| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 14/1/15 בוקר יום רביעי 14.1.2015וול סטריט - המדדים פתחו ירוק ...עברו לירוק חזק ...עברו לאדום בינוני...וסיימו אדום מינורי יחסית זה מה שכתבתי לכם אתמול - "ה S&P איבד אתמול 0.8% מדד הנסדאק איבד 0.83% בשני המקרים סבירות לא נמוכה שהולכים לבקר בנמוך החודשי ה S&P ב 2000 עד 1980 כל זה קורה לאחר שני ימי עליות בימים רביעי חמישי שבאו לאחר גל יורד ומי שזוכר...כתבתי ביום העליות הראשון בוול סטריט ביום רביעי שבוע שעבר שזה לא אמין " תכלס למרות הפתיחה הירוקה עברו לאדום וסביר גם שיבקרו בנמוך החודשי ברקע - אין באמת סיבה אמיתית למה ירדו אתמול או למה נימחקו העליות לא בושרה בשורה שלא היתה ידועה קודם הסיבות הן הסיבות הרגילות...קצת מהנפט וקצת חשש מאירופה כאשר ברקע מחכים לפרסומי עונת הדוחות אבל זה מאשר את מה שראיתי תמול שלשום הניסיון לטפס היה פשוט לא אמין למרות זאת - עדיין כל ירידה נחשבת בגדר תיקון בסימן חזרה לשיא בשלב זה מדד המעו"ף עלה אתמול יפה כ 0.8% ל 1474/5 במחזור סביר ומעט מעל לממוצע החלק של המניות הדואליות בתרומה למדד היה כ 0.4% כלומר כחצי מהכוח העולה מניות הבנקים תרמו עוד כ 0.18% שאר התרומה באה מסקטור הגז ומניות שוליות נוספות במדד בזק ממשיכה להכביד לסיכום: המדד יישר קו עם הדאקס על רקע הציפיות להשקת תוכנית מצד ה ECB יחד עם זאת אני עדיין מאמין בחזרה ל 1456 מינימום גם אם לא מיידית הפתיחה היום במדד בסבירות גבוה מאוד תהיה אדומה אבל הן היום והן באופן כללי כל ירידה עדיין לצורך עלייה בשלב כלשהו יהיה אפשר גם להוציא למדד הערכה מדוייקת הרבה יותר ...הן מעלה והן מטה אבל לא בשלב הזה ובעצם לא מתחילת החודש בו המדד בעיקר נע בטווח צר כללי נכון לעכשיו מלמעלה קיימות שתי רמות 1480 ו 1494 מלמטה קיימת 1456 מדד 75 עלה אתמול כ 1.15% וסגר על 811 לערך באופן כללי אני נותר אופטימי שהוא ישיג את 860 מינימום אבל קודם יש לו את 815 עד 820 להתמודד איתן בכבוד הצלחה בחלק הזה תשלח אותו בסבירות גבוהה ישירות ל 860 זה גם תלוי לא מעט בהתנהלות של הדאקס הבוקר הארביטראז הוא שלילי משמעותי כ 0.7% חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי גם הוא בשיעור של 0.7% סביר שהחוזים ישפיעו מאוד על ההתנהלות התוך יומית הן בת"א והן באירופה הדאקס סגר אתמול בעלייה של 1.62% על 9941 כאשר בגבוה הוא רואה בעצם 9980...כלומר זה מבחינתי השגת ה 10000 מכאן יש רמה נוספת עליה דיברתי והיא השגת 10100 בקירוב מחיר הנפט עדיין איננו יציב הדולר נע בין 3.9 ל 4 שקלים אבל בשלב זה הוא יותר אופטימי לפריצת ה 4 שקלים הזהב לא שונה מהותית ביחס למה שכתבתי עליו אתמול מבחינת הדוחות - הדוחות העיקריים של היום הם של גי פי מורגן + וולס פארגו נתון המקרו המרכזי להיום הוא נתון המכירות הקימעונאיות טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1466/7 או 1464 ועד 1480 הפתיחה כמעט בוודאות תהיה שלילית וכניראה קרוב לחלק התחתון של הטווח ההמשך של היום תלוי בהתנהלות של הדאקס וול סטריט בשביל מעבר לירוק צריך שיפור משמעותי הן בחוזים והן בדאקס אבל אם אני מנטרל את התלות הזו אני יכול לקבוע - שגם בפתיחה שלילית וגם באי מעבר לחיובי המדד בסבירות גבוה יחזור החודש לגבוה של אתמול יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |