TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 3/3/15
בוקר יום שלישי 3.3.2015 יום לפקיעה שבועית

וול סטריט -

לאחר שלושה ימי מימוש ה S&P חזר לשיאו 2120 כשהוא מוסיף כ 0.6%
בעיקרון היעד הקרוב עבורו הוא 2140 ויעד כללי 2180
אתמול לא היו הפתעות מיוחדות מנתוני המקרו
מדד ה ISM פחות או יותר עמד בצפי
מדד מנהלי הרכש בגרמניה הציג קריאה טובה
מדד המחירים לצרכן באירופה הראה שיפור קל
מה שיקבע את סוף השבוע הזה זה רק דו"ח התעסוקה ביום שישי
איך הוא הולך להיראות ? לא ניתן לדעת אבל הוא מסוגל לתת פוש במידה ויהיה טוב
אני מניח שאת הלך הרוח לסוף השבוע נקבל מחר בת"א ממדד המעו"ף


מדד המעו"ף פתח אתמול ב 1538 שזה לערך איזור הטווח העליון שנתתי אתמול
הוא הצליח לראות את 1539
אבל ירד בהמשך עד 1530 וסגר ב 1535/6 סגירה מעורבת אבל בנטייה אופטימי קלה
סה"כ בסיכום יום המדד סגר על האפס
הבנקים ניסחרו מעורב ולא החלטי
הדואליות עשו את שלהן כבר ביום ראשון

לסיכום:
נכון להיום אני חושב שעדיין בסייקל הנוכחי 1548 היא רמה ברת השגה
עוד לפני כניסה למהלך מתקן כלשהו
יחד עם זאת מחר פקיעה שבועית וגם זה יהיה שיקול
ובנוסף מחר הוא יום מסחר אחרון לשבוע הנוכחי לפני פורים
נכון להיום מלמטה הרמה החשובה היא 1530
אני אופטימי לטווח הקצר על הבנקים שידאגו לתת פוש נוסף למדד


מדד 75 - לאחר יום תנודתי בטווח מוגבל בין 880 ל 890 הוא סגר על האפס 885
עדיין לדעתי 900 ו 905 הן רמות ברות השגה ישירות ואף ללא תיקון משמעותי
וכפי שכבר אמרתי אתמול אם עד לסוף החודש המדד ישמור ויתייצב מעל 880
אז אפשר יהיה לחשוב במונחים של 980


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.25%
חוזה S&P ניסחר לא משמעותי גם צאם בנטייה שלילית קלה
הדאקס סגר אתמול באיזור האפס בנטייה אופטימית קלה
אני נותר עם אותה הערכת יעד עבורו ל 12000
הדולר חזר לשיאו מאז הורדת הריבית האחרונה
אני מקווה לראות אותו מתקדם לשיא חדש 4.05 שקלים
אין היום נתוני מקרו משמעותיים והםפ יחזרו לככב החל ממחר עם סקר ה ADP
כולל נאום של ילין
אני לא מצפה היום לדרמות מיוחדות בוול סטריט

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1532 עד 1544
המדד אמור לפתוח חיובי בפרט בהשפעת הארביטראז ויש מצב שיפתח באיזור 1540
לא מעט תלוי במניות הבנקים
אתמול הן דישדשו ואני נוטה לאופטימיות על מדד הבנקים לפחות לשני אחוז נוספים בטווח הקצר
...שימו לב מחיר הקול 1550 חזר למחיר 1060 על הפתיחה הבוקר שזה מה שכתבתי אתמול לארוך היום ובסיום...הסטופ עבורו צריך להיות 920 בשלב זה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il