TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 21/1/15
בוקר יום רביעי 21.1.2015

וול סטריט -

אין שינוי משמעותי במצב בוול סטריט
המדדים לאחר יום תנודתי סיימו בירוק קל
המצב כעת הוא כבדהו וחשדהו ואין חד משמעיות לטווח הקצר כלל
מצד אחד אני מאמין שהמדדים יחזרו לשיאם
מצד שני אין ביטחון כלל שהם סיימו גל יורד
הגל היורד בוול סטריט החל ב 30 לדצמבר ונימשך בהדרגה עד היום עם תיקונים מינוריים
נכון להיום עומד ה S&P על 2022 לאחר שניתמך על 1980
הוא אמור לחזור לדעתי ל 2100 לערך
אבל כמו שאמרתי אין ביטחון כלל שהחל מהנקודה הנוכחית הוא יבצע את זה
אלא קיים עדיין סיכון שהוא ימצא תחתית חדשה נמוכה מ 1980
זה תלוי כמעט לחלוטין ביום חמישי ובדארגי


מדד המעו"ף ממשיך לדשדש כאשר אתמול הוא כמעט ולא זז בסיכומו של יום
בנמוך הוא ביקר ב 1456 וסגר קרוב ל 1460
גם לפקיעה השבועית מחר יש חשיבות
מניות הבנקים משכו מטה
הדואליות איזנו אותם

לסיכום:
התמונה ביחס לאתמול כמעט ולא השתנתה כלל
כלומר כל ההערכה שנתתי כאן אתמול למעו"ף נישארה בתוקף 1 ל 1
יש לקרא את ההערכה שנתתי למדד אתמול
באופן כללי התנועה הבאה תיקבע רק מחר לאחר שדארגי ידבר

מדד 75 עדיין ניצב על 780 לערך
המדד עושה קצת קולות של פוש קטן מעלה ל 800 שם נימצא המבחן הקרוב שלו
כאשר טווח תנועה כללי הוא 810 עד 780 בעת הזו



הבוקר הארביטראז הוא חיובי קל כ 0.1%
חוזה S7P בשעה זו כמעט חסר משמעות
הדאקס שומר על יציבות בפיסגה
התנועה הבא שלו תיקבע רק מחר והוא לא צפוי לעשות תנועה מיוחדת עד אז
נכון לאתמול הדאקס ניסחר סביב 10250
במידה ודארגי לא יאכזב הוא יכול לנוע גם ל 11000
אין שינוי משמעותי בדולר והוא עדיין בעמדת תקיפה של ה 4 שקלים
הנפט עדיין עם הפנים מטה
ישנם גם נתוני מקרו אבל הם אינם משמעותיים לדעתי ורק אירופה מחר תיקבע את הכיוון
עונת הדוחות בוול סטריט ממשיכה
אצלנו המתיחות בצפון ממשיכה כרגיל
ישנו לצערינו פיגוע בת"א ...אבל במונחי בורסה כל אירוע ביטחוני נימדד רק במונחים כלכליים
כלומר להערכתי שום פיגוע לא יזיז לשוק אם הוא לא מתפתח לאירוע מלחמתי רציני


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1452 עד 1462
כלומר טווח דיי דומה לאתמול
המצב הכללי במדד הוא גם דיי דומה לאתמול
במידה והמדד יפתח חיובי זה יהיה מבחינתי לא אמין עדיין
מצד שני פתיחה שלילית אמורה להילקח בעירבון מוגבל
מניח שרק מחר נקבל תשובה לאן פני המדד בטווח הקצר
1456 חשובה לעניין הזה - מבחינתי סגירה מחר מתחת לזה היא הליכה ל 1424
מצד שני עשויה להיות קפיצה במדד באם דארגי לא יאכזב


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il