TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 12/2/15
בוקר יום חמישי 12.2.2015 יום פקיעה שבועית

וול סטריט -

אין שינוי - ה S&P סגר על האפס
המדד אומנם על צומת דרכים עדיין אבל הנטייה שלו בהחלט חיובית לקראת ביקור בשיאו ויש מצב גם לפריצה שלו
במקרה כזה גל יורד בו יידחה וה S&P ילך קודם ל 2180
אבל מוטב להמתין למסחר סוף השבוע כדי לקבל תשובה בהירה יותר בעניין

ברקע -
הסיפור היווני שלא ברור עדיין מה עלה בגורלו אבל אני מצפה שיגיעו שם לאיזשהו פתרון
סוג של פתרון שיידחה את הבעיה בכמה חודשים עד שתצוף מחדש

עוד ברקע - עניין הריבית
הריבית בארה"ב זה סיפור מסובך
הן בגלל בעיות פנים והן בגלל הריביות הנמוכות בשאר העולם
כשיגיע הזמן נדבר גם על זה


מדד המעו"ף איבד אתמול 0.32% וסגר על 14576/8 במחזור גבוהה מאוד
הסיבה למחזור נעוצה נעוצה בכיל וחברה לישראל שהמחזור בשתיהן היה חריג ביותר
ההשפעה השלילית של כיל + ח"ל עמדה על כ 0.5%
מנגד המניות הדואליות תמכו את המדד בשיעור של כ 0.2%
בזק מצידה תמכה את המדד בעוד כ 0.3%
כלומר בזק+ הדואליות קיזזו את ההשפעה השלילית של כיל וחברה
שאר ההשפעה השלילית באה ממניות הבנקים ומניות השורה השניה במדד

לסיכום:
אני נותר עדיין עם ההערכה השלילית כפי שכתבתי תמול שלשום
המדד גם כשירד מתחת 1450 קרוב ל 1440
יחזור בחזרה לפרוץ קדימה
אני מקווה שקודם הוא ירד ואחר כך יחזור לפרוץ כי זה יותר בריא לתנועה עולה


מדד 75 ניתקל אתנול במשוכה של 840 וירד למימוש כ 0.7%
כל עוד הוא לא חוצה היום או בכלל את 840 אז הגל העולה המוגבל שלו ניבלם בעצם
זה לא אומר שהוא לא יחזור לניסיון נוסף כי לדעתי ל 860 עד 900 הוא יגיע גם אם לא בסייקל הנוכחי


הבוקר הארביטראז שלילי כחצי אחוז
חוזה S&P ניסחר שלילי כ 0.15%
הדאקס סגר לא משמעותי אתמול אבל אני עדיין עם ההערכה שהוא יחזור לשיאו עם קריצה ל 12000...חזרה לשיא זה ברמת סבירות גבוהה כרגיל
יעד 12000 הוא מוערך בלבד
הדולר - עדיין ניתמך על 3.85 כאשר רמת המבחן שלו לחזרה מעלה נימצאת ב 3.92

מקרו -
בריטניה - היום יהיו מספר נתונים מבריטניה - בכלל המדד הבריטי שווה התייחסות ניפרדת כי הוא מדד מעניין בשלב בו הוא נימצא
ב 15:30 - המכירות הקימעונאיות בארה"ב
מחר - בעיקר בתמ"ג הגרמני

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
ראשית זה יום פקיעה שבועית
הפקיעה לא אמורה להיות דרמטית אלא סביב נקודת הסגירה של אתמול
לכן נכון לעכשיו הטווח הוא דיי זהה לטווח של אתמול
ועדיף אחרי הפקיעה להעריך אותו

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il