TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 13/1/15
בוקר יום שלישי 13.1.2015

וול סטריט -

ה S&P איבד אתמול 0.8%
מדד הנסדאק איבד 0.83%
בשני המקרים סבירות לא נמוכה שהולכים לבקר בנמוך החודשי
ה S&P ב 2000 עד 1980
כל זה קורה לאחר שני ימי עליות בימים רביעי חמישי שבאו לאחר גל יורד
ומי שזוכר...כתבתי ביום העליות הראשון בוול סטריט ביום רביעי שבוע שעבר שזה לא אמין
נכון לעכשיו מדובר במהלך מתקן ואני מחזיק בדיעה שהמדדים יחזרו לשיא

ברקע -
עונת הדוחות שהחלה בלילה עם הדוחות של אלקואה כרגיל
הדו"ח היה טוב ובד"כ מחזיקים ממנו כסממן לעונת הדוחות כולה
אלקואה דיווחה ששנת 2014 היתה הטובה שלה מאז 2008

עוד ברקע -
מחיר הנפט שממשיך לזלוג ומשפיע על כל סקטור האנרגיה לשלילה
אבל יש לקחת בחשבון שהוא גם הפיך מאחר והוא נתון בידי אינטרסנטים
הנפט במחירו משפיע על השווקים ומשפיע לרעה על האינפלציה

עוד ברקע -
הרחבה כמותית מצד ה ECB שצפויה להיות מושקת החודש
אבל השאלה היא מה סדר הגודל שלה והאם היא תספק


מדד המעו"ף איבד אתמול 0.19% וסגר על 1463 כאשר מרבית היום הוא ניסחר חיובי
בשאיפה ל 1476
ההיפוך איננו מפתיע וחשדתי בו לאורך היום
יחד עם זאת הוא איננו היפוך מהותי עדיין אלא כזה שמשאיר תמונה פתוחה עדיין
מחזור המסחר היה מעל לממוצע
מי שמשך חזק למטה אלו פרוטרום וסקטור הגז בעיקר

לסיכום:
כמו שכבר כתבתי אני מאמין בחזרה ל 1456 מינימום
זה עשוי לקרות גם היום
1456 היא מעין נקודת מפתח כרגע ורצוי לראות איך המדד מסיים את השבוע
כלומר מעליה או מתחתיה
נכון לעכשיו כניראה שהוא ישרוד מעליה כפי שזה ניראה
סה"כ ההתייחסות היא לכל ירידה לצורך עלייה עד לשיא האחרון במדד לפחות



הבוקר הארביטראז הוא דוקא חיובי בשיעור של כ 0.2%
חוזה S&P ניסחר בנטייה חיובית קלה ולא משמעותית
הדאקס סגר אתמול חיובי 1.38% לאחר יום תנודתי
וברור שזה בהשפעת הדיבורים על תוכנית מצד ה ECB
אני נותר עם יעד 10000 ו 10100 עבורו עד להודעה חדשה ומינימום
אין שינוי משמעותי בדולר
הזהב מתחיל להיראות מעניין ...כאשר הוא עומד על 1236 $ לאונקייה
רק מעל ל 1270 הוא באמת יעורר עניין להערכתי...וכל עוד זה לא קורה הוא ימשיך לדשדש
אין היום נתוני מקרו משמעותיים
גם מבחינת הדוחות - חברות חשובות יותר ידווחו מחר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1466/7 עד 1456/7
הפתיחה בעלת סבירות לא נמוכה עשויה להיות חיובית למרות הירידות בוול סטריט
גם זה בספק אבל כרגע בגלל הארביטראז זה סביר...אבל גם אם היא תהיה שלילית אני מניח שניראה תנודתיות ומעבר לאפס או חיובי בהמשך
זה לא אומר שהמשך היום יהיה חיובי וגם לא הסיומת שלו
כאמור...אני מצפה לביקור ב 1456 שוב ומינימום

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il