TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 1/2/15
בוקר יום ראשון 1.2.2015

וול סטריט -

ימים חמישי שישי בוול סטריט היו בסימן מאבק על רמת ה 1980 - 2000 ב S&P
יום חמישי ניסחר מעורב עם סיומת ירוקה
יום שישי ניפתח באדום עם סיומת אדמדמה אבל עדיין בסימן מאבק על 1980 - 2000

ברקע - נתון התמ"ג שפורסם ביום שישי ולא עמד בציפיות
הציפיות היו שהכלכלה האמריקאית תצביע על התרחבות של 3.2%
בפועל זה היה רק 2.6%
על רקע הכוונות להעלות ריבית והפסקת ה QA בארה"ב
יש לנתון הזה חשיבות גדולה

לסיכום:
ההערכה שלי לרמת ה 1900 ב S&P אוט בקירבתה קורמת עור וגידים
כרגע זו ההערכה שלי כלומר בסביבות 4 עד 5 אחוז של ירידה נוספת ב S&P
ולמרות זאת אני גם מעריך שיתבצע ניסיון נוסף לחזור לשיא


מדד המעו"ף איבד ביום חמישי כ 0.36% וסגר על 1447/8
בסיכום שבועי איבד המדד כ 0.54%
הפקיעה עצמה היתה על 1446.22...כלומר המדד סגר קצת מעל לנקודת הפקיעה
עיקר ההכבדה על המדד באה מצד המניות הדואליות
סך ההשפעה השלילית של הדואליות עמד על כ מינוס 0.7%
סקטור הביטוח + מניות הבנקים איזנו בחצי את ההשפעה של הדואליות

לסיכום:
מבחינתי רוב הסיכויים שהמדד חיותר בהדרגה לכיוון 1430
גם 1424 קורצת מלמטה
וזו הערכה כללית שלי מלפני שבוע וחצי והיא לא השתנתה
למרות זאת - אני מעריך שהמדד יחזור בגל עולה מעלה לשיאו - ואף יפרוץ אותו אל מעל 1500
כמובן שזו הערכה בלבד


מדד הבנקים - למרות הניסיונות לעלות - אני לא נותן בו אימון בשלב הזה
אני נותר עם יעד 1200 מלמטה ולאחריו איזור ה 1150
יכול להיות שהיום הוא ייסחר בירוק לפחות בפתיחה ויאזן את ההשפעה של הדואליות


מדד 75 - סגר ביום חמישי שלילי 0.66% על 794
בשבוע האחרון הוא ניסה לבצע מהלך מתקן ואף חתה מ 780 את רמת ה 800
אבל עוד בשלהי העלייה ציינתי שזה לא מספיק טוב ואמין
מעריך כרגע - שהוא צפוי לחזור בחזרה לכיוון 780
גל עולה עוד יגיע לכיוון 860 תחילה אבל לא בטווח הקצר קצרצר

מדד הביומד - כבר מחודש שעבר עושה קולות טובים לאחר שנה נוראית שלו
מעריך אותו ברמת ה 760 כאשר הוא כרגע לאחר שבוע חיובי עומד על 725


הבוקר הארביטראז הוא שלילי אבל לא משמעותי
הדאקס לא ביצע בסופ"ש תנועה משמעותית וסה"כ השבוע הוא ניכנס לתנועה של דשדוש בין 10600 ל 10800 ...תנועה שאני קורא לה ריצ'רץ
היעד הכללי לדאקס נותר 11000 ואף 12500 אם כי אלה יעדים בהערכה גסה בלבד
הדולר - ניסחר סביב 3.92 שקלים ללא שינוי משמעותי
ביחס למה שרשמתי בסוף שבוע שעבר
הזהב - ניסחר סביב 1280 $ ואני מעריך שהוא בדרכו אל 1350 $ לאונקיה

מקרו -
שוב דו"ח התעסוקה האמריקאי חוזר השבוע
את ההערכה הכללית שלי ל S&P נתתי לעיל
אבל עד לדוח התעסוקה יש ארבעה ימי מסחר...נעריך את המצב בכל אחד מימי השבוע עד לדוח התעסוקה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1452 עד 1442
אני מעריך שבכל מקרה המדד לא יחצה את 1452 היום בכל ניסיון שלו לעלות
זו היתה גם הערכה שהערכתי בתוך יומי של יום חמישי גם אם לא כתבתי אותה
היא תקפה גם להיום
ובאופן כללי אני עדיין מעריך שהמטרה היא מטה לכיוון שבירת 1440


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il