TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/2/15
בוקר יום שני 2.2.2015

וול סטריט -

ימים חמישי שישי בוול סטריט היו בסימן מאבק על רמת ה 1980 - 2000 ב S&P
יום חמישי ניסחר מעורב עם סיומת ירוקה
יום שישי ניפתח באדום עם סיומת אדמדמה אבל עדיין בסימן מאבק על 1980 - 2000

ברקע - נתון התמ"ג שפורסם ביום שישי ולא עמד בציפיות
הציפיות היו שהכלכלה האמריקאית תצביע על התרחבות של 3.2%
בפועל זה היה רק 2.6%
על רקע הכוונות להעלות ריבית והפסקת ה QA בארה"ב
יש לנתון הזה חשיבות גדולה

לסיכום:
ההערכה שלי לרמת ה 1900 ב S&P אוט בקירבתה קורמת עור וגידים
כרגע זו ההערכה שלי כלומר בסביבות 4 עד 5 אחוז של ירידה נוספת ב S&P
ולמרות זאת אני גם מעריך שיתבצע ניסיון נוסף לחזור לשיא

מדד המעו"ף לא עשה אתמול כלום בעצם מבחינת תנודתית
המדד סגר בעצם על אותה נקודה פחות או יותר בה סגר ביום חמישי
אופיני ליום ראשון גם מבחינת המחזור
כלומר כשהמדד סוגר על האפס יש בד"כ איזון בין סקטורים
הבנקים + סקטור הגז השפיעו ביחד לשלילה אבל לא בצורה עוצמתית
הדואליות בתוך עצמן ביטלו את השפעתם השלילית...כי אופקו לבדה מחקה את כל ההשפעה השלילית של כל המניות הדואליות ביחד

לסיכום:
אני עדיין נותר עם ההערכה מאתמול
מבחינתי רוב הסיכויים שהמדד חותר בהדרגה לכיוון 1430
גם 1424 קורצת מלמטה וזו הערכה כללית שלי מלפני שבוע וחצי והיא לא השתנתה
למרות זאת - אני מעריך שהמדד יחזור בגל עולה מעלה לשיאו - ואף יפרוץ אותו אל מעל 1500
כמובן שזו הערכה בלבד


מדד 75 - סגר ביום חמישי שלילי 0.66% על 794
אתמול הוא איבד עוד 0.4%
בשבוע האחרון הוא ניסה לבצע מהלך מתקן ואף חצה מעט את רמת ה 800
אבל עוד בשלהי העלייה ציינתי שזה לא מספיק טוב ואמין
מעריך כרגע - שהוא צפוי לחזור בחזרה לכיוון 780
גל עולה עוד יגיע לכיוון 860 תחילה אבל לא בטווח הקצר קצרצר


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר בירוק כרגע כ 0.3%
הדאקס לא ביצע בסופ"ש תנועה משמעותית וסה"כ השבוע הוא ניכנס לתנועה של דשדוש בין 10600 ל 10800 ...תנועה שאני קורא לה ריצ'רץ
היעד הכללי לדאקס נותר 11000 ואף 12500 אם כי אלה יעדים בהערכה גסה בלבד
הדולר - ניסחר סביב 3.92 שקלים ללא שינוי משמעותי ביחס למה שרשמתי בסוף שבוע שעבר
אני עדיין מעריך אותו לכיוון 4.1 שקלים באופן כללי
אם הוא ישבור את ה 3.9 הוא ילך ל 3.86 או 3.7 לפני שיתרומם חזרה

היום יתפרסמו שני נתוני מקרו -
מדד מנהלי הרכש באירופה + מדד ה ISM היצרני בארה"ב
אבל ההמתנה הכללית היא לדו"ח התעסקוה האמריקאי בסוף השבוע
אני מעריך שאם עד לסוף השבוע לא תתבצע תנודה משמעותית בוול סטריט
אז המדדים יגיבו בשלילה אליו - זו אפשרות סבירה
אבל עוד מוקדם להעריך ורק בסוף השובע אוכל להעריך חד יותר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1444 עד 1452
בעיקרון - יש מצב בהחלט שהמדד היום יבצע תנועה עולה מינורית בתוך הטווח המצויין
כלומר אני מעריך אותה כרגע עד 1452
מבחינתי - כל תנועה עולה כרגע - היא נקודתית מקומית וקצרה
כלומר - המדד ימשיך לחתור מטה עדיין וזו הערכה תקפה עד להודעה חדשה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il