TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 7/1/15
בוקר יום רביעי 7.1.2014

עקב הסופה אני כותב סקירה מקוצרת (הראשונה נימחקה בנפילת קו חשמל)

וול סטריט -

ה S&P עושה פחות או יותר מה שכתבתי לכם אתמול
הוא השיל 0.89% למרות פתיחה ירוקה (כתבתי בפתיחה שזה פאטה מורגנה)
בכל אופן הוא פוגש כרגע את 2000
אתמול כתבתי - קו בלימה ראשון 1980 עד 2000
עדיין אין ביטחון שקו הבלימה הזה יעשה את עבודתו ויש חשד כזה
במקרה כזה קו הבלימה הבא הוא 1920
הקו המנחה אותי כרגע הוא שהירידות בגל הנוכחי הן זמניות ...כלומר המדדים בוול סטריט יחזרו לשיאם

ברקע כמובן ממחיר הנפט שממשיך להכביד על סקטור האנרגיה


מדד המעו"ף סגר אתמול חיובי אפסי 1459
כאשר בנמוך הוא ראה כבר 1449
מחזור המסחר לא היה חריג
הקו התחתון והמשמעותי במדד נותר 1452 עד לסוף השבוע
אם המדד מחר לא יחזיק מעמד מעליו הואר ילך ל 1424 בסבירות לא נמוכה בכלל
נכון לעכשיו הוא אכן מחזיק מעמד
וגם דואג כל הזמן לחתור מעלה
במידה וה S&P יסמן המשכיות לזליגה שלו ל 1920
גם אצלנו נלך ל 1424
אבל עדיין כל ירידה תיחשב לצורך עלייה חזרה לשיא הן אצלנוט והן בוול סטריט

הבוקר הארבירטאז הוא שלילי 0.24%
חוזה S&P דוקא חיובי
אבל מדובר בחיובי שאיננו משקף את המסחר האמיתי בלילה בדומה לאתמול
הדאקס סגר אתמול על האפס
כאשר השאלה היא באם הוא ירד קודם ל 9300 9000 ו 8800 לפני שהוא יחזור מעלה לשיאו
זה תלוי מעבר למחיר הנפט גם לתוצאות הבחירות ביוון
בעצם כרגע ישנן שתי בעיות מרכזיות:
1. מחיר הנפט בעולם
2. הבחירות ביוון שברקע

טווח מסחור להיום במדד המעו"ף:
1454 עד 1464
פתיחה שלילית תוביל מן הסתם חזרה לאפס
הרמה המשמעותית מלמעלה היא 1466/7
מלמטה 1452


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il