TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 20/1/15
בוקר יום שלישי 20.1.2015

מדד המעו"ף איבד אתמול 0.55% במחזור מסחר ממוצע כשהוא סוגר על 1458/9
בנמוך היומי שלו ראה המדד את 1455/6
כל זה על רקע הירידות החדות בשנחאי מסיבות פנים
מי שריכז את עיקר ההשפעה השלילית היו המניות הדואליות עם הכבדה של כ 0.3%
אל הדואליות הצטרפו שורה של מניות בחסות סקטור הגז ובזק
בזק לבדה השפיעה שלילי על המדד בשיעור של כ 0.2%
מניות הבנקים הגדולים שעלו בסיכומו של יום לא היו מספיק עוצמתיות כדי להעביר את המדד לירוק

לסיכום:
הדואליות שהורידו אתמול את המדד עשו את זה בצורה לא מוצדקת
הן לא ניקבעות כאן אלא בוול סטריט
אבל שורה תחתונה המדד ירד
ואפשר לומר כך:
ברמה היומית הרמה החשובה היא 1452
אבל כדי לדעת באם המדד הולך לחזור לעצמו מעלה כבר מהיום או בכלל מהאיזור הנוכחי של 1456 אז צריך לראות איך הוא מתנהג עד יום חמישי בסיום
מתחת 1456 הוא יחזור לעשות גל יורד עד 1424 להערכתי
עד שזה לא קורה הסבירות הוא שהוא יחזור מעלה מהאיזור הנוכחי לצורך פריצה קדימה
פריצה קדימה משמעותה 1475 1480
כאשר במקרה כזה הסבירות הוא שהוא ישאף ל 1500 גם
בכל מקרה המדד לדעתי יחזור מעלה עד לשיאו האחרון מינימום בין אם ירד לפני כן עד 1424 או לא...עיקר השאלה היא רק אם מהאיזור הנוכחי או לא


מדד 75 איבד אתמול 1.22% וסגר על 780
סה"כ מדובר עבורו באיזור תומך - כלומר יש מצב שהוא יבצע מהלך מתקן מכאן אבל לא בטוח עדיין
במידה והוא ישבור גם את זה הוא ילך ל 750
בכל מקרה ההערכה שלי היא שצריך להיות בו מהלך עולה ל 860
המדד הזה כבר צובר כמעט שנה של ירידות רצופות
זה לא דבר חריג אצלו והוא כבר עשה מהלך דומה גם ב 2011 ואפילו חמור יותר
כשהוא מבקר גם ב 650
אבל מחק את כל המהלך הזה בשנים 2012 2013 באופן רציף


הבוקר הארביטראז הוא חסר משמעות (אתמול לא היה מסחר בוול סטריט)
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי כמעט 0.4% והמסחר בוול סטריט צפוי להישאר חיובי או לפחות ברובו חיובי בלילה
הדאקס הוסיף אתמול כ 0.73% כשהוא סוגר על 10242
יש לציין שהדאקס עולה על הציפיות להרחבה כמותית של דארגי ביום חמישי
עד היום דארגי איכזב פעם אחרי פעם ואפשר להבין אותו עקב המורכבות של גוש האירו
הפעם ברור שהוא ישיק תוכנית והשאלה היא מה יהיה היקפה
יש מצב שהוא לא יאכזב הפעם ואף יענה על מעבר לציפיות
במקרה כזה אפשר לראות את הדאקס גם ב 11000

הבוקר ניפתח עם נתוני התמ"ג הסיני שסה"כ לא איכזבו ואת המשוכה הזו עברנו
בהמשך היום צפוי לנו סקר ה ZEW הן בגרמניה והן בגוש האירו עצמו
מה שחשוב זה יום חמישי ולסקר הזה יש השפעה נקודתית בלבד
מחר ינאם אובאמה בניסיון לעשות מיסוי של הסקטור העשיר בארה"ב
כמובן שזה לא טוב לוול סטריט אבל סביר שתהיה לזה השפעה נקודתית בלבד על המסחר
קרן המטבע הבינלאומית הורידה את תחזיות הצמיחה ל 2015
אצלנו קיימת מתיחות בצפון


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1452 עד 1462
אני לא מצפה מהמדד לעשות יותר מידי רעש שלילי וגם אם ירד ל 1448/9 הוא יחזור חזרה בתוך יומי כבר להערכתי
הפתיחה צפויה אפילו להיות חיובית היום
לא יפתיע אותי לראות את המדד מתאושש על בסיס סיום יום וסוגר יפה היום או מחר
שבוע הבא הוא שבוע הפקיעה
החשד שלי הוא שהוא יהיה סוער ולא מדשדש
כלומר סוער כלפי מטה או מעלה וכרגע אני נוטה לשמור על אופטימיות זהירה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il