TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 29/1/15
בוקר יום חמישי 29.1.2015 יום הפקיעה

וול סטריט -

אני מתעלם לרגע מהנסיבות של המסחר בלילה בוול סטריט ונחזור אליהן
המדדים פתחו ירוק וניסחרו רוב הזמן בירוק
אבל הסיומת... בום טראח
זה בדיוק מה שדכתבתי לכם אתמול בהערכה לקראת סיום המסחר
השתמשתי במילים ...המדדים בוול סטריט רומזים או אומרים לי אנחנו לא באמת עולים
סה"כ ה S&P איבד עד לסיום היום 1.34%
מדד הנסדאק הסתפק רק ב 0.93%
כל זה למרות הדוחות של אפל שנסכו מעין אופוריה

למה ירדו ?
כרגיל הריבית נישארה כמות שהיא ללא שינוי
הבעיה היתה במה אמרה ילין מסביב
זה קצת מגוחך לנסות למצוץ מתוך דבריה את הניואנסים הקטנים בדבריה
הפעם המשקיעים חיפשו היסוס לגבי מועד העלאת הריבית
אבל לא היה היסוס...כמו שאמרתי זה קצת מגוחך
אם אני ידעתי שירדו...סימן שזה היה כתוב מראש וכל השאר זה ליישר את הרצון של המשקיעים לפי הדברים של ילין...
לזה בדיוק התכוונתי בעבר "כוח הסנטימנט"

לסיכום:
ה S&P הולך שוב ל 2000 עד 1980
אני קצת בספק לגבי היכולת שלו לעצור ברמה הזו שוב
כלומר עולה החשד שה S&P הולך שוב לאיזור ה 1900
שם הוא כבר ביקר בשלהי אוקטובר 2014


מדד המעו"ף פתח אתמול בירוק אבל לא החזיק מיים
המדד פתח באיזור 1461/2
ירד עד 1448/7
וסגר באיזור 1453 לפי חליל האינטרסים של הפקיעה
לא היה סקטור שיחזיק את המדד למעלה

לסיכום:
ההערכה שלי עוד מיום חמישי שעבר עדיין בתוקף
גם כתבתי אתמול שהמדד שואף ל 1440 ובהחלט היתי סולידי בהערכה הזו
בשלב זה אני חושב שגם 1424 עדיין על הפרק
ולמרות הכללל המדד יחזור לשיאו קדימה ואף בעל סיכוי גבוה לפרוץ את 1500 לשיא חדש


הבוקר הארבירטאז הוא שלילי בשיעור של כ 0.45%
חוזה S&P ניסחר דוקא חיובי כ 0.2%
האם זה חוזה אמיתי ומשקף? התשובה היא לא וגם אם יפתחו חיובי זה לא יחזיק מיים
הדאקס אתמול ניסה לתקן אבל לא עשה את זה יפה
סביר שהוא ימשוך למטה היום שוב
ישנו קונפליקט בין מצב הריבית בארה"ב לבין המצב הכללי באירופה
כלומר לא ברור כיצד יתנהג ה ECB
במידה ובארה"ב תתחיל העלאת ריבית ...אם תתחיל ב 2015...
היום יפורסם דוח תעסוקה בגרמניה בשעה 11 לערך
בשעה 17:00 נתון מכירת בתים בארה"ב

הדולר - אומנם הוא תיקן עד 3.95 שקלים ולמעשה עומד שם כרגע
אבל מסתמן לי שהוא ישאף ל 3.9 שקלים לפני שיאזן עצמו מעלה

אצלנו - עושה רושם שהושגה רגיעה מול חיזבאללה על פי הסכם לא כתוב

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
זה יום פקיעה ואני מעדיף שלאט לרשום טווח מסחר
אבצע הערכות לאחר הפקיעה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il