| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 15/2/15 בוקר יום ראשון 15.2.2015וול סטריט - ה S&P הוסיף בסופ"ש במצטבר כ 1.4% כשהוא סוגר על 2097 כך ה S&P פורץ בעצם את שיאו האחרון שעמד על 2094 והוא בדרך ככל הניראה לקיום התרחיש שדיברתי עליו קרי מהלך ל 2180 בקירוב זה כמובן בצעדים איטיים כלומר עליות של חצי אחוז ומטה לדעתי בימים ירוקים שלו התרחיש הזה הוא סביר ביותר...אבל גם אם שמים בצד את כל הבעיות החיצוניות קרי עימותים גיאופוליטיים...רוסיה...יוון ...וכדומה עדיין השוק האמריקאי יצטרך להתמודד עם העלאות ריבית בקרוב כלומר סביר ביותר בעיניי שהמדד יחזור עוד השנה לבקר באיזור ה 2000 ברקע - ההסכם אליו הגיעו אוקריאנה ורוסיה על הפסקת אש בין אם זה זמני או לא ובין אם פוטין אמין או לא זה תידלק את השווקים עוד ברקע - מחיר הנפט שעדיין במומנטום חיובי מדד המעו"ף עלה לאורך כל היום ביום חמישי עד למסחר הנעילה בתחלילת המסחר המדד פקע פקיעה שבועית על איזור 1452 משם הוא טיפס עד כמעט 1460 אבל מסחר הנעילה הנחית אותו חזרה לנקודת הפקיעה קרי 1452 לערך כלומר ירידה של 0.34% למרות העולם מרבית מניות המדד סיימו באדום למעט מניות הבנקים שניסחרו באדום רוב היום לא מעט מניות הונחתו למטה במסחר הנעילה לסיכום: מלמעלה יש את 1474 מלמטה את 1444 גם אם המדד יפתח היום חיובי וסביר להניח שיפתח חיובי אני נותר עדיין עם הערכה שלילית להחודש עד לפחות 1444 המדד אמור גם לחזור ולבקר במינימום 1474 אבל אשמח אם הוא לא יעשה את זה לפני שירד לביקור ב 1444 תחילה מינימום מדד הבנקים - ממשיך במסעו דרומה בעיקביות ולכיוון 1150 ויתכן אף 1100 בעיקרון אני מצפה שהוא יחזור לעצמו - אלא אם כן הוא יסבול לאחר הבחירות מרפורמות חדשות של פולטיקאים מדד 75 - לאחר שניסחר כל יום חמישי בירוק יפה הונחת בסיום עד כמעט מינוס 0.4% שזה אחד הדברים שהכי לא כיף לראות כלומר לראות מדד שמונחת למטה במסחר הנעילה ועוד ביום שהעולם ירוק כמובן שהסיבה לשינוי במדדים במסחר הענילה קשור להתאמות של תעודות הסל כניסתה של אורמת טכנולוגיות למעו"ף ומחיקתה של אורמת שורה תחתונה - עדיין 840 היא חסם עבור המדד הזה מלמעלה הבוקר הארביטראז הוא שלילי דוקא למרות העליות בוול סטריט - כל מניות המעו"ף הדואליות חוזרות עם ארבירטאז שלילי מחר אין מסחר בוול סטריט עקב יום הנשיא הדאקס סיים את יום חמישי בעלייה של 1.56% והוסיף ביום שישי עוד 0.4% אבל תכלס הוא ניתקל שוב ב 11000 ובנקודה הזו היתה חולשה נקודתית בו אני עדיין נותר עם הערכה שהוא ילך ל 12000 יחד עם זאת זו הערכה בלבד ולא כמו בפעמים קודמות בהם אני מציין יעד ברקע למסחר בדאקס ביום שישי - היה נתון התמ"ג הגרמני שהציג קריאה טובה מעבר לציפיות הדולר - עדיין מגמגמם סביב ה 3.89 שקלים יחד עם זאת אם אני צריך להעריך את הטווח הקצר שלו אז אני מעריך אותו בדרך ל 3.92 שקלים ואף אולי 4 שקלים חזרה בתנאים מסויימים אבל זו הערכה בלבד היום יפורסם מדד המחלירים לצרכן בארץ לאחר המסחר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1454 עד 1457/8 זה טווח ריאלי ואני לא מצפה לפתיחה סוערת בעיקר בגלל שאם מפרקים את המדד למרכיבים אז הבנקים ניראים רע עדיין והדואליות בכלל חוזרות בפערים שליליים עד להודעה חדשה אני נותר עם הערכה שהמדד ירד החודש ל 1444 מינימום יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |