TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 14/1/15
בוקר יום רביעי 14.1.2015

וול סטריט -

המדדים פתחו ירוק ...עברו לירוק חזק ...עברו לאדום בינוני...וסיימו אדום מינורי יחסית

זה מה שכתבתי לכם אתמול -
"ה S&P איבד אתמול 0.8%
מדד הנסדאק איבד 0.83%
בשני המקרים סבירות לא נמוכה שהולכים לבקר בנמוך החודשי
ה S&P ב 2000 עד 1980
כל זה קורה לאחר שני ימי עליות בימים רביעי חמישי שבאו לאחר גל יורד
ומי שזוכר...כתבתי ביום העליות הראשון בוול סטריט ביום רביעי שבוע שעבר שזה לא אמין "

תכלס למרות הפתיחה הירוקה עברו לאדום וסביר גם שיבקרו בנמוך החודשי

ברקע -
אין באמת סיבה אמיתית למה ירדו אתמול או למה נימחקו העליות
לא בושרה בשורה שלא היתה ידועה קודם
הסיבות הן הסיבות הרגילות...קצת מהנפט וקצת חשש מאירופה
כאשר ברקע מחכים לפרסומי עונת הדוחות
אבל זה מאשר את מה שראיתי תמול שלשום
הניסיון לטפס היה פשוט לא אמין
למרות זאת - עדיין כל ירידה נחשבת בגדר תיקון בסימן חזרה לשיא בשלב זה


מדד המעו"ף עלה אתמול יפה כ 0.8% ל 1474/5 במחזור סביר ומעט מעל לממוצע
החלק של המניות הדואליות בתרומה למדד היה כ 0.4% כלומר כחצי מהכוח העולה
מניות הבנקים תרמו עוד כ 0.18%
שאר התרומה באה מסקטור הגז ומניות שוליות נוספות במדד
בזק ממשיכה להכביד

לסיכום:
המדד יישר קו עם הדאקס על רקע הציפיות להשקת תוכנית מצד ה ECB
יחד עם זאת אני עדיין מאמין בחזרה ל 1456 מינימום גם אם לא מיידית
הפתיחה היום במדד בסבירות גבוה מאוד תהיה אדומה
אבל הן היום והן באופן כללי כל ירידה עדיין לצורך עלייה
בשלב כלשהו יהיה אפשר גם להוציא למדד הערכה מדוייקת הרבה יותר ...הן מעלה והן מטה
אבל לא בשלב הזה ובעצם לא מתחילת החודש בו המדד בעיקר נע בטווח צר כללי
נכון לעכשיו מלמעלה קיימות שתי רמות 1480 ו 1494
מלמטה קיימת 1456


מדד 75 עלה אתמול כ 1.15% וסגר על 811 לערך
באופן כללי אני נותר אופטימי שהוא ישיג את 860 מינימום
אבל קודם יש לו את 815 עד 820 להתמודד איתן בכבוד
הצלחה בחלק הזה תשלח אותו בסבירות גבוהה ישירות ל 860
זה גם תלוי לא מעט בהתנהלות של הדאקס


הבוקר הארביטראז הוא שלילי משמעותי כ 0.7%
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי גם הוא בשיעור של 0.7%
סביר שהחוזים ישפיעו מאוד על ההתנהלות התוך יומית הן בת"א והן באירופה
הדאקס סגר אתמול בעלייה של 1.62% על 9941
כאשר בגבוה הוא רואה בעצם 9980...כלומר זה מבחינתי השגת ה 10000
מכאן יש רמה נוספת עליה דיברתי והיא השגת 10100 בקירוב
מחיר הנפט עדיין איננו יציב
הדולר נע בין 3.9 ל 4 שקלים אבל בשלב זה הוא יותר אופטימי לפריצת ה 4 שקלים
הזהב לא שונה מהותית ביחס למה שכתבתי עליו אתמול
מבחינת הדוחות -
הדוחות העיקריים של היום הם של גי פי מורגן + וולס פארגו
נתון המקרו המרכזי להיום הוא נתון המכירות הקימעונאיות


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1466/7 או 1464 ועד 1480
הפתיחה כמעט בוודאות תהיה שלילית וכניראה קרוב לחלק התחתון של הטווח
ההמשך של היום תלוי בהתנהלות של הדאקס וול סטריט
בשביל מעבר לירוק צריך שיפור משמעותי הן בחוזים והן בדאקס
אבל אם אני מנטרל את התלות הזו אני יכול לקבוע - שגם בפתיחה שלילית וגם באי מעבר לחיובי המדד בסבירות גבוה יחזור החודש לגבוה של אתמול


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il