נכון להיום על 1565 כל איזור 1574 הוא איזור מוקש שלא בהכרח שייחצה במסגרת הסייקל העולה הנוכחי כלומר לאחר כל הגל העולה שהמדד הזה חווה מבחינתי הוא אמור להיכנס לתקופת דשדוש זה אומר שהמדד יבצע ימי ירידות וישאר תחום בתוך טווח מסויים טווח שאני מעריך אותו בן 50 נקודות תלוי מאיזו נקודה הוא יתחיל כרגע ניראה לי בין 1520 +- ל 1570/80 +- מדד 75 - בניגוד למדד המעו"ף איבד ביום חמישי 0.92% סה"כ הוא עבר בשבוע החולף מימוש בן 2.62% נכון להיום עומד המדד על 865 כאשר איזור ה 860 הוא איזור תומך אני עדיין מעריך שבמדיה והוא יסגור חודש מעל 880 יש מקום לאופטימיות עליו לפריצת ה 900 לכיוון ה 980 - אני מקווה שהוא אכן יראה סגירה כזו כי אחרת החלטיות לגביו תגיע רק בחודש חודשיים הבאים הבוקר הארביטראז הוא חיובי בזכות טבע ופריגו בעיקר זה ארביטראז מספיק חזק כדי שהמדד יפתח בירוק אבל לא ירוק דרמטי הדאקס גם הוא סגר טוב את סוף השבוע כאשר הוא הוסיף ביום שישי 0.86% וקבע שיא חדש על 11900 והוא כאמרו קרוב מאוד ליעד שלי 12000 כמובן שיש לי יעד נוסף 12500 עד 13000 אבל אין ביטחון שהיעד הזה יושג ישירות לכן אני מסתכל על ה 12000 כרגע הדולר ממשיך להתחזק וגם הוא תומך את הדואליות ובעריפין גם את המעו"ף הדולר אומנם טוב למדד הראשי אצלנו אבל הוא פחות טוב לדיווחי החברות בוול סטריט היום יפורסם בארץ מדד המחירים לצרכן הוא צפוי להיות חלש...בפעם האחרונה הורידה הנגידה את הריבית על מנת להאיץ בצמיחה ולנער את המדד כלפי מעלה...זה גם מה שגרם לדולר להרים ראש חזק חזרה מעלה השאלה היא מה היא תעשה מול מדד מחירים חלש שימשיך להיחלש היא היא תלך אחרי אירופה ותבמע איזו הרחבה כמותית ? לא ברור ונחכה לשמוע השבוע ביום שלישי לא יתקיים מסחר עקב הבחירות את המקרו בחו"ל ניסקור מידי יום טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1574 עד 1564/3 הפתיחה צפויה להיות חיובית בגלל הארביטראז והדולר בעיקר אבל עוצמת המדד תלויה הן בסגירה והן במניות הבנקים ולאו דוקא בנקודת הפתיחה את המדד מהנקודה הנוכחית צריך לבחון על פי הסגירות בסופי יום נקודה לחיוב - הדאקס + הדולר למעקב - מדד המחירים לצרכן היום יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |