TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 27/1/15
בוקר יום שלישי 27.1.2014 יומיים לפקיעה

וול סטריט -

ה S&P הוסיף בלילה 0.25% וסגר על 2057
הוא בעצם מתקדם אל 2080 ו 2100 בחזרה...אלו שתי נקודות איתן כבר התמודד בגל העולה הקודם אבל נסוג
האם ה S&P הולך לפרוץ אותן ישירות ? לדעתי לא !
מה שהוא מבצע זו תנועת דשדוש עולה
הוא יחזור למטה לדעתי בנסיבות כאלו או אחרות ואולי עוד טרם השגת שיאו
חזרה מטה עשויה להיות שוב עד איזור 2000
במוקד - יום רביעי הקרוב כלומר מחר תוכרז הריבית בארה"ב שכמובן לא אמורה להשתנות
אבל מה שחשוב זה הדיבורים מסביב של הנגידה ילין


מדד המעו"ף ניסה אתמול ליצור מומנטום ולטפס אבל השיג רק את 1465/6
אז הוא נסוג ל 1456/7 לאחר הכרזת הריבית בעצם
אבל סגר ב 1460 לערך
מחזור המסחר היה מעל לממוצע
עיקר התמיכה למדד באה ממניות הבנקים שכפי שאמרתי אתמול אמורות לתקן
סקטור הגז שוב נסוג
הדואליות ניסחרו מעורב

לסיכום:
אני עדיין חוזר שוב על ההערכה שלי
אין לי אימון בניסונות לעלות בת"א כרגע בדגש על כרגע
כלומר - אני מעריך את המדד זולג לכיוון 1440 בין אם לפני הפקיעה או לאחריה
על 1424 אני לא רוצה לדבר כרגע
אבל בכל מקרה המדד יחזור לבקר מעלה בשיאו מינימום
אני מעדיף בהחלט שהוא קודם ירד


מדד 75 הוסיף אתמול 1.24% וסגר לערך ב 790
גם במקרה הזה אין לי כרגע אימון מספיק בתנועה העולה שלו
הוא יחזור ליצור גל עולה לרמות ה 820 וה 860 מינימום
כאשר היום הוא כניראה ינסה להתמודד עם ה 800 ...אבל אני חושד שהוא ייסוג שוב ל 780
לפני שבאמת יתן גל עולה טוב ואמין


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.4%
חוזה S&P איננו משמעותי כרגע
הדאקס מתקדם לכיוון ה 11000 וצפוי להשיג אותו ישירות לפני שיבצע מימוש ראשון מאז ההכרזה על ה QE באיחוד האירופי
כאשר 11000 איננו סוף פסוק באופן כללי...כלומר הדאקס מסוגל להגיע באופן כללי ל 11500 ואף ל 12500 גם אם לא יבצע את זה ישירות

הריבית בת"א נישארה על 0.25%
סוכנות הדירוג S&P הורידה את דירוג האג"ח הרוסי לזבל
היום כניראה תצא הודעה לגבי הסכם או לא הסכם של תשובה עם גילה
הדולר מבצע מימוש קל כניראה עד 3.95 אבל הוא צפוי להשיג בהמשך את 4.1 שקלים
הזהב עדיין ניראה מעניין והוא יבחן רק בתחילת השבוע הבא

מקרו -
היום שלושה נתונים מרכזיים בארה"ב
ב 15:30 - הזמנות מוצרים ברי קיימא
ב 17:00 - מדד אימון הצרכנים
ב 17:00 - מכירת בתים חדשים


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1456/7 עד 1465
הפתיחה צפויה להיות חיובית עד לגבוה של אתמול אני מעריך
אבל אני מצפה שתחול נסיגה במדד
כלומר כמו שאמרתי אתמול בעצם - ניסיון לעלות לא יחזיק מעמד לאורך זמן
ההעדפה שלי שהמדד ירד ל 1452 וזה במונחי מינימום ולפני שהוא יחזור בחזרה לעלות


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il