| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 25/1/15 בוקר יום ראשון 25.1.2014 שבוע הפקיעהוול סטריט - המדדים שעלו ביום חמישי עקב פרסום תוכניתו של דארגי כבר התנהגו אחרתץ ביום שישי גם ביום חמישי לא נירשמה התלהבות יתירה בוול סטריט ה S&P עלה ביום חמישי לכיוון 2060 בהיסוס ירד ביום שישי 0.63% כאשר באופן כללי מסתמן ש 2060 היא חסם עבורו לא מן הנימנע שהוא ינסה השבוע שובה לפרוץ את החסם הזה אבל חייב לומר - כל המהלך העולה המתקן של וול סטריט עוד מה 16.1 הוא איננו מהלך שניראה בריא לעיין כלומר בטווח הקצר הוא ברוב הסיכויים עדיין במוד דשדוש ללא חציית ה 2100 או במוד דשדוש יורד ברקע - 1. תוכניתו של דארגי 2. מחרי הנפט 3. עונת הדוחות 4. הבחירות ביוון 5. קצת עלייה במתיחות בין רוסיה לאוקראינה מדד המעו"ף לא הגיב במאומה לתוכנית של דארגי באירופה יתירה מזאת הוא עוד סיים את יום חמישי שלילי בשיעור של כ 0.21% מתחת 1456 בגדול - המניות הדואליות לא משכו מעלה בעיקר בגלל פריגו מצד שני גם הבנקים משכו למטה סקטור הגז לא היה חד משמעי לסיכום: על מדד המעו"ף ישנן השפעות משלו אמרתי כבר ביום חמישי עוד לפני הפרסום של תוכניתו של דארגי שגם אם הפרסום יהיה טוב יש לי משום מה אינדיקציה שלילית על המדד בפועל היא הוכיחה את עצמה - המדד דלף מטה כנגד כל הסיכויים אפשר לשייך את זה למתיחות בצפון - זו אפשרות סבירה בהחלט זה מצב שקצת מזכיר את המצב עם המתיחות בסוריה שנה שעברה למי שזוכר בכל אופן - כרגע מסתמן לי כך גם אם המדד בטווח הקצר ירד (ולא משנה כלל אם הוא יעלה הבוקר) הוא יחזור לפרוץ מעלה ואפילו בעוצמה לכיוון 1500 ומעל לאור הסגירה של יום חמישי - אני חושד מאוד מאוד בזליגה מטה לכיוון רמות 1440 1430 ולא משנה כלל אם הפתיחה הבוקר תהיה חיובית במדד מדד 75 - ללא שינוי משמעותי עדיין מסתובב לו סביב ה 780 אפשר לומר ששנה שלמה הוא איבד כ 20% מערכו באם הוא ידעך עוד אז ילך ל 750 ולמרות הכל אני מעריך שהוא יחזור ל 800 --> 820 -->860 כלומר אני מצפה שיגיע בו גל עולה ואפילו אגרסיבי מדד הבנקים סגר את השבוע האחרון שלילי ההערכה שלי אליו נותרה לרמת 1150/60 וזו העהרכה בתוקף ללא שינוי הבוקר הארביטראז חיובי משמעותי בהשפעת המניות הדואליות הדאקס סיים חזק את יום חמישי והוסיף לעלות גם ביום שישי בגדול - הדאקס צועד לכיוון היעדים שנקבתי לו כאן ואני מעריך שקודם ל 11000 כאשר הוא כבר חצה ביום שישי את ה 10400 שזה היעד השני שנהתתי לו מזה תקופה דארגי - לא איכזב ואף יותר מיזה הוא גם נתן יותר ממה שציפו בהקף הרכישות החודשיות והוא גם האריך את משך הזמן של הרכישות ממה שציפו הדאקס הגיב בהתאם יחד עם זאת על הפרק בחירות ביוון גם אם הלאומנים ינצחו - יקח חודשים ארוכים עד שיתבהר האם יש השלכות על האיחוד האירופי...הם קודם צריכים להקים קואליציה ולאחר מכן להיכנס למומ ארוך עם האיחוד אבל שוק הוא שוק והוא מסתכל קדימה במידה ויהיה ניצחון של הלאומנים יהיה קצת סוער במדדים בגדש על קצת זה אמור לדעוך והמדדים יחזרו להתנהג כרגיל טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1465 עד 1452 המדדג יפתח חיובי בגלל הארביטראז החזק אבל אני לא קונה כרגע ניסיון לעלותזה ניסיון שידעך ברוב הסיכויים ככל שיתקדם היום או בהמשך השבוע מבחינתי אני רואה את המדד יורד בחזרה לכיוון 1452 בכל פתיחה חיובית מבחינתי פוט 1440 יחזור מעלה למחיר שסגר ביום חמישי מינימום אני נאמן להערכה שלי גם אם יסתבר בדיעבד שטעיתי וגם אם זה שבוע פקיעה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |