TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 10/3/15
בוקר יום שלישי 10.3.2015

וול סטריט -

לאחר המימוש של יום שישי בתגובה לדו"ח התעסוקה הטוב למדיי
עשו המדדים בוול סטריט אתנחתא ועלייה קטנה
ה S&P והנסדאק שניהם עלו אתמול קל כשהם ניתמכים בעצם סביב הרמה הראשונה שציינתי
בסקירה של יום ראשון
ה S&P סגר על 2080 כמעט כאשר הוא מוסיף 0.39%
מלמטה הרמה הקרובה היא 2060 לערך כבלם
אני מזכיר - ההערכה שלי היא שה S&P יחזור לשיאו
יחד עם זאת אני מדגיש - זה שהמדדים עלו אתמול לא אומר שהם סיימו את הסייקל היורד הנוכחי...יש להיות ערים לכך שבהחלט ה S&P ילך לבקר ב 2000 לפני שיחזור לעצמו חזרה
זו אפשרות מהותית וממשית ואפילו יותר סבירה לי מאשר זה שהוא יתרומם ישירות חזרה מהנקודה הנוכחית שלו שבה סגר אתמול
בשלב זה אני מתייחס לעלייה של אתמול בלילה כאל אי קטן ירוק ולא יותר מיזה


מדד המעו"ף זינק אתמול ל 1550 כשהוא מוסיף 0.82%
מי שהזניק אותו היו מניות הבנקים שזו בעצם היתה ההערכה שלי כלפיהם
סה"כ תרומת מניות הבנקים למדד עמדה על כ 0.6%
כלומר מרבית הזשינוק אתמול שייך רק להם
המניות הדואליות קירטעו למרות שבאופן כללי בשיכלול של כולן התרומה היתה אפסית

לסיכום:
המדד ביצע אתמול בדיוק מה שהערכתי לו
הוא השיג 1548 והוא גם הולך להתקרב ל 1560 בסייקל העולה הנוכחי
לא בהכרח שהטיטפוס הישיר ימשיך מעבר לרמות 1557/8 או 1560
המדד יכול להיכנס לסייקל מתקן מהרמות האלו אבל בכל מקרה אני חושב שהוא ימשיך ויחתור לכיוון 1600 קרי רמות 1575 ו 1580 כאשר השנה הוא עשוי בהחלט גם לחצות את 1600


מדד 75 - לא השתתף אתמול בעליות
מרבית היום הוא ניסחר שלילי ותיקן חלקית רק לקראת סיום
בכל אופן מה שחשוב זה איך הוא ייראה בסוף החודש ומבחינתי רמת ה 880 חשובה לעניין הזה ועשויה לתת לו פוש משמעותי במידה ותישמר

מדד הבנקים סגר אתמול על 1294 וכפי שציינתי בסקירות קודמות הוא אמור לחתור לכיוון 1320
אני מצפה שזה יקרה דיי ישירות ללא שיגזגים מיוחדים


הבוקר הארביטראז הוא חיובי כ 0.2%
חוזה S&P ניסחר כרגע בנטייה שלילית סביב 0.2% ויש לקרא את ההסתייגות וההערכה שלי בשלב זה לוול סטריט בראש הסקירה
הדאקס ממשיך בדרכו מעלה כשהוא מסיים בגבוה היומי שלו 11580 אם כי בתוספת של 0.26% בלבד ואני עדיין נותר עם הערכה ל 12000 עבורו
הדולר - מדשדש ללא תנודה משמעותית כאשר בשלב זה אני מצפה לרמת 4.1 שקלים
אין היום נתוני מקרו משמעותיים
בנק הפועלים אמור לפרסם היום דוחות
באופן כללי שני גורמים מרכזיים נותנים לשווקים את הפוש שלהם
זה סביבת ריבית נמוכה שבה אין הרבה אלטרנטיבה לכסף
ואצלנו אפשר להוסיף את הדולר שדוחף את המדד קדימה
לצמיחה בארץ לא אתייחס כאן למרות שגם היא הציגה הפתעה לטובה ביחס לציפיות


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1546/7 עד 1556/7/8
הפתיחה עצמה אמורה להיות סביב קו האפס בנטייה חיובית קלה אפילו
הפוקוס נימצא על הבנקים ...הם אלה שהניעו את המדד אתמול
אבל אני מצפה שהמדד יחתור לכיוון 1554 ועד לחלק הגבוה של הטווח לעיל


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il