| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 8/3/15 בוקר יום ראשון 8.3.2015וול סטריט - שלושה ימי מסחר עברו על וול סטריט בלעדינו בשני ימי המסחר הראשונים ה S&P איבד כ 0.3% לערך אבל ניסחר בהם בנימה אופטימית קלה המדדים המתינו לדו"ח התעסוקה ביום המסחר האחרון ביום שישי ה S&P כבר איבד כ 1.4% כלומר סה"כ את שני ימי המסחר הראשונים ת"א הכירה עוד לפני שיצאנו לפורים את יום המסחר האחרון של הירידה בת ה 1.4% ת"א לא הכירה סה"כ עומד ה S&P על 2070 לאחר כל הסופ"ש כאשר בשיאו הוא עמד על 2120 לערך ה S&P ניכנס למוד של התכנסות מחירים ובשלב זה זו ההגדרה ותו לא מלמטה עומדת לו רמת ה 2054 לערך שממנה הוא עשוי לסיים את המימוש או 2000 עד 1980 ובשלב זה אני מעריך שהוא ייבלם באחת מהרמות האלו ובכל מקרה אני מעריך שהוא יחזור לשיאו 2120 מדד הנסדאק במקביל איבד כ 1.1% ביום שישי וסגר על 4927 רמת הבלימה הקרובה שלו היא 4900 מתחתיה נימצאת רמת 4780 עד 4800 בשיאו עמד מדד הנסדאק על קצת מעל 5000 גם במקרה הזה אני מעריך שהוא יחזור לבקר בשיאו ברקע - דו"ח התעסוקה שלדעתי התגובה אליו ניקבעה מראש אם הדו"ח היה גרוע היו מחטיפים ויורדים בתגובה ואפילו יותר חזק למה ? כי זו התגובה הרציונלית לכאורה לדו"ח תעסוקה שכזה בפועל הדו"ח היה מצויין ...תוספת המשרות חזקה וסה"כ 295 אלף משרות הרבה מעל לצפי ובכל זאת ירדו - למה ? ראשית כי לדעתי זה ניקבע מראש מכוח הסנטימנט ... אבל אם אפשר לציין סיבות אז שתיים - 1. החשש מפני העלאת הריבית - זה הרי היה ברור מראש ואין בזה חדש אבל בא לידי ביטוי בתגובת השוק לדו"ח 2. עליה חלשה בעלות הממוצעת לשעת עבודה שצמחה רק ב-0.1% כאשר הצפי עמד על עלייה של 0.2% לסיכום: אני מעדיף לראות את וול סטריט ניבלמת ברמות התמ יכה הקרובות שציינתי לעיל ולא ברחוקות יותר קרי איזור ה 2000 ב S&P ...הגעה לשם תצריך זהירות עד להודעה חדשה אני נותר עם ההערכה שהמדדים שם יחזרו לשיאם מדד המעו"ף על בסיכום שבועי שבוע שעבר כ 0.78% וסגר את השבוע על כמעט 1530 את השבוע פתח המדד חזק ביום ראשון כשהוא סוגר 1535 אבל מאז בשלושת ימי המסחר שנותרו עד לפורים המדד גימגם את 1540 הוא כשל בפריצה פעמיים איבד ביום שלישי כ 0.6% כשהוא סוגר על 1526/7 וביום רביעי ערב פורים עלה מעט כ 0.2% ל 1530 אבל סגר לא הכי אופטימי הדואליות התנהגו ביום רביעי סביר אבל מניות הבנקים הכבידו לסיכום: המדד עומד על קרוב ל 1530 סביר להניח שהמסחר בוול סטריט בסופ"ש יכתיב את צבע הפתיחה אצלנו היום בכל אופן גם במעו"ף אני מעריך עדיין שלא נאמרה המילה האחרונה והוא יחזור לכבוש שיאים המדד יכול לפתוח שלילי היום ולסיים בנימה אופטימית גם אם לא חיובית מדד הבנקים עלה בסיכום שבועי 0.19% בלבד את יום ראשון הוא פתח חזק אבל עד ליום רביעי הוא איבד את כל מה שעלה בימים ראשון שני המדד נכון להיום עומד על 1265 מלמטה נימצאת רמת 1240 בשלב זה אני נותר אופטימי לגביו שהוא יצליח לעשות 1300 בסייקל עולה נוסף מדד 75 עוד לא השיג את רמת ה 900 אלא רק את ה 890 אני עדיין מאמין שהוא ישיג אותה אבל מה שמעניין באמת במדד הזה היא רמת ה 980 ותשובה לזה נוכל לקבל רק בסוף החודש ...כלומר האם באמת רמת ה 980 רלונטית בטווח הביונינ קצר כלומר עוד השנה או שזה לא ריאלי ...אני מקווה שכבר שבוע הבא נוכל לדעת אםן החודש תהיה לזה תשובה הבוקר הארביטראז שלילי קל 0.13% בדאקס בניגוד לוול סטריט הסיפור שונה לגמרי לא רק שהדאקס לא ירד למימוש יחד עם וול סטריט אלא שהוא התעצם אנחנו עזבנו את הדאקס ביום רביעי לפני תום המסחר בו כשהוא תיקן את עצימו ושאף חזרה לאפס...בפועל הדאקס סיים את יום רביעי עם עלייה של אחוז למחרת ביום חמישי הוא הוסיף עוד אחוז וקבע שיא חדש ביום שישי הוא הוסיף עוד 0.4% וקבע שיא חדש 11550 ואני נותר עם יעד של 12000 עבורו אגב... הדאקס ניסחר ביום שישי כאשר המדדים בוול סטריט פתחו במימוש בכל אופן הוא שמר עלח הירוק שלו אבל סביר להניח שמחר הוא יפתח שלילי במידה מסויימת על רקע ההתנהלות בוול סטריט הדולר התחזק בסוף השבוע כ 0.8% וקבע שיא שנתי חדש 4.02 וכניראה על רקע דו"ח התעסוקה האמריקאי ...הדולר עצמו כניראה יעזור למעו"ף אצלנו היום השבוע במקרו - בעיקר נתונים מסין ובין היתר מדד המחירים לצרכן הסיני בסוף השבוע נקבל את המכירות הקימעונאיות מארה"ב + מדד המחירים ליצרן טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1520 עד 1528 אני לא מצפה לפתיחה שלילית דרמטית גם בגלל הארביטראז וגם בגלל הדאקס ובכל מקרה גם בפתיחה שלילית אצפה שהמדד יחזור לעצמו עוד החודש בכל אופן מלמטה קיימות מספר רמות לכל תיקון שהוא הקרובה היא במדרגות 1524 --> 1522 --> 1520 --> 1518 מתחתיהן נימצאת 1514 ו 1508 שבוע טוב יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה בכל אופן מלמטה קיימות מספר |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |