TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/3/15
בוקר יום שני 2.3.2015

וול סטריט -

סופ"ש של ירידות מינוריות בוול סטריט...סבירות והגיוניות
ביום חמישי ירד ה S&P כ 0.15% ולעומתו מדד הנסדאק דוקא עלה כ 0.3%
ביום שישי ירד ה S&P כ 0.3% וסה"כ בשני ימי מסחר כ 0.45%
המימוש בוול סטריט הוא סביר מאוד לאחר רצף ימי עליות
הרקע היה נתון התמ"ג
הקריאה של הנתון היתה אומנם מצעל לצפי האנליסטים
אבל מצד שני היא נמוכה מהקריאה הקודמת של חודש שעבר
זה אחד הנתונים החשובים ביותר בזמן הזה למצב הכלכלה האמריקאית
המדדים לקחו מעין פסק זמן
אני מעריך שהמסע מעלה עוד ימשיך כלומר ...שקודם המימושון הזה יסתיים
ואני נותר עם יעד 2180 ל S&P עד להודעה חדשה

מדד המעו"ף הוסיף אתמול כ 1.13% וסגר על 1535
המדד פתח קצת מעל 1521 ותוך דקות נסק עד 1528
שם הוא שהה מספר שעות בדשדוש בין 1524 עד 1528 ולקראת סיום הוא נסק שוב ל 1535
למעט אופקו שהציגה דוחות רעים כל מניות המדד סיימו בירוק
תרומת המניות הדואליות + הדולר ובניטרול אופקו עמדה על כ 0.4%
תרומת מניות הבנקים עמדה על כ 0.3%
וכאשר מניות הבנקים והדואליות עושים יד אחת התוצאה היא יום ירוק מעל אחוז במדד

לסיכום:
המדד להערכתי בדרכו ל 1548 וככל הניראה ישירות
אני לא מצפה מהמדד שרק יעלה ...מימוש יגיע ועוד לפני מחצית החודש
זה הגיוני וסביר עד לאיזור 1514 ואף 1508
אבל בגדול אם לא יקרה משהו בלתי צפוי המדד סביר להניח שיתקרב השנה ל 1600
בשלב זה עד שאין סימני חולשה המדד מן הסתם ימשיך לטפס כאשר מניות הבנקים יתמכו בו


מדד הבנקים סיים אתמול קרוב ל 1280
ברגע שהמדד חצה את 1260 דרכו לכיוון 1300 ואף 1320 ניסללה
נכון לעכשיו אני אופטימי לרמת 1320 פחות או יותר ישירות


מדד 75 חצה אתמול את היעד 880
אני מאמין שהוא הולך להשיג את 905 פחות או יותר ישירות
900 היא רמה שציינתי כבר מספר פעמים שהוא יחזור אליה
השאלה היא לא רמת ה 900 אלא רמת ה 980
באם המדד יסיים את החודש הקרוב כשהוא שומר על רמת ה 880 ומסיים מעליה
אפשר לדבר בסבירות גבוהה מאוד על רמת ה 980
אבל קודם ניראה איך הוא מסיים את חודש מרץ שאנחנו בכלל עוד בחיתוליו


הבוקר הארבירטאז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר כרגע בנטייה חיובית קלה לאחר סוף שבוע שלילי בוול סטריט
הדאקס סגר סופ"ש חיובי ללא סממן קל של מימוש
ביום שישי הוא הוסיף עוד 0.65% וסגר על 11400
כאשר אני נותר עם הערכת יעד ל 12000 עד להודעה חדשה

היום יתפרסמו מספר נתונים הן מאירופה והן מארה"ב:
בשעה 11:00 עד 12:00 מדד מנהלי הרכש הן מגרמניה והן מבריטניה
בשעה 12:00 מדד המחירים לצרכן באירופה - זה נתון שיקח יותר מחודש בודד לראות באם יש בו שינוי עקב ההרחבה הכמותית שביצע ה ECB
אבל עדיין כל קריאה מוטב שלא תספק הפתעה שלילית חריגה מתחת למצופה
בשעה 17:00 מדד ה ISM היצרני בארה"ב
אבל בגדול - גולך הכותרת של השבוע תהיה דו"ח התעסוקה האמריקאי ביום שישי


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1530 או 1528 עד 1538 או 1542
הפתיחה עצמה צפויה להיות סביב איזור האפס +-
אני כן מצפה מהמדד שישיג היום את 1538
אבל מניח שתהיה נדנדה עד 1530
אם המסחר יתנהל רק בירוק אהיה מופתע


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il