TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 4/2/15
בוקר יום רביעי 4.2.2015

וול סטריט -

ה S&P הוסיף עוד 1.44% ועומד כרגע על 2050 כאשר שיאו האחרון עומד על 2090
שני ימי עליות רצופות קיבלנו מאז המדד ניתמך באיזור 1980 - 2000
הסיבה העיקרית לעליות בשני הימים האחרונים - היא מחיר הנפט
איך להתייחס לעליות האלו ?? מאוד מאוד כבדהו וחשדהו
שתי סיבות גורמות לי לחשוב שמה שרואים ביומיים האחרונים בוול סטריט ..
איננו פתחו של גל עולה אל בסך הכל תנועה בתוך תצורה כללית של דשדוש
ולקראת גל יורד דוקא
הסיבה הראושנה היא - עצם התצורה הכללית של ה S&P
אני מתקשה להאמין שהוא יחזיק מעמד בעליות האלו ...כמעט ולא קורא לי שאני טועה בקריאה של המדד הזה...אני אומנם אוהב ירוק ...אבל נותר עם הערכה שלילית לגביו
כתבתי כבר בסקירות השבוע - שגם במקרה של גל יורד ה S&P יחזור לשיאו 2090
היתי מעדיף שהוא ירד קודם לפני שיחזור לשם ישירות וכרגע ההערכה שלי היא שהוא ייבלם עם העליות שלו באיזור 2060
כל תרחיש אחר אקבל בהפתעה אבל ניתמודד איתו
הסיבה השניה - היא מדד המעו"ף שלנו שרובו המכריע מופשע מוול סטריט מעצם קיומן של המניות הדואליות בו...על פי המעו"ף הוא אמור לחזור בחזרה את כל מה שהוא עלה אתמול וכניראה עוד יעלה היום...וזה במונחי מינימום


מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.61% וסגר על 1455
מחזור המסחר היה ממוצע
את העלייה הובילה בזק עם תרומה של 0.5% למדד ובעצם מרבית התרומה למדד
אליה הצטרפו בעיקר עזריאלי ופרוטרום עם תרומה נוספת של כ 0.15%
מנגד מניות הבנקים משכו למטה
הדואליות שמרו על נייטרליות אבל עם תרומה חיובית קלה בלבד


לסיכום:
מבחינתי ההערכה שנתתי למדד נותרה בתוקף
כל עלייה שלו לצורך ירידה והוא אמור לחזור מטה קרוב ל 1440
כבר אמרתי שהמדד יחזור לשיאו עם סיכוי טוב לפרוץ אותו
אתאכזב אם הוא יגיע ל 1474 לערך ואז ייסוג...(זה סיכוי נמוך מאוד)
אני מעדיף שהוא יבצע כל נסיגה שלו מ 1460 או 1465 ולא יתרומם יותר מידיי
כי אז אוכל להיות בטוח יותר בחזרה שלו לשיאו בפריצה טובה


מדד 75 - ניראה כרגע מעט יוצא דופן
לכאורה לאחר יומיים הוא ניראה מועמד לפריצה קדימה לכיוון 860
אני ספקן לגביו בעיקר בגלל ההערכה שלי למעו"ף
אפרופו מדד 75 - ניגמרו הימים בהם מדד הבנקים מכתיב את המגמה הכללית בשוק
וניגמרו הימים בהם המדד עולה וכל תותח יורה


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.4%
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי מינורי בשיעור של כ 0.1%
הדאקס עדיין חיובי וההערכות ששלחתי לגביו ליעד 12000 כללי עדיין בתוקף
הנפט - רשם זינוק בימים האחרונים עד 54 דולר
גם אם הנפט פותח במגמה עולה חזרה זה לא אמור להיות כך והוא אמור קצת לזגזג סביב ה 50
לפרק זמן מסויים על מנת שעלייה בו תקבל יותר אמינות
הזהב - מחיר הזהב עומד על 1264 דולר ...בטווח הקצר הוא קצת ירד ל 1240 או 1220
אבל כפי שמסתמן לי הוא צפוי לזנק משם לכיוון 1400 דולר

היום בשעה 15:15 יפורסם - סקר ה ADP המקדים לדו"ח התעסוקה בארה"ב ביום שישי
אומנם זה לא נתון אמין אבל כשרוצים הוא משפיע
בשעה 17:00 - יפורסם מדד ה ISM הלא יצרני

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1455 עד 1465
זה טווח קצת רחב...מאוד יתכן שהמדד יסתפק גם ב 1460
אני נותר עם הערכה שלילית לגביו - כלומר שכל עלייה היא סוג של הרמה להנחתה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il