| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 9/3/15 בוקר יום שני 9.3.2015וול סטריט - (ניכתב אתמול) שלושה ימי מסחר עברו על וול סטריט בלעדינו בשני ימי המסחר הראשונים ה S&P איבד כ 0.3% לערך אבל ניסחר בהם בנימה אופטימית קלה המדדים המתינו לדו"ח התעסוקה ביום המסחר האחרון ביום שישי ה S&P כבר איבד כ 1.4% כלומר סה"כ את שני ימי המסחר הראשונים ת"א הכירה עוד לפני שיצאנו לפורים את יום המסחר האחרון של הירידה בת ה 1.4% ת"א לא הכירה סה"כ עומד ה S&P על 2070 לאחר כל הסופ"ש כאשר בשיאו הוא עמד על 2120 לערך ה S&P ניכנס למוד של התכנסות מחירים ובשלב זה זו ההגדרה ותו לא מלמטה עומדת לו רמת ה 2054 לערך שממנה הוא עשוי לסיים את המימוש או 2000 עד 1980 ובשלב זה אני מעריך שהוא ייבלם באחת מהרמות האלו ובכל מקרה אני מעריך שהוא יחזור לשיאו 2120 מדד הנסדאק במקביל איבד כ 1.1% ביום שישי וסגר על 4927 רמת הבלימה הקרובה שלו היא 4900 מתחתיה נימצאת רמת 4780 עד 4800 בשיאו עמד מדד הנסדאק על קצת מעל 5000 גם במקרה הזה אני מעריך שהוא יחזור לבקר בשיאו ברקע - דו"ח התעסוקה שלדעתי התגובה אליו ניקבעה מראש אם הדו"ח היה גרוע היו מחטיפים ויורדים בתגובה ואפילו יותר חזק למה ? כי זו התגובה הרציונלית לכאורה לדו"ח תעסוקה שכזה בפועל הדו"ח היה מצויין ...תוספת המשרות חזקה וסה"כ 295 אלף משרות הרבה מעל לצפי ובכל זאת ירדו - למה ? ראשית כי לדעתי זה ניקבע מראש מכוח הסנטימנט ... אבל אם אפשר לציין סיבות אז שתיים - 1. החשש מפני העלאת הריבית - זה הרי היה ברור מראש ואין בזה חדש אבל בא לידי ביטוי בתגובת השוק לדו"ח 2. עליה חלשה בעלות הממוצעת לשעת עבודה שצמחה רק ב-0.1% כאשר הצפי עמד על עלייה של 0.2% לסיכום: אני מעדיף לראות את וול סטריט ניבלמת ברמות התמ יכה הקרובות שציינתי לעיל ולא ברחוקות יותר קרי איזור ה 2000 ב S&P ...הגעה לשם תצריך זהירות עד להודעה חדשה אני נותר עם ההערכה שהמדדים שם יחזרו לשיאם מדד המעו"ף פתח אתמול שלילי ברמת 1528/9 וסגר ברמת 1537/8 למרות נתוני הפתיחה סגר המדד חיובי כחצי אחוז למעלה בתמיכת הדואליות והדולר אומנם מניות הבנקים ומדד הבנקים פתחו שלילי וסיימו שלילי אבל הירידה היתה פחות משפיעה ומה גם שחלק ממנה תוקן במהלך היום שורה תחתונה - הדואליות נתנו את הטון לחיוב אתמול למרות הירידות בוול סטריט לסיכום: כפי שכתבתי אתמול גם לאחר הפתיחה המדד חזר לעצמו דיי מהר והוא מגרד את שיאו מלמטה אני לא רואה מה ימנע ממנו להשיג את 1544 ו 1548 פעמיים הוא ניסה לחצות את 1540 וכשל אבל סביר להניח שהוא יחצה את זה מדד 75 איבד אתמול 0.72% למרות מה שעשה מדד 25 למדד 75 את המניות הדואליות או הדולר כבסיס לעזרה בכל אופן אני עדיין מצפה ממנו להשיג את רמת ה 900 כאשר נכון להיום הוא עומד על 883 אם עד לסוף החודש הוא גם ישמור על רמת ה 880 אעריך לו יעד חדש משמעותי יותר הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר בנטייה שלילית קלה את הדאקס סקרתי אתמול והוא יחזור להיסחר היום כאשר סביר שהוא יפתח בנטייה שלילית גם אם קלה על רקע סיום המסחר בוול סטריט ביום שישי הדולר ללא שדינוי משמעותי ביחס לאתמול אין היום נתוני מקרו משמעותיים השבוע במקרו - בעיקר נתונים מסין ובין היתר מדד המחירים לצרכן הסיני בסוף השבוע נקבל את המכירות הקימעונאיות מארה"ב + מדד המחירים ליצרן אצלנו - דוחות הבנקים ידווחו בקרוב הבחירות - שבוע הבא טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1532 עד 1544 יש מצב שהמדד יפתח שלילי קל או סביב קו האפס כי זה מה שאני מצפה גם מהדאקס לעשות יחד עם זאת אני גם מצפה שהמדד בסייקל הנוכחי יחצה הפעם את 1540 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |