TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 25/1/15
בוקר יום ראשון 25.1.2014 שבוע הפקיעה

וול סטריט -

המדדים שעלו ביום חמישי עקב פרסום תוכניתו של דארגי
כבר התנהגו אחרתץ ביום שישי
גם ביום חמישי לא נירשמה התלהבות יתירה בוול סטריט
ה S&P עלה ביום חמישי לכיוון 2060 בהיסוס
ירד ביום שישי 0.63% כאשר באופן כללי מסתמן ש 2060 היא חסם עבורו
לא מן הנימנע שהוא ינסה השבוע שובה לפרוץ את החסם הזה
אבל חייב לומר -
כל המהלך העולה המתקן של וול סטריט עוד מה 16.1 הוא איננו מהלך שניראה בריא לעיין
כלומר בטווח הקצר הוא ברוב הסיכויים עדיין במוד דשדוש ללא חציית ה 2100
או במוד דשדוש יורד

ברקע -
1. תוכניתו של דארגי
2. מחרי הנפט
3. עונת הדוחות
4. הבחירות ביוון
5. קצת עלייה במתיחות בין רוסיה לאוקראינה


מדד המעו"ף לא הגיב במאומה לתוכנית של דארגי באירופה
יתירה מזאת הוא עוד סיים את יום חמישי שלילי בשיעור של כ 0.21% מתחת 1456
בגדול - המניות הדואליות לא משכו מעלה בעיקר בגלל פריגו
מצד שני גם הבנקים משכו למטה
סקטור הגז לא היה חד משמעי

לסיכום:
על מדד המעו"ף ישנן השפעות משלו
אמרתי כבר ביום חמישי עוד לפני הפרסום של תוכניתו של דארגי
שגם אם הפרסום יהיה טוב יש לי משום מה אינדיקציה שלילית על המדד
בפועל היא הוכיחה את עצמה - המדד דלף מטה כנגד כל הסיכויים
אפשר לשייך את זה למתיחות בצפון - זו אפשרות סבירה בהחלט
זה מצב שקצת מזכיר את המצב עם המתיחות בסוריה שנה שעברה למי שזוכר
בכל אופן - כרגע מסתמן לי כך
גם אם המדד בטווח הקצר ירד (ולא משנה כלל אם הוא יעלה הבוקר)
הוא יחזור לפרוץ מעלה ואפילו בעוצמה לכיוון 1500 ומעל
לאור הסגירה של יום חמישי - אני חושד מאוד מאוד בזליגה מטה לכיוון רמות 1440 1430
ולא משנה כלל אם הפתיחה הבוקר תהיה חיובית במדד


מדד 75 - ללא שינוי משמעותי עדיין מסתובב לו סביב ה 780
אפשר לומר ששנה שלמה הוא איבד כ 20% מערכו
באם הוא ידעך עוד אז ילך ל 750
ולמרות הכל אני מעריך שהוא יחזור ל 800 --> 820 -->860
כלומר אני מצפה שיגיע בו גל עולה ואפילו אגרסיבי


מדד הבנקים סגר את השבוע האחרון שלילי
ההערכה שלי אליו נותרה לרמת 1150/60 וזו העהרכה בתוקף ללא שינוי


הבוקר הארביטראז חיובי משמעותי בהשפעת המניות הדואליות
הדאקס סיים חזק את יום חמישי והוסיף לעלות גם ביום שישי
בגדול - הדאקס צועד לכיוון היעדים שנקבתי לו כאן ואני מעריך שקודם ל 11000
כאשר הוא כבר חצה ביום שישי את ה 10400 שזה היעד השני שנהתתי לו מזה תקופה
דארגי - לא איכזב ואף יותר מיזה
הוא גם נתן יותר ממה שציפו בהקף הרכישות החודשיות
והוא גם האריך את משך הזמן של הרכישות ממה שציפו
הדאקס הגיב בהתאם
יחד עם זאת על הפרק בחירות ביוון
גם אם הלאומנים ינצחו - יקח חודשים ארוכים עד שיתבהר האם יש השלכות על האיחוד האירופי...הם קודם צריכים להקים קואליציה ולאחר מכן להיכנס למומ ארוך עם האיחוד
אבל שוק הוא שוק והוא מסתכל קדימה
במידה ויהיה ניצחון של הלאומנים יהיה קצת סוער במדדים בגדש על קצת
זה אמור לדעוך והמדדים יחזרו להתנהג כרגיל

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1465 עד 1452
המדדג יפתח חיובי בגלל הארביטראז החזק
אבל אני לא קונה כרגע ניסיון לעלותזה ניסיון שידעך ברוב הסיכויים ככל שיתקדם היום
או בהמשך השבוע
מבחינתי אני רואה את המדד יורד בחזרה לכיוון 1452 בכל פתיחה חיובית
מבחינתי פוט 1440 יחזור מעלה למחיר שסגר ביום חמישי מינימום
אני נאמן להערכה שלי גם אם יסתבר בדיעבד שטעיתי וגם אם זה שבוע פקיעה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il